Doctor Yourself

Saturday, April 2, 2011

La Vie en Rose !


Mi-a zis mie cineva, sa ma duc neaparat la " La Vie en Rose" mare magazin de firma prin Rai, ca au lenjerie super, de calitate, de bumbac si la preturi de nimic, atunci cand fac reduceri.
Si m-am dus ! Am luat si o piatra in gura, ca era prima oara cand calcam pragul unui magazin de lengejrie feminina.Vaaaai, la varsta ta si n-ai calcat in veci, in magazinele de femei !
     N-am suficiente cuvinte ( remember, ca am pitici pe creier ...dislexie ) sa va descriu cat de penibil a fost ! M-am simtit ca un elefant in magazinul de portelanuri ! La usa, m-a luat in primire o matza care m-a anuntat ca au reduceri la....sutiene ! Si prima mea reactie a fost aia de nedumerire, ca ... ce legatura am eu cu asta ? N-am purtat in viata mea hamuri si nici n-am de gand sa o fac, atat timp cat nu o cere situatia anatomica. Si nu o cere. Logic : orice muschi care nu e lasat sa lucreze, se atrofiaza. Si daca tii sanii in sutien, ghici ce se intampla ? Exact : se lasa ...
    Nuuuu, matza nu s-a descurajat, si m-a anuntat ca au reduceri si la chiloti : suna bine, ca asta cautam si eu. si o intreb daca au chiloti de bumbac 100 % ..... Acuma a fost randul ei sa se uite confuza la mine si mi-a ingaimat ca au chiloti de ....dantela ! .Si de firma si la reducere !
     Asta e tipic canadian : evitarea raspunsului inconvenabil. asa ca m-am uitat eu dupa chiloti de bumbac : nici urma, nici fir ...

Totul era plastic curat, in forma de ....dantela ! V-am mai zis eu sa inveliti o paine in punga de plastic si sa constatati in cat timp record mucegaieste ... De ce as face asta corpului meu ? Inteleg ca e sexi si arata bine, dar ... dati o cautare pe forumurile feminine si o sa vedeti ca principala problema sunt infectiile vaginale, candida in principal. Life in plastic, it's fantastik !
    Pentru barbatii care protesteaza prin zona, le doresc tuturor sa experimenteze o zi impopotonat ca o femeie spalata pe creier, si sa vina apoi sa ne povesteasca ce senzatii tari a experimentat : sa-si puna hamuri de plastic, sa-l manance pielea incontinuu, sa umble in fundul gol dar cu ata in coor ( tanga ), sa umble pe varfurile degetelor de la picioare  8 ore/ zi pana i se disloca articulatiile degetelor ( adica pe tocuri ) si vorbim apoi. Optional isi poate picta intreaga piele a fetei, si apoi sa verifice la fiecare ora daca nu se scurge nimic pe fata ....  Da, inteleg ca e sexy, dar confortul si sanatatea sunt mai importante : nimic nu se compara cu tinuta sport si comoditatea chilotilor de barbati ( aia pentru gay ).


Am vizitat magazinul mai departe si m-am minunat :  asta-i magazin dedicat stupiditatii feminine. Vindeau ... rochii de dormit, din plastic. De dormit in nici intr-un caz nu pot fi folosite, ca se ruleaza pana sub brat si devin incomode. Plus ca tin frig, iar femeile, se stie, au circulatia periferica proasta, si prefera sa doarma cu sosete de plus si pijamale plusate cu desene animate : ca tot ne vor barbatii inocente...
    Asa ca am tras concluzia ca rochiile ale ade plastic de dormit, de fapt sunt ....rochii de "ocazie" , pentru cei care prefera scenariile. eu nu. Mie imi place realitatea ... nuda.

Si in sfarsit, am ajuns la sectiunea de reduceri. Adica vindeau o pereche de tanga din plastic, la 3 $ plus taxe. Ca pretul normal este cam de 10 $ plus taxe de chilot. Ce poti face cu aproape 11 $ ? Poti cumpara o ladita de mango ( 16-18 bucati ), sau 3-4 ananasi mari. Sau o pizza mare ( pizza aia din Romania, e pizza mica in Rai ).


    Tanga : asta e monumentul stupiditatii feminine. Logica mea e pe off : nu face sens. Adica imi cumpar chiloti, ca sa ma acopere, protejeze. Insa tanga astia, tot in coorul gol ma lasa. Daaar, imi dau bonus o sfoara intre fese, ca sa ma jeneze la fiecare pas. Ma rog, unele femei se obisnuiesc si cu mizeria asta ...
De ce mama ma'sii sa ii mai iau pe mine, daca tot nu ma protejeaza ? Mai ales vara, cand transpiri, e cald, bacteriile se inmultesc ca la balamuc, iar fasia aia de plastic dintre picioare ( impropriu numita chilot ) nu lasa sa treaca aerul si le asigura mediul perfect pentru inmultire.
   N-as purta nici sa ma plateasca.

Asadar, back to chilotii de bumbac 100 % de la chinezi ( pentru situatiile cu pantaloni transparenti ). Si pentru blugi ... nepretuitii chiloti de barbati ( nimic nu se compara cu comoditatea lor ). Da, puteti sa dati cu pietre. Puteti sa-mi spuneti ca nu's feminina ( asta femeile mi-o canta. Insa nici un barbat nu s-a vaietat de asta..
Eu totusi cred ca feminitatea nu sta in chilotii de plastic cu danteluta.

