Doctor Yourself

Monday, April 11, 2011

American Dream !

                                                              Azi va scot in oras ...


                                 Nu uitati sa va luati cizmele de cauciuc, ca afara a plouat putin !



                                                        Azi ne plimbam cu autobuzul ...


Brainwashingul  functioneaza perfect : fobia de germeni e in floare. Spaima e atat de mare, incat lumea umbla cu flaconul cu dezinfectant pentru maini, in geanta sau .... agatat de geanta, mai la indemana !


                Mai intai, va duc sa va arat megalitii canadieni ; cine n-are .... isi construieste !


                                Va invit si la sedinta de yoga : vis a vis de magazinul indienilor ...


Ocazie cu care aflam ca Allah e ....homeless ! Iar indienii au pus afis in magazin, ca sa ceara bani sa-i construiasca o casa ! Cam neputincios zeul asta a lor ; nu-i in stare sa isi rezolve problemele lui , daramite sa-i ajute pe inchinatorii lui ...



                 Exact : bietul zeu, a ajuns de toata mila !Eu cred doar ca l-a afectat criza din Rai ...


Lasa ca va duc la Walmart sa va inveseliti : cam asta e distractia de weekend a canadianului amarat ... 


                                                                     Dar mandru ca e canadian !


                                                               Asadar, let's have some fun !


                                        Inauntru, distractie mare ... Aveti grija sa nu alunecati !


Brainwashingul nu dispare nici aici : inghesuiala mare sa vedem razatoarea minune ! 


Deci nu se poate sa plecati fara razatoare ! Cum o sa va descurcati fara ea ? Cum ati reusit sa supravietuiti fara ea ? 

Marturisesc ca eu mi-am prins urechile ( coada ), in razatoarea asta ! 


M-ar interesa o ciocolata, dar in Rai toata ciocolata are gust de namol. Singura care merita banii ( e ultra scumpa ) si e ciocolata adevarata, cu crema de castane, e cea japoneza ! Crema de castane are miros de gust de tutun: e delicoasa si deosebita !


Acuma, ca ne-am cam lamurit cum sta treaba cu visul amrican, e timpul sa plecam .


Inapoi in statia de autobuz, din fata de la Walamart :



12 comments:

  1. Durerea cea mai mare a unei natiuni e atunci cand isi neaga tara si valorile morale , istorice, etc... si asta facem in fiecare zi ; asa ca sa nu-i mai judecam ca ei sunt mandrii ca sunt canadieni .
    In rest , numai de bine.
    Cu respect

    ReplyDelete
  2. Sonia B. - mai induiosat pana la lacrimi ! Eu nu am nimic cu tarile... ci doar cu acei imbecili care ne conduc + analfabetii cu doua - trei facultati.

    ReplyDelete
  3. Mihai , din cauza celor care ne conduc imi vine sa plec din tara ...ieri ...sincer imi doresc un viitor mai bun pentru copilul meu , caci m-am saturat sa fiu " generatia de sacrificiu" .

    ReplyDelete
  4. Sonia, am o veste proasta pentru tine : si ca imigrant, prima generatie tot de sacrificiu este. O viata mai buna nu vei gasi in Occident, ci doar ceva mai multa mancare ( mult mai proasta si care te va imbolnavi ), mai multe haine urate, mai multe datorii la banci, un nivel de trai un strop mai ridicat si atat.
    Toate astea, merita, atunci cand vrei sa iesi din foame. Insa nu merita pe teremen lung ( ca platesti cu sanatatea ).
    S-ar putea sa merite mai mut, in Costa Rica ( fiecare cu piticul lui ... )

    ReplyDelete
  5. Tzipi , fara suparare , dar nici in Ro nu mai e mancarea pe care o mancam atunci cand eram eu copil , cand rosia era rosie...
    Cat despre sistemul romanesc de sanatate - am numai cuvinte de lauda : pentru o operatie de desfundare a arterelor am cumparat tot ce era necesar in sala de operatie-consumabilele desigur, inclusiv doctorul si anestezistul ,caci alfel nu se uita la soacra mea. Nu mi-am imaginat nici o clipa ca o sa ajungem in halul asta , ca intr-un spital judetean sa nu gasim de nici unele. Asa ca ideea de a o lua de la capat in alta parte nu ma mai sperie de mult .
    In rest , numai de bine si sanatate totala.
    Cu acelasi respect.

