Doctor Yourself

Sunday, April 3, 2011

Taco Bell

Zilele trecute am fost in oras sa cumpar o haina de primavara pentru omul meu ( cel mai iubit dintre maimutei ). Ocazie cu care am vazut multe chestii pe la magazine. Taco Bell mi-a iesit primul in cale, si m-am minunat :


Asta e vederea din spate de la Taco Bell, ca sa n-avem vorbe, ca am pus poze din alta parte ....se vede sigla pe perete .

Ce era bine asezat langa tomberonul de gunoi ? Pe langa infectia de pe langa tomberon ....


Exact : rafturile cu paine proaspata ! De unde stiu ca era proaspata ? Pentru ca ... m-am dus, am dat la o parte plasticul cu care erau invelite refutrile, si m-am uitat. Ca sa nu existe dubii.



                Va dorim pofta buna, si mai poftiti pe la noi ! Clientul nostru ...stapanul nostru !

7 comments:

  1. Afara-i vopsit gardul si in spate e leopardul. :))

    ReplyDelete
  2. Cu doar 2.000 de inspectori, la un teritoriu cat europa de mare, nu-i de mirare ca isi fac de cap comerciantii...sat fara caini.

    ReplyDelete
  3. daca vrei sa faci o treaba, pune fotografia pe site-ul de la protectia consumatorului cu data, ora si locul unde a fost facuta. fac pariu ca raspund la sesizari si mai ales le convine daca sunt atat de putini.

    ReplyDelete
  4. Anonim : nu iti imagina ca aici e ca in Romania, sa-i ia la puricat pe aia mici, asa, de amorul meseriei. Nu zic ca daca nu le-as da pozele, nu ar fi obligati sa dea un raspuns...
    traiesc in Rai de suficient timp, ca nu am incredere...

    ReplyDelete
  5. Uite Tzipi !

    http://www.evz.ro/detalii/stiri/biologul-marcela-badea-organismele-modificate-genetic-nu-sunt-otravuri-925817.html

    Poti comenta. Aia e bioloaga nu impaturitoare de ziare cu facultate la privat.

    ReplyDelete
  6. Nu stiu cum sa-ti spun, dar autoritatea nu ma impresioneaza de nici un fel : prin urmare, nu cad pe spate cugherutele in sus, cand vad o diploma sau o functie. Fie ea si aia de bioloaga.
    N-am sa comentez motivele pentru care madam bioloaga alege sa ignore studiile facute pe GMO si care arata negru pe alb contrariul a ce sustine ea : unele studii le-am pus la mine pe blog.
    Am sa comentez doar ca madam bioloaga se prezinta la nivelul de cunostinte al unui impaturitor profesionist de ziare.

    ReplyDelete
  7. Am citit si comentariile de la articol : cititorii aufacut-o praf pe madam biolog, care da din colt in colt si raspunde tot pe langa subiect ...
    Cred ca nu i-ar strica madamei sa citeasca " Seed of decetption ", ca sa vada ce s-a intamplat pe la inceputul introducerii GMO si care au fost rezultatele testarilor.

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.