Doctor Yourself

Saturday, April 16, 2011

Ne dati, ori nu ne dati ?

Din ciclul : nu-i adevarat ce vedeti ( in Rai ) ... Daca va arata canadianu' o chestie, orice, o frunza verde si o vedeti cu ochii vostri ca e vedre, atunci putem trage o singura concluzie logica si de bun simt : e momentul sa incepeti sa va indoiti ca stati bine cu vederea ...
   Si acuma, sa vedem ce ne arata canadianu' :  cafeneaua "Second Cup " face reducere la cafea ...2,75 $ plus taxe / pahar.


V-am zis doar ca nu vedeti bine ! Ia cititi si teapa scrisa cu litere mici , si aflati ca de fapt ... puteti cumpara cafeaua NUMAI daca folositi pahar reutilizabil, NUMAI daca veti cumpara o singura cafea pe zi, si NUMAI daca va nimeriti in perioada de timp cat fac ei oferta ( cantitate ade cafea e limitata ). Si nu scrie care-i limita de cafea disponibila pentru vanzarea la oferta intr-o zi : 3 cesti, 3 litri, 1 galon ?


In mod cert, cuiva ii lipseste complet simtul ridicolului : suntem Second Cup, dar va oferim DOAR FIRST CUP ....
Eu totusi am o nelamurire : presupunand  mai prind cafea la oferta, CUM stabilesc ei daca am mai cumparat sau nu ? Ca asa au zis, ca vand doar 1 cupa pe zi unui client. Imi scaneaza amprentele ? Imi cer  buletinu' ? Ma pun sa ma jur pe rosu ca nu le trag teapa si n-am mai cumparat azi cafea de la ei ?
    Si daca totusi le trag teapa si beneficiez de 2 ori / zi de cafeaua lor la oferta, ce o sa patesc ? O sa-mi dea bulinuta neagra ? O sa primesc bataita la fundulet ? Nu stim. Daca as fi consumator de cafea, m-as fi dus sa verific la fata locului ....

Next : cineva se vrea in trend si ne spune sa crapam oul, ca o sa primim reduceri de pret de MAI  MULT de 50 % din cumparaturi !


Ei bine, teapa : " mai mult de 50 % " poate insemna foarte bine si ... 20 %, conform aritmeticii canadiene !  V-am mai exemplificat la sfarsitul acestui articol  http://filosofiepebordura.blogspot.com/2011/02/trans-fats-scam.html  despre cum functioneaza aritmetica lor, intr-un mod cu totul si cu totul .... discalculic !
    Back to 20 % : de ce 20 ? Pai pentru ca ... asa au scris ei, in reclama, dar cu litere mici ... " Receive from 20 % to 50 % off your entire purchese "  V-am zis doar ca e momentul sa incepeti a va indoi ca vedeti bine ....

   Nu, teapa nu se opreste aici : avem litere ...si mai mici ( v-ati cumparat lupa ? )! Cu care litere scrie ca ... exista niste exceptii de la regula, care se aplica. Vrei sa stii care sunt ele ? Ei bine, le poti vedea DOAR in magazin ! Si poti folosi DOAR 1 cupon de persoana.


Deci, ce inteleg eu de aici ? Ca nu-i de ajuns d-le ca folosesc litere marunte ca sa fiu indusa in eroare, da' il mai folosesc si pe al doilea rand de litere si mai mici ! Asta-i culmea sfidarii clientilor ! Crapale-ar sa le crape toate ouale in magazin ! Ca pe mine nu o sa ma prinda pe acolo, nici daca o sa-mi dea pe gratis !

Nu, n-am terminat, ca mai am cireasa de pe tort : pantofi noi pe gratis ! Asa zice canadianu' ... Sa-l credem ?


Daca ne uitam cu lupa, vedem deja celebrele litere marunte de sub poza pantofilor ! Cu care litere scrie ca ... sunt bine venite orice orice fel de asigurari, sau asigurari de sanatate ( adica ODSP-ul pentru cei cu dizabilitati ). Ce inseamna asta ? Inseamna ca ... aveti pe asigurare cateva sute de dolari pentru podiatrist ( doctorul care se ocupa cu talpile, mersul ...nu stiu cum se cheama in romana. Puii mei, acuma nu mai vorbesc nici o limba  ca lumea , ca m-am tulburat la cap cu piuiturile lor in engleza !  ).  Si mai inseamna ca pantofii ii veti plati cu ....asigurarea : dupa ce veti plati consultatia de la podiatrist ( ca pantofii se vand numai pe recomandarea doctorului ). Care pantofi, in cabinetele astea costa de 2-3-4 ori mai mult decat in magazinele normale ...
    Dar sunt free shoes .....

In tarile din lumea a treia ( Romania, cum considera unii pe aici ), chestia asta se numeste publicitate inselatoare si se pedepseste prin lege. In Rai, se cheama doar publicitate. Legala. Normala .

4 comments:

  1. "Imi scaneaza amprentele ? Imi cer buletinu' ? Ma pun sa ma jur pe rosu ca nu le trag teapa si n-am mai cumparat azi cafea de la ei ?
    Si daca totusi le trag teapa si beneficiez de 2 ori / zi de cafeaua lor la oferta, ce o sa patesc ? O sa-mi dea bulinuta neagra ? O sa primesc bataita la fundulet ?"
    NIci una din variante... unii(unii bastinati) cred ca autoritatile sun omnipotente si nu trec de cuvantul Lor. Poate fi NLP sau chiar prosteala ieftina. Cert este ca daca pui asa ceva scris multi nu au curaj sa faca overcloking. Vezi prostia patologica de mai la sud. NU au cum sa verifice dar daca scrie acolo(cum naivii cred)inseamna ca se poate. E ca la Doamne Doamne... te pedepseste in nenumarate feluri din cauza incalcarii unor reguli dar...te iubeste. Ca doar El pentru noi exista. Asta cu cafeaua este pentru cine pune botu'. Pentru cine nu ...Audaces, fortuna Juvat!
    Mi-aduc aminte de romanii din Germania care foloseau apa calda(cand se inventasera apometrele) pe post de apa rece(la pret, adica)sau alt caz cand apa calda curgea si apometrul era pus invers si contoriza in minus. Adica trebuia regia sa le dea bani. =)) Minti luminate de romani.
    T

    ReplyDelete
  2. T, de romani d-astia ar trebui sa fim mandrii, nu?

    ReplyDelete
  3. Am vazut - d-asta stau de parte de marea majoritate. La fel de mandrii de tepele care le trag statului ca in Ro.

    Incet-incet s-au filtrat cunstiintele si am ramas cu cativa mai ca noi 'spalati pe creier' (dupa cum am fost numiti cand am afirmat ca ne platim toate taxele, si nu ascundem bani).

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.