Doctor Yourself

Monday, February 28, 2011

Scufita Rosie

Cu vreo saptamana si ceva in urma, incepu omul meu sa transforme in Scufita Rosie : sa se coloreze in rosu , asa peste noapte, cam 10 $ din suprafata pielii ... Intai i-au iesit niste pete uriase rosu aprins, fara nici un alt simptom. Dupa care, am observat ca daca se scarpina, ( pe pielea neinrosita ), in cateva ore ii apar dungi rosii pe piele si asa raman, nu mai dispar !
  Si am facut proba : l-am scarpinat pe piele, in forma siglei de la BMW, dupa care am asteptat cu interes sa vedem, se inroseste sau ba ! S-a inrosit !

Si l-am trimis la doctor : doi doctori de familie au facut ochii cat cepele, cand le-a declarat ca el crede ca e alergic la ... BMW , si le-a pus sigla rosie ca focul sub nas ! Bineinteles ca s-au declarat confuzi ( nici nu ma asteptam la altceva din partea lor ), ca infectie nu poate fi, dar nici alergie, pentru ca nu are simptome ( de fapt, in afara sa era Scufita Rosie, nu avea nici un alt simptom ) . Ceea e e foarte dubios... Dar las' ca facem analize si vedem. N-am vazut nimic, ca totul arat perfect !
  Asa ca i-au prescris niste antihistaminice, la pleseneala, sa nu zica ca a plecat cu mana goala din cabinete ... Eu sunt convinsa ca doctorii din zilele noastre s-au transformat in agenti de vanzare pentru industria farmaceutica. Bineinteles ca le-a luat si nu s-a intamplat nimic, vreo saptamana la rand . Acuma,a steptam sa reuseasca organismul sa isi rezolve problema .

Ultima oara cand a avut o problema cu o iritatie pe piele si s-a dus la dermatolog, a avut parte de un dialog foarte profesionist, care a mers cam asa : dermatologul ( o femeie ), i-a declarat ca ea nu stie ce poate fi. Si l-a intrebat candid " Dar tu ce crezi ca ai ? "
  Raspunsul a venit prompt si bine meritat : " Am ceea ce iti lipseste tie "  ...
Da, si cu toate astea, mai sunt ametiti care se mira nespus, ca nu-mi place in Rai si abia astept sa ma pot muta in Costa Rica ! Inainte sa ne otravim definitiv cu mancarea din Rai ...

Petitie : pentru restabilirea adevarului istoric ( ala sustinut de densusianu si Savescu ).  Pentru ca Academia Romana sa binevoiasca sa nu mai accepte falsificarea istoriei Romaniei , si sa spuna adevarul. Semnati aici ( am vazut ca a semnat si Napoleon Savescu ) http://www.petitieonline.ro/petitie/semneaza/cine_suntem_adevaruri_ascunse_de_academia_romana_-p31067045.html?msg_ok=1
   Nu cred ca petitia va schimba ceva ( interesele sunt mult prea mari ), insa demontreaza ca romanii nu sunt batuti in cap ( toti ), si nu accepta minciunile care ni le servesc la scoala pe post de istorie, si asta in ciuda tuturor dovezilor istorice si evidentelor, care  contrazic flagrant minciuna oficiala.
   E absolut jenibil si neadevarat, sa ii invete pe copiica noi romanii , ne tragem din " doi barbati cu brate tari ", care intamplator, mai erau si frati ...  Nu ne tragem decat din zeii ( ET ) creatori : suntem daci si atat.

4 comments:

  1. Salutare
    Pentru semnul de BMW(BigMexicanWoman) se numeste chiar si in specialitate alergie la presiune. Apare in cazul dermatitei atopice de obicei. Din pacate nu numai... Cea mai buna varianta este ceaiul de trei frati patati si fara prea multe antihistaminice alopate.
    Natura da medicamente. NU omul!

    ReplyDelete
  2. Multumesc. Din pacate, 3 frati patati n-am de unde sa gasesc in Rai : ce vand ei in capsule, sunt plante uscate industrial, la temperaturi foarte mari. Adica plantele alea nu mai au nici un efect, sunt moarte ...
    Pana la urma, a luat antihistaminice de la doctor : 1 cutie de Benadryl si i-a trecut de tot. Insa, nici in ziua de azi nu stim de la ce i s-a tras ; la cat de toxica e mancarea aici, ma mir ca mai traim !

    ReplyDelete
  3. Ok!
    Din pacate eu sunt inca in Rromanica si nu te prea pot ajuta cu prea multe informatii. Am studiat destul de putin pentru un hobby(de om nebun) ca al meu. Stiu ca se pot cumpara carti cu flora americii de nord. Multe din plante sunt si medicinale. Daca este o idee buna pot afla cateva titluri cu care sa va faceti treaba pe viitor. Macar sa va ajute alta data fara medicamentele clasice. Daca va pot da o mana de ajutor.. o fac cu multa placere. In felul asta trag mai tare sa invat si flora medicinala a continentului vostru....sper cat de curand sa fie si al nostru. \:D/
    In alta ordine de idei, nu stiu daca puteti primi pachete din Europa cu plante uscate, fara sa incalcati legea aia cu "Pest Control".
    Metode in afara de plante si medicina alopata exista...dar ia foarte mult timp pentru trecerea simptomelor. Pana una alta va doresc sanatate, ca-i mai buna decat toate!

    ReplyDelete
  4. Problema care o avem, este ca in magazine se vind plantele, 99 5 in capsule : adica sunt deja inutile. Cam 1 % si se vand plantele...plante. Dar alea sunt deja uscate industrial, la temeperaturi mari : adica si-au pierdut proprietatile ...
    Ca sa le culeg sigura...in afara de Rostopasca si Papadie , nu prea am vazut. nici nu prea am de unde sa le culeg ( orasul e cam cat un judet din Romania de mare )...
    E interzis sa treaca peste granita plante ...

    Hai pe email, mai schimbam o informatie ... Ma intereseaza si pe mine fitoterapia. Care sunt metodele alea, de trecere a simptomelor, despre care vorbesti ?

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.