Doctor Yourself

Wednesday, March 16, 2011

Nokia sucks !

 Nokia e firma mare si cu pretentii . Firma care se respecta. nu-i vorba, ca si eu m-am simtit extrem de "respectata" , cand am cumparat telefonul de la ei ( ca aveau planul bun )si am primit mizeria asta de cablu de date :

                                            Masoara exact ....12 centimetri cablul !


V-ati prins : mufa de la calculator e asezata in partea de sus ...sus de tot ! Infig cablul si telefonul ... spanzura disperat, incercand sa atinga pamantul . E clar : ma duc sa-mi cumpar cablu de date ...

11 comments:

  1. Pune naibii telefonul pe unitatea centrala sau daca ai laptop pune telefonul pe masa, tu chiar esti retarda rau. Voiai sa-ti dea un cablu mai lung si sapun?

    ReplyDelete
  2. Megaretarda ! Cu principii ferme.

    Cine stie de hudubaye de PC ai! Cablul e excelent pentru laptop. Sta telefonul pe masa la 5 cm de laptop.

    ReplyDelete
  3. Problema asta o am si eu cu telefonul, tot o mandrie de Nokia!

    ReplyDelete
  4. Vezi de ce imi plac mie telefoanele simple fara cabluri fara camera fara nimic :))

    ReplyDelete
  5. Anonim de la 23:11

    Nu cu 'principii ferme'. Cu 'gandire critica', te rog!

    Intrebarea pe care o am eu este... ce e cu influxul asta de gadget-uri? A crescut venitul? Daca da, da ce baga atatia bani in economia asta canadiana, societatea de aici nu e groaznica??? N-ar fi mai bine sa se abtina de de la atatea cumparaturi si sa se duca la 'magazinul imigrantului' cum ii place ei sa zica, si sa se aprovizioneze de acolo? Care magazin, a propos, e 'magazinul imigrantilor de un anumit fel'. N-ar fi mai bine sa tina banii sa-i pompeze in economia costa-ricana? Sai investeasca in agricultura organica multi-lateral dezvoltata?

    ReplyDelete
  6. Padron pentru 'sai' - trebuia sa fie 'sa-i'.

    ReplyDelete
  7. Mie imi place cum arata telefonul acela Nokia. Ce model este?

    Kiki

    ReplyDelete
  8. Habar n-am, ca pentru mine toate telefoanele sunt la fel. Oricum nu-l folosesc eu, ca ma dispera faptul ca nu are butoane pe care sa apas cand formez numarul ( de alte facilitati n-am nevoie, ca imi prind urechile ).
    De o saptamana, inca tot n-am priceput cum se poate apela un numar de pe telefonul ala ( cu exercitii zilnice, cu scris pasii pe hartie ) : asa ca mi-am bagat picioarele. Si nu mi-am mai cumparat telefon, ca doar nu o sa umblu cu carnetelul de instructiuni dupa mine, si chiar si asa, sa nu nu il pot folosi. Ca pana la urma, tot de petelefonul public o sa sun : acolo e relativ simplu.

    Cand vine omul meu acasa, o sa-l intreb ce model e si iti spun. Ca el il foloseste.

    ReplyDelete
  9. @Tzipi: merci, l-am notat vreau si eu unul.

    Kiki

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.