Doctor Yourself

Friday, February 25, 2011

Samsung sucks

Cumparam monitor de la Samsung . Dupa o vreme, constatam ca nu functioneaza pe ambele mufe. Cum se afla in garantie, sunam la ei . O tanti amabila ne anunta ca totul e ok, o sa trimita un nene la noi acasa, sa repare monitorul la domiciliu. Totul e sub control ... asteptati sa va sune omul. Si asteptam, si asteptam ...
  Evident, trece o saptamana , nu suna nimeni. Sunam noi inapoi la Samsung : raspunde un nene, care evident, nu stia nimic despre cazul nostru. Si era tare nedumerit ca ni s-a spus ca vor trimite pe cineva la noi acasa ....ei nu practica asa ceva . Ca va trebui sa trimitem monitorul cu posta, la Samsung, sa ne fie reparat si apoi returnat. Asteptati sa va sune cineva sa va explice cum se procedeaza.

Evident, nu suna nimeni. Sunam noi si ni se spune ca trebuie sa ne fie trimise niste coduri prin posta, pe care sa le lipim pe cutie, si asa sa trimitem pachetul, ca altfel nu se poate. Insa ....ghinion ! avem probleme cu sistemul si nu putem genera codurile. Asteptati sa rezolvam problema si in cateva zile ... va sunam noi !
   Bineinteles ca n-a sunat nimeni. Dar sunam noi si dam de alta persoana, care ....evident nu cunostea nimic despre cazul nostru, nu il regasea in scripte. Daaaar, se numea Jeff si parea determinat sa ne rezolve problema : las' ca le dau email la aia de la service, sa-i scutur, sa va trimita codurile.
     Zis si facut, Jeff a fost eficient si ne-am pomenit cu codurile. Trimitem cutia si ... asteptam. In Rai trebuie sa fii extrem de prevazator si sa-ti acoperi coorul cu dovezi : asa ca am facut film, poze despre cum nu functioneaza monitorul pe o mufa, dar merge pe cealalta. si despre cum am impachetat monitorul in cutie, sigilat, bla-bla.Le-am pus si bilet scris in cutie, in care le descriam problemele care le are monitorul : just in case .... ca doar avem de-a face cu canadieni ...
    Si asteptam plini de speranta ...trebuie sa va mai spun ca de cand am sunat prima oara la Samsung si pana cand am primit codurile, au trecut exact ... 3 saptamani ! !

In sfarsit, soseste monitorul, bucurie mare, desi l-au trimis depasind termenul legal cu vreo 6 zile. Mai conteaza, cand in sfarsit, ai monitorul inapoi acasa ? Ei bine ....conteaza !
   Instalam monitorul si ... stupoare ! Nu mai pornea DELOC ! Se facea ecranul alb si palpaia ca o lanterna. Atat. Pe amandoua mufele. Era complet inutilizabil. In cutie, gasim foia tehnica a monitorului, pe care scria ca l-au reparat pentru cu totul alte probleme, decat cele care le avusese ....

Pune mana pe telefon si suna-l pe Jeff cel eficient. Surprise : gaseste acul in carul cu fan ... Jeff ? La noi nu lucreaza nici un Jeff ? ! Sigur Jeff in chema ? Ah, s-ar putea sa fi fost filiala Samsung din Republica Dominicana ! Dar noi suntem filiala din SUA !
   Ok, si cum fac sa sun la Jeff din Dominicana ? Ma puteti transfera ? Aveti un numar de telefon ?
Ah, pai nu va putem ajuta ... incercati sa sunati la acelasi numar de la Samsung, pana cand  nimeriti Republica Dominicana ! Have a nice day !

Si da-i si suna ! Cam ca in filmele cu prosti : sunteti Samsung Dominicana ? Nuuuu ? Sorry, have a nice day ?
Din nou : tot SUA sunteti ? Da, tot eu sunt, incerc sa prind filiala din dominicana, sorry !
   Finnaly, nimerim la cei din Dominicana. Ceasul rau, pisica 13, Jeff cel eficient nu era la job in ziua aia. Dar era altcineva, care ne-a anuntat senin ca tot ce poate face pentru noi, este sa returnam monitorul la service si sa asteptam plini de speranta ca de data asta, sa nu il primim din nou, mai defect decat l-am trimis ....
     Pai daca tu nu poti face mai mult pentru noi, fa-ne legatura cu cineva care poate : seful tau. Vine seful : spune povestea cap-coada, despre cat de incompetenti sunt aia de la service si cum ti-au stricat monitorul si mai rau. Despre cum au depasit termenul legal, si e inacceptabil, o sa fac plangere la minister. Nu mai vrem sa ne repare monitorul, nu mai vrem sa asteptam inca 1 luna pana sa primim alt monitor defect. Schimba-ne monitorul cu unul nou, sau o sa facem plangere laminister ca ati depasit termenul legal cu vreo 6 zile.

Seful zice " hold on. Si ma paseaza la altcineva. Care voia sa auda povestea de la inceput. Despre cum au depasit termenul legal, despre cum au reparat monitorul pentru un defect inexistent, si l-au returnat mai stricat decat era initial.
   Si scandal si insistente ca vrem monitor nou, ori facem plangere la minister. Finnaly, au acceptat sa ne trimita monitor nou . Dar, ghinion ; nu mai aveau model ca al nostru, ca nu se mai produce. Pai daca n-ai ca al nostru, trimite-ne unul cu up-grade, aproximativ in aceeasi valoare . Acuma asteptam sa soseasca monitorul cel mirobolant, mai mare cu 1 cm, cu tv tuner ( ca oricum nu ne uitam niciodata la tv ) si telecomanda .
 
Eu zic sa nu zicem "hop", pana nu sarim gardu' , ca cine stie ce monitor o sa primim .... Ca patitu' nu stie nimeni ....

Referitor la competentele candiene in materie de tenhica , se pare ca si nenea Tiriac are bucurii cu ei : i-au intarziat livrarea avionului, si acuma e cu ei in proces, sa ceara daune. http://www.libertatea.ro/stire/ion-tiriac-se-judeca-de-trei-ani-cu-producatorul-de-avioane-bombardier-323784.html
  Sau poate tocmai asta era si pontul : cu siguranta canadienii o sa-si dea cu stangul in dreptul, ca doar cunoastem marfa ... iese banu ' ...

4 comments:

  1. Sa nu va vina monitorul in bucatele si sa fie nevoie sa faceti puzzle din el. Faina seriozitatea astora de la Samsung...

    ReplyDelete
  2. Din pacate, nu doar Samsung face chestii d'astea. Mi-e plin podul de povesti similare, ale perietenilor din Canada, cu alte firme , insa nu pot sa dau din casa ce nu-i al meu ...

    ReplyDelete
  3. De ce nu l-ai returnat la magazin, nu era mai simplu?
    Sau, daca depasise perioada de retur, o solutie ar fi fost sa platesti de la inceput o garantie extinsa, 30-40 de dolari dar te scutea de nervi si dute-vino-ul intre voi si producator. Aveai de a face doar cu magazinul, asteptai si acolo probabil, dar mai putin.

    ReplyDelete
  4. Nu se putea returna la magazin,pentru ca iesise din alea 3 luni cat oferea magazinul garantie. Mai departe, garantia era oferita de Samsung, si la ei trebuia sa returnez.
    Pai nu vreau sa cumpar garantie extinsa : voiam doar Samsung-ul sa-si faca datoria ( ca era in garantie ).

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.