Doctor Yourself

Tuesday, May 10, 2011

La magazin

Azi mergem la magazin sa-mi cumpar sapca ( vine vara ) ... da, sunt gropi si in Rai !



Si totusi ....e vie ! E adevarata si se misca ( inca ) !

Sau poate preferati ceva mai colorat ? 


Aici sunt banii dumneavostra ! 


Casele la hectar ( din carton, desigur .. ) va plac ?  Intrebarea este, cum le deosebiti intre ele ? 


                Da, ati vazut bine ! Are o punga de plastic in cap ...din aia cum se gaseste la supermarket : 


Voi ati da 60 $ ca sa va imbracati in halate comuniste ( strans cu sfoara la mijloc, de obicei ) in loc de haina de strada ? Toate sunt la fel, in toate magazinele ... Da' bine ca le pun deasupra .... margele !


 Avem varianta de halat matlasat, de la una din cele mai scumpe firme din Torontesti  ( Aritzia )... Ori ma imbrac in asta, ori in haina lu' barbatu'meu ...tot aia e !


                                                         Calitatea e ca la orice chinezarie ...


                          Iar pretul pe masura ... brandului ! Ca TNA e brand renumit si scump pe la noi ...


                 Slapi de plastic vreti ?  In Dollarama ii gasiti la ... 2 $ bucata ...acelasi plastic ... 


Sau poate vreti ultimul racnet in materie de moda pantofilor sport : pantofii - soseta ! As putea sa ma jur ca m-am incaltat in ...sosete ( si nu in pantofi Puma de musama ordinara ) ! 



Eu mi-am cumparat sapca in carouri si am plecat . Va las sa va intoarceti acasa cu ....autobuzul ! 


No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.