Doctor Yourself

Friday, February 18, 2011

Tundrea din Canada ...

Nah, credeti ca Tundrea exista doar in Romania ? Il stiti pe Tundrea, nenea ala care a fost condamnat pentru crima, pe nedrept, si a infundat puscariile, nu's cati zeci de ani ...
   Tundrea s-a nascut si in Rai : in varianta feminina ...


Tanti Tundrea din Rai, a fost condamnata ca si-a ucis fiul, si a stat 14 ani in inchisoare, de nevinovata. Recent, a fost eliberata, pentru ca au realizat ca s-a facut o eroare juridica. A fost condamnata in baza evaluarii facut de dr.Smith, care a declarat ca sunt "strong evidence" ca femeia e criminalul. V-am mai spus eu cum in Rai doctorii sunt D-zei .... nimeni nu poate trece peste cuvantul lor...


Si toate astea pentru ca lui dr. Smith, in final, i s-a ridicat licenta pentru incompetenta ( dupa ce a comis-o de mai multe ori in mod irefutabil ) ... Da' intrebarea mea este : canadienii au avut nevoie de 14 ani, si greseli fara numar a lui Smith, ca sa decida ca e incompetent si sa-i ridice dreptul de practica ? !  14 ANI ?  Asta daca socotim doar de la Tundrea incoace, ca cine stie cate greseli o fi facut si inainte de ea ...
  V-am mai spus eu ca in Rai doctorii sunt D-zei ...

2 comments:

  1. Pai in cazul asta minunatul doctor ar trebui bagat dupa gratii, macar vreo 14 ani, plus dat in judecata de toti cei care au suferit de pe urma lui!

    ReplyDelete
  2. Tundrea a facut 12 ani degeaba. Dzeu sa-l ierte !

    http://www.evz.ro/detalii/stiri/doctor-mencinicopschi-razboinicul-e-urilor-921783.html

    Moshulica reloaded.. Bine, nu se ridica la nivelul nostru dar incearca si el.

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.