Doctor Yourself

Friday, April 22, 2011

Gizas save you !

In Vinerea Mare, toata Canada il jeleste pe Gizas , motiv pentru care se da zi libera de la stapanire. Toate magazinele inchise. Cum eu n-am treaba nici cu Gizas si nici cu alti Gods de teapa lui, voiam sa-mi cumpar de mancare. Solutia ? China Town again !


                                     Eh, si ce-mi vazura ochii, fix in mijlocul chinezilor ?


Printre sacose cu mancare si eternele carucioare ale saraciei, Gizas voia sa ma converteasca



Cum voia sa ma converteasca ? Pai simplu : folosind aceeasi reteta cu care se vinde orice pe piata ( fete tinere si dragute ). Ce, nu stiati ca sexul vinde ? Are si Gizas, "asistentele" lui sexy ...


                         Care fete, promiteau solemn ca ... Gizas save you ! Yeap, right !


                                  Vis a vis, chinezii isi scosesera la inaintare, Gizasii lor ... 


Cum eu nu mai cred de mult in Mos Craciun , i-am lasat in plata Gizasiilor lor, si m-am dus sa-mi cumpar de mancare 


                                                                 Vi s-a facut foame ? 


E clar de durian nu se poate atinge orisicine. Are pret de prohibitie : 6 $ / jumatatea de kilogram ! In Rai, toate preturile sunt afisate pentru jumatate de kilogram ( lb = pound ). Deci ...12 $ / kilogram !


     Dar va puteti consola cu un film pentru adulti ... daca tot ne bagam picioarele in regulementele lui Gizas ...


1 comment:

  1. Mare-i gradina si multi... chinezi au sarit gardul! Repet, uitindu-ma la astfel de poze, am din ce in ce mai mari dubii ca sintem in secolul 21.

    Lucisfera

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.