Doctor Yourself

Sunday, May 29, 2011

Duty Free

                                        Duty Free la intrarea din SUa in Canada :


                                                                         La intrare, in hol :


                                Regulile afisate pe perete : cat ai voie sa iei peste granita.


                                                                     Si inauntru in casuta :


                                              Cineva iarasi e tentat sa-si cumpere jucarii ...


                                                                         Avem si dinozauri


Si altcineva e tentata de ciocolata ... Dar e super scump in duty free ! Au niste preturi cat in Canada, la cel mai scump magazin ( marfa e aceeasi ).


Preturile la alcool habar -avem, ca nu consumam nici unul din noi. In schimb, toata lumea ne face cadouri ....alcool . Da, avem un adevarat depozit acasa . E folositor cand avem obligatii pe ici pe colo ... Tigarile... habar n-am cat e pretul in mod normal ( in magazine si supermerketuri e interzis sa se vanda alcool si tigari ).



Mai aveau parfumuri, la pret de magazin scump din Canada. Nu meritau banii ... Asa ca ne asezam la coada la vama :

                                                     Langa " proud to be canadian "


Si bineinteles ca nu ai voie sa aduci nimic netaxabil in Canada, daca nu ai stat minim 24 de ore ... Adica .... vrei la shopping ieftin, pai sa-i iasa si statului canadian ceva ... taxele ! Daca stai 24 de ore, parca ai voie sa aduci netaxabil cam 50 -60 $ de persoana. Nesemnificativ.
   Asa ca eu, om corect , mi-am declarat .... tampoanele si nadragii aia cu 14 $ si 2 ciocolate ! Ma gandeam ca daca nu declar si ma trage dreapta sa-mi cotrobaie in masina, o incurc mai rau, si nu se face, pentru cativa dolari taxele. Asa ca vamesul mi-a scris frumos pe hartiuta, ca am de platit taxe catre statul canadian ! Si ne-a aratat casuta la care sa mergem sa-mi platesc tampoanele ... Dupa care, verificarea de ruina a masinii, ca nu cumva sa ai si alte tampoane nedeclarate, si statul sa nu-si ia partea.
   Cum considerasem ca 50 de tampoane o sa-mi ajunga o lunga durata de vreme, vemesii au fost dezamagiti : nu era decat ratonul de plus agatat de oglida, si care calatorea clandestin . Fara pasaport !

Concluzie  pentru carcotasii care sustin ca pasaportul canadian nu-ti foloseste la nimic, in conditiile in care in Europa ai drept de rezidenta cu buletinul  : pas-ul canadian e folositor, cum sa nu fie ?  Pai te duci cu el la Vaiagra Balls ( Naiagra Folls ) ca sa ... iti cumperi chiloti mai ieftin ! Am zis !

1 comment:

  1. Foarte instructiva excursia in tara libertatilor ingradite ! ;-)

    Pooop veveritele !

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.