Nu, n-am terminat, ca mai am cu zugraveala ! ! Am gasit intr-o farmacie ( desi caut de 5 ANI ) lista de ingrediente pentru cosmetice. Revlon in cazul asta, ca altceva mi-a fost imposibil sa gasesc ....


Ce preferati ? Fardul colorat de ochi ? Mentionez ca orice fard intra in piele si trece direct in sange. Acuma, sa vedem ce coctail chimic bagam direct in fluxul sanguin :


Stiu, femeile sunt dresate sa isi vopseasca intreaga piele a fetei ... arata horror, oricat de profesionist ar fi vopsite : mie imi vine sa dau cu degetul pe fata lor, sa vad daca raman urme ...  Toata mizeria asta, intra direct in sange :

Aici sunt de acord : un ruj bine ales, schimba intreaga imagine . Din pacate, si asta intra in piele ...


 In scoietatea de azi, sclifoseala e ridicata la rang de normalitate. Fetelor, Oprah va recomanda vitamina D ....de la solar ! Ma si mir cum de doctorii nu prescriu pe reteta, sedintele la solar, in loc de pastilele cu vitamina D ! Dati fuguta si cumparati sedinte la solar, ca pielea naturala si normala nu da bine ....




8 comments:

  1. La vie en rose indeed dar.....
    Vitamina D se Formeaza la ultraviolete intradevar dar ce sursa alege "One", tine de fiecare.
    Femeia frumoasa se vede dimineata la trezire si nu seara la culcare. Aia femeie sanatoasa.
    Muntencele* sunt viitorul oamenilor sanatosi.
    Eu zic sa stam linistiti ca moda se intoarce oricum. Roata morii se-nvarteste... :))

    * Munteanca= Femeie rubensiana, asemanatoare cu Statuia fertilitatii din antichitate.

    ReplyDelete
  2. Continuare la Munteanca:
    Femeie care poate lua un bustean intr-o parte si masculul apartinut care a taiat copacul mai devreme...in cealalta parte...si fuge cu amandoi spre casa.

    ReplyDelete
  3. mda... stiam eu ca nu porti sutien... ar zice lumea pe strada ca esti femeie...

    ReplyDelete
  4. Asa ma gandeam si eu : femeie fara hamuri nu s-a inventat inca ...

    ReplyDelete
  5. Salut Tzipi, ti-am luat blogul la frunzareala ca tare-mi mai place cum le 'tai in carne vie'.
    Si musai sa comentez la postul asta: o fosta colega de-a lui barbata-miu se muta la noi in oras si vrea sa-si ia toale ieftine si ma roaga sa merg cu ea la primark. Acolo ca si la tine, toate cacaturile de plastic.. si se uita asta numai la chiloti d-astia cu ata in cur. Daca i-am pomenit de chilotii normali (sau de baba cum le mai zic tutele) mi-a trantit-o ca daca si-ar lua d-astia nu s-ar mai fute in veci. Asa raspuns, asa femeie...era femeia pitzi, cu uniforma la moda si boita toata pe fata. Noroc ca s-a mutat ca de cate ori ma vedeam cu ea, veneam acasa plina de draci si imputita, ca fuma ca turcul

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salutare si ma bucur ca iti place blogul !

      Oh my God, chiloti de plastic cu sfoara in cur ! N-am sa inteleg in veci cum pot sa poarte asa ceva, fara sa se scarpine in cur la fiecare 5 minute.

      Cam asta e standardul muierii pitzi : haine stramte pe ea de stau ca armura, chiloti de plastic cu sfoara in cur si vopsite pe fata ca niste picturi. Oribil, da' astea sunt majoritare si se uita stramb la tine daca nu porti uniforma " la moda". Proastele astea sunt convinse ca barbatii fac sex cu ele pentru ca au pe dedesubt chiloti cu ata in cur !

      Delete
  6. Si daca le zici ca barbatilor oricum nu-i intereseaza textila aia ca vine jos, imediat se schimba la fata, fac scurtcircuit in creier :)))


    Ana, ca uitasem sa ma semnez mai devreme
    Te-am pupat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bineanteles ca pe barbati nu-i intereseaza chilotii tipei, da' muierile sunt mult pre aproaste si spalate pe creier cu revistele de moda, ca sa poata pricepe. Vai mama lor de toante !
      Ia incearca sa spui barbatilor ca trebuie sa poarta sfoara in cur pentru ca doar asa le place femeilor sa-i vada, sa vezi cate injuraturi vei auzi ! Pe barbati nu-i poate prosti industria modei sa se vopseasca pe fata, sa se chinuie pe tocuri ori sa umble cu sfoara in cur si hamuri pentru scrot. Da' muierile accepta de buna voie sa se inhameze in sutiene si in toate obiectele incomode si nesanatoase, de proaste si diseperate ce sunt ca nu o sa mai faca ever sex, ori ca nu o sa le ia nimeni de nevasta.

      Te-am pupat !

      Delete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.