Doctor Yourself

Sunday, March 20, 2011

Marshalls

Se stie cum totul in SUA e mult mai ieftin decat in Canada. Un amic din SUA imi povesteste cum ei nu mai spala tricourile de bumbac, ci le arunca : isi cumpara altele cu 1-2 $ ... In Canada asa ceva exista doar in visele noastre de pinguni zgribuliti ... totul e scump .
   Daaar, s-a facut mare tam-tam in presa, ca intra pe piata canadiana, o companie americana si ca o sa aiba preturi ca in SUA ... Suna bine. Au deschis magazinul pe 17 martie. Azi, 20 martie, cu 5 minute inainte de ora deschiderii : cam 20 de oameni asteptau sa se deschida usile.

Se deschide usa si ....dezamagire ! Nici macar nu mai conteaza pretul, cand hainele sunt atat de horror ( ca peste tot prin Canada )


Ma jur ca astea's cele mai "aratoase" rochite din magazin ( n-am purtat rochii, de 5 ani de cand am venit in Canada, pentru ca nu gasesc una sa arate bine. )

Pretul e ....canadian. Nici pe departe nu-i pret american ... 20 de $ PLUS TAXE pe o carpita semitransparenta din bumbac, care la prima spalare se duce dracu' ...

Probabil ca asta se vrea rochie rustica, insa nu reuseste decat sa fie rochie sleampata : si cu toate astea, era printre cele mai aratoase din magazin ...

Pretul e canadian : vreo 17 $ PLUS TAXE. Si retineti : e la reducere, in cinstea deschiderii magainului ! Ca pretul intreg era 30 $ plus taxe .... Nu m-as imbraca in asa ceva, nici sa-mi dea pe gratis ...

                      Rochie cu sani included vreti ?e perfecta pentru o "plimbare" pe centura ...

                  Retineti ca pretul e redus in cinstea deschiderii magazinului : de la 30 $ la 20 .... plus taxe !

                                                    Gentile sunt la fel de horror ...

Sectorul de incaltaminte nu am reusit sa-l pozez prea mult ( tot la 2 pasi era un vanzator ), ca merita ! erau niste oribilitati de incaltaminte acolo .... teribil !
Adidasi Prada, ( Obor style ...gipsy style , cum doriti sa-i botezam ? ) cu varful din lac si restul din ....musama. La un pret pe masura .... brandului


Mai erau si sandale pentru femei : astea sunt soft, pe langa ce hidosenii erau mai incolo ...da' n-am reusit sa le fac poze.

Eu am nevoie de o haina de primavara si una de iarna : am cautat anul trecut tot anul, si n-am gasit nimic. Acum, am luat-o de la capat ...tot nimic ! Continui sa porthaina mea de primavara, rupta la mansete, ca asta-i situatia ... cu oribilitatile canadiene eu nu ma imbrac.

         Pretul intreg era 108 $ PLUS TAXE , pentru un soi de mini halat cu o tesatura rara si subtire :

                                                           Cu detalii " nesemnificative " ...

                         Urmatoarea haina de primavara : puteti sa-i spuneti linistiti salopeta.

                                                        Cu detaliile " nesemnificative " ...





                                               Sosete vreti ? De firma... Calvin Klein !

Nenea Klein cere 10 $ PLUS TAXE, pe o pereche de sosete din...plastic curat. N-au nici macar o ata din bumbac in ele. De ce as purta sosete din plastic 100 % ? La chinezi, cu 1 $ / bucata, pot lua sosete din amestec ....adica macar ceva ate de bumbac si tot gasesc in ele ...


Nenea Klein ne vinde si chiloti de plastic, cu 6 $ / bucata, reducere de la 12 $ ...  Inveliti o bucata de paine in plastic, si vedeti cu ce rapiditate mucegaieste ... De ce i-as face asta corpului meu, cand exista varianta safe de bumbac 100 %  ?  Si fara sfoara in coor, ca sa poti umbla comod pe strada ....

               Acuma, ca ne-am imbracat la preturi si moda americana, putem pleca spre casa ...

                                                           Sa asteptam autobuzul ....

                                                                Si inapoi spre casa ...

16 comments:

  1. Exemplu cu chilotii din plastic si mucegairea e foarte bun ;)

    ReplyDelete
  2. mai fato, ce mai stai in canada, de ce n-o tai

    H

    ReplyDelete
  3. H : pai eu ce ma tot chitai, inca de a doua zi de cand am aterizat in Canada, ca abia astept momentul sa pot scapa dracului de aici ?