    ReplyDelete
  6. Soni !

    Soacra are acum acces la cardul european de sanatate valabil in toata Europa. Se elibereaza in 20 minute de catre casa de asigurari de sanatate. Cu el soacra se poate trata intr-un spital din Viena. Spitalul trimite apoi factura in romanika si romanika o plateste ca de aia e in UE. Da' daca nu ai nici macar bani de avion pana la Viena, .... mai bine emigrezi la cucubau. De abia asteapta doctorii din Toronto sa-i desfunde areterele soacrei.

    ReplyDelete
  7. Sonia : eu nu zic ca in Rai nu-i mai bine decat in Romania ( in sensul strict ca nu mai faci foame), insa spun ca nici pe departe nu-i asa cum se vede din Romania ...
    Cat despre soacra, eu zic sa te bucuri ca ati avut acces la doctori ( chiar daca ati dat spaga si ati platit consumabilele ) : in Rai, oamenii MOR asteptand cu anii, sa le vina randul la operatia respectiva ! !

    ReplyDelete
  8. salutare,

    ma gab si eu in discutie (tzipi, mi-a lipsit lecturarea blogului tau dar, pur si simplu, nu am avut strop de timp in ultimele saptamini). eu dau dreptate si soniei si lui tzipi. am inceput sa fiu tot mai convinsa ca este o tendinta globala, aceea de a fi reject-at de un sistem de sanatate daca nu ai bani: aici intervine selectia naturala (parca in sparta s-a aplicat, doar ca era facuta de inteleptul satului, nu de natura). macar sa ne bucuram ca, peste doua generatii vor fi oameni mai sanatosi in lume :(. mai putini, dar mai zdraveni. tzipi are dreptate ca aici nu mori de foame daca muncesti cit de cit desi, daca iesi din tipar, deja se comp[lica lucrurile. ce nu stie tzipi, care este plecata din romania de mai bine de 4 ani, este ca sanatatea a decazut cumplit de abrupt in ultimii doi ani in romania. nu mai este ce a fost. acolo mai ai doar obligatii, de cind a venit basescu, despre drepturi nici macar nu ai voie sa gindesti, nu mai spun sa proclami. prof. teodorescu spunea asa de frumos: "daca faci parte dintre aceia despre care basescu a hotarit ca nu mai are nici un drept, esti terminat!". nimic mai adevarat.

    aici sint prosti cu duiumul, dar, macar sint prostii lor. tzipi, incearca sa nu-i mai bagi in seama si o sa-ti fie tie mai bine. eu am incercat si ma simt mai fain acum, am puterea sa rid de ei, in loc sa ma enervez. bine, nu tine intotdeauna :D.

    @anonim, cum este cu cardul acela european? unde putem citi ceva informatii? pentru familia de acasa, e bine de stiut. se pot sui in masina si sa mearga in viena la nevoie, ca in romania... inchide vinde tot pe i leu, f_____ in ...

    tzipi, fotografia ta cu maieul este esenta: "american dream - made in china". cu asta ai spus tot...

    cu drag

    ReplyDelete
  9. Gabriela, bine ai venit ! Cat despre prosti, eu am alergie la ei : mi se zbarleste parul pe mine cand dau de ei !

    ReplyDelete
  10. pai, se vede in avatarul tau, nu poti ascunde asta :D

    ReplyDelete
  11. si zici ca ai inceput sa scrii din nou pe blog ?

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.