Doctor Yourself

Friday, May 27, 2011

iuesei - Outlet Mall

 Asa ca mergem direct la mall-ul de outlet-uri si constatam ca 90 % din masinile din parcare ( si erau ale naibii de multe ), aveau numere de Ontario.
 Ce sanse sunt, sa treci granita in tara vecina, si sa te intalnesti cu cineva cunoscut ? Ei bine, noi ne-am intalnit cu ... vecinii nostri ! Erau la ...shopping ! 


                                                        Cu aceeasi curatenie ca si in Canada :


    Magazine de firma, reduceri mari ; intre 60 -80 % . Edi Bauer : din preturile de pe eticheta, trebuie sa scadeti reducerea afisata in magazin.





Mall-ul era in binecunoscutul kitch american ; de data asta, cu palmieri de plastic pe coridoare :



                         Pe holuri, aveau  fotolii care ofereau masaj  ( o zgataiala ) contra dolari ...


Si cam la fiecare 100 de metri, aveau un mic loc de odihna, cu fotolii : acolo il parcam pe omul meu, si il lasam sa caste gura dupa femei. Il recuperam cand mai mergeam o postate. Daca gaseam ceva interesant pentru el, il chemam sa probeze. Daca nu....nu.


Magazinele aveau aceeasi marfa ca si in Canada, doar ca mai ieftina cu mult ... Pantofii de sport Nike, in Canada incep de la 70- 80 $ in sus.



                                                                      Tricourile Nike :  12,50 bucata !


Marfa era la fel de urata ca si in Canada. Insa .... n-am mai vazut haine cu cusaturi strambe, cu fire atarnand ! Ochiul meu de soacra, n-a detectat nimic in neregula la haine !





                                                     Ghete care in Canada trec de 150 %, aici erau 99 $


Acelasi haos in magazine, ca si in Canada. Insa surpriza a fost ca .... nu era nimeni la camera de proba ! Intrai, te schimbai, lasai hainele gramada in camera, umerase aruncate pe ste tot...haos. Nimeni nu iti zicea nimic : americanii sunt bucurosi ca esti un potential client.
    Ei bine, constipatii de canadieni te asteapta la usa camerei de schimbat, iti numara hainele, iti dau un numar pe care scrie cate haine ai avut. Dupa ce iesi din camera de schimb, trebuie sa le inapoiezi numarul de hartie, si sa ai acelasi numar de haine ca ala scris pe carton. Altfel ....e bai. E ca la politie. Americanii n-au nici o treaba, sunt mai normali la cap. Old Navy care are aceeasi practica constipata in Canada, in SUA s-a ....relaxat brusc !
.
                                                                     Haos si haine urate :


                                                                            si grasi ...


Toate magazinele au aceeasi marfa urata, ca nu mi-am gasit nimic sa-mi cumpar. abia i-am gasit omului meu, doua perechi de pantaloni de vara, care sa arate onorabil. Dar costau 14 $ bucata, ca erau in clearance ... Nici magazinele cu renume nu fac exceptie : la fel de hidoasa e marfa ...




Samsonite avea reduceri de 50 %. N-am mai intrat, ca ma apuca batzul sa iesim dracu' din Canada cat mai repede. Si nu se poate cand vreau eu .... mai avem de asteptat, pana le rezolvam pe toate...

No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.