    ReplyDelete
  4. si dupa 5 ani inca n-ai reusit sa rupi lantzul ? sa-ti imprumut eu un bolt cutter ?

    ReplyDelete
  5. taxele reprezinta un soi de tva? cu cat ajungi sa cumperi un produs daca adaugi si taxele?
    intr-adevar oribile haine, "zdrente" in toata regula!

    ReplyDelete
  6. Pai asta zic: nu mai chitai si tai-o.

    H

    ReplyDelete
  7. Sincer, nu stiu cat sunt taxele, dar e destul de mult. Oricum, toate preturile sunt afisate fara taxe, ca sa para mai mici, iar salariile ti le spun cu taxele incluse, ca sa para mai mari ...

    Pentru toti cei care imi spun sa plec de aici : dati o mana de ajutor sinistratilor din Canada ( va asigur ca sunt fara numar, nu doar eu... ) si spuneti-ne CUM, UNDE sa plecam de aici. Veniti cu solutii concrete, si noi va vom fi recunoscatori.

    ReplyDelete
  8. Nu inteleg, nu ai unde sa pleci din Canada? Sunt aproape 200 de state suverane pe glob. Nu e nici unul pe placul vostru? Canada e cel mai bun loc unde poti ajunge??? Europa, Africa, America Centrala sau de Sud, Australia, Noua Zeelanda. E clar ca sunteti prea buni pentru aici - nu pot sa cred ca nu aveti unde sa va duceti...

    ReplyDelete
  9. Nu e vorba ca n-am unde, ci CUM. Ca sa pleci, trebuie sa gasesti intai un job, si e mai greu , asa, peste balta si in plina recesiune.
    Ca sa nu mai amintesc ca neavand permis de munca in tarile in care am vrea sa plecam, e foarte dificil ...
    Daca ai vreo ideea in acest sens, e foarte bine venita ...

    ReplyDelete
  10. Nu zice nimeni ca n-o iei de la zero, dar dupa cat te plangi de Canada si tot ce e aici dadea impresia ca e de ne-locuit si orice (cu mici exceptii) e mai bun. O tot dadeai cu Costa-Rica - cam ai dracu' astia, nu? Cum cer ei sa vii cu bani la ei in tara, ca altfel nu se poate...

    ReplyDelete
  11. O dau si acuma tot cu Costa Rica. Din Canada plecam in moemntul in care vom reusit sa plecam ( adica dupa ce ne rezolvam problemele urgente ).

    ReplyDelete
  12. E foarte bine ca stii ce vrei si unde vrei... deci problema nu e "CUM, UNDE" sa plecati - ci CAND. Pe de alta parte, m-am uitat de curiozitate la raiul din Costa Rica. Frumos - (dar doar de vizitat) sau cu bani siguri pe luna care sa vina din alta tara. Succes.

    H

    ReplyDelete
  13. H : daca ai o idee mai buna,e foarte bine venita... Cautam o tara in care mancarea sa fie naturala : numai Costa Rica s-a incadrat ...

    ReplyDelete
  14. Taxele in Canada sunt 13%, deci la pretul afisat se mai adauga 13%. Cat priveste remarca de pe eticheta "Compare at", asta e pentru satisfactia clientului ca nu plateste 100 de coco pe produs ci doar 50 (e doar un exemplu si tine de psihologia consumatorului). Legat de preturile de la magazinul asta, ce sa zic, poti sa gasesti modele asemanatoare la preturi mult mai mari, in alte magazine "de marca". Ce m-a frapat si pe mine e faptul ca gasesti cam aceleasi produse in mai toate magazinele, de parca sunt unul si acelasi, difera doar pretul.
    C.

    ReplyDelete
  15. 13% nu mi se pare atat de mult. In Ro, TVA-ul e 24%. Inainte a fost 19% deci nici macar in apropiere de 13% cat sunt taxele in Canada.

    s.

    ReplyDelete
  16. ce retardata, compare at nu e pretul normal ci pretul de lista al produsului respectiv (cum e msrp la masini)

    Preturile din poze sunt normale. Cele la reducere au o eticheta rosie cu noul pret exact ca la Winners (Marshalls are cam aceeasi furnizori)

    Prada stii ca e produs european da? Papucii aia (intradevar oribili) ar costa mult mai mult in Romania unde si niste jeguri chinezesti sunt 25-30$ deci 250$ e chiar afacere. Nu mai vorbim de alte parti in Europa

    Pe cand un blog entry cu poze facute cu garderoba ba atat de superba, nu de alta ca sa stim cu ce compari daca hainele astea sunt cica "horror" (LOL, ce expresie imbecila)

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.