Doctor Yourself

Saturday, February 5, 2011

Harta realitatii

Articolul vine in continuarea celor de aici  http://filosofiepebordura.blogspot.com/search/label/Societate%20sclavagista , pe care nu am cum sa le sintetizez acum.

Asa incepe : 

Cam prin clasa a 5 a ( asta s-a intamplat mie ), descoperi ca informatia arata ca o prajitura "Mille de feuilles " : e cu straturi ....e pe nivele ! Descoperi, pentru ca ai tot asteptat ca la scoala, sa ti se arate harta realitatii, insa ai primit informatie nefolositoare. ( la vremea aceea nu stiam ca e falsa ).
  Da' stiam ca vreau sa stiu despre cine suntem, ce-i cu zeii, ce-i cu OZN-urile, de ce trebuie sa ne gatim mancarea ( asta era cea mai mare dilema a mea ), ce sens are viata, ce-i cu rasele umane, cum sa deal cu sentimentele, etc. Da' in schimb, primeam informatie total nefolositoare si intrebarile ramaneau.
   Holly Shit ! A fost momentul in care mi-am dat seama ca daca astept sa ma invete la scoala lucrurile de care voi avea nevoie in viata, o sa astept mult si bine ....

Dupa o vreme ... Holly Shit again, ca am descoperit ca astia imi servesc la scoala minciuni : cum puii mei sa cred ca dacii s-au unit cu romanii si au format poporul roman , doar pentru ca au ocupat vreo 100 de ani, o portiune minuscula din Dacia ?  Ca la noi in Ardeal erau ungurii de sute de ani, si nu si-au pierdut limba si obiceiurile, desi s-au casatorit cu romanii.  Mai mult, bunicului meu si celorlalti oameni, le-au schimbat numele in nume unguresc, le-au impus limba maghiara, pe vremea Imperiului Austro- Ungar. Rezultatul ? Nici unul nu stie maghiara, si dupa ce au scapat , si-au schimbat toti numele in numele romanes, avut anterior.
   Deci da, fara doar si poate, am inteles ca astia ne mint la scoala si ne iau de prosti. Brainwashing.

Dupa care, vine momentul in care vezi ipocrizia societatii : una se clameaza, alta se face. Apoi, incepi sa vezi manipularea cu tv-ul, cu politica, religia, morala, industria farmaceutica, etc. Incepi sa vezi ca una e tehnica oficiala, si alta e tehnica secreta ( dar totusi, folosita in secret ).
Dupa care, Holly Shit, intelegi ca traim intr-o minciuna, pentru ca tara te vrea prost. Intelegi ca sclavia nu s-a abolit, ci doar s-a up-gradat. Si te miri ca aialalti din jur nu pot sa vada asta. Deci, daca traim intr-o minciuna, atunci ... care-i adevarul ?
   Si intelegi ca nu o sa vina nimeni sa iti puna intregul adevar pe masa, sa te scoata din Matrix : sistemul nu permite asta. Si nici nu stiu daca exista vreun detinator al intregului adevar, si care sa fie dispus sa fie urmatorul Prometeu ....

Deci ; stim ca nu stim. Mai rau : nu stim ce cautam. Nu stim nici unde sa cautam . Iar treaba asta cere timp .....e chestiune de o viata, pentru cine are obsesia cunoasterii. Marturisesm spasit ca adrenalina cea mai mare o gasesc in informatie. Nimic nu se compara cu a stii : nici macar sexul , nici sportul extrem, nimic. Probabil pentru ca satisface nevoia de baza a fiintei : aceea de a cunoaste.
    Si am ajuns la concluzia ca traind in minciuna, e necesar sa descopar realitatea : e o harta facuta din puzzle. bucatele din adevar detine te miri cine, particele. E greu sa le gasesti. Dupa ce le gasesti, e nevoie sa le potrivesti in puzzle, pentru ca harta sa capete sens. Si sa gasesti dovezile care sa certifice ca bucatica de puzzle e informatie reala si nu fake ( pentru asta s-a inventat cultura generala ). In plus, e nevoie sa ai gandire panoramica ( vedere de ansamblu a intregii situatii, capacitate de sintetizare mare ) : pentru ca altfel, desi detii bucatile de puzzle, tot nu vor face sens.

Am sa dau un exemplu simplu, care se aplica oricarui gen de informatie din Matrix : nutritia, ca mancarea o cunoastem cu totii.  Informatia oficiala, , aia fake, ne spune cum omul e omnivor, si trebuie sa manance de toate, ca altfel se imbolnaveste. Si ne indoapa cu mituri gen proteina din carne, calciul din lapte, fobia de germeni, etc.
 --- Asta-i primul nivel, pe care ramane majoritatea, cu "mancam de toate " .
---  Vine apoi alt nivel, in care nutritionistii Matrixului vin si ne spun mai multe : ca grasimea vegetala e mai buna ca aia animala, ca painea neagra e mai sanatoasa ca aia alba, etc. In realitate, e tot un fake de informatie, care nu ne spune adevarul despre nutritie.
---  Vine apoi alt nivel, in care afolam ca nu e buna carnea, si ca vegetarianismul e ok
--- Next level, aflam ca de fapt, nici laptele si ouale nu's bune, si e ok sa fim vegani. in realitate, adevarul este ca nu e nutritia potrivita omului, si nu ne fereste de boli.
--- Next level, gasim o bucatica de puzzle la nenea H.Shelton, din experimentele Pottenger, si intelegem ca e important ca mancarea vegana sa fie cruda. Da' nu stim cum se face, pana cand nu mai gasim alta bucatica de puzzle la nenea Douglas Graham, care face lumina. Probabil ca or mai fi si alte nivele, nu stiu : eu pana aici am ajuns, si mi-a luat enorm de multi ani.

Eh, ajunsi in momentul in care "se facu lumina" , cercetand dovezile, vedem ca asta-i adevarul. Si vedem cum in Matrix informatia din domeniu era un mare fake structurat pe nivele : daca se trezeste vreunul mai istet sa  puna intrebari ....pai avem un fake de informatie si pentru el, cu care sa-l tranchilizam, sa fie convins ca acuma a aflat totul.
   Asta-i momentul in care intelegi cum functioneaza iluzia in Matrix, si incepi sa faci sapaturi in toate directiile de interes : religie, corporatii, istorie, etc si sap[i din ce in ce mai adanc. Holly Shit, ca descoperi ca realitatea e alta ....mai completezi cate o piesa pe harta- puzzle a realitatii. Nu mai ai dubii despre Matrix, dar ai dovezi.
Si da, uneori descoperi cate o piesa de puzzle, care iti da orgasm intelectual.
. Acuma, am o presintire ca sunt pe cale de a descoperi alt " the big one"  ....

Asadar ; harta realitatii prinde contur, incepe sa faca sens . Numai ca realitatea e fundamental diferita de minciunile care ni le serveste Matrixul pe post de realitate. E atat de diferita si ...necunoscuta omului care stie doar ce a invatat in Matrix, incat descoperi ca nu poti vorbi despre asta cu el. Nu are cunostintele de baza necesare. ( incearca sa-i explici unui carnatar ca omul e frugivor si hrana gatita il imbolnaveste ) si cazi in ridicol . Pentru el, harta realitatii cu informatiile ei .... nu exista. Si nu poti vorbi despre ceea ce nu exista, nu-i asa ?
   Si atunci ... incepi sa taci.
M-a intrebar un canadian, mirat pana la extrema, ( ca i-am spus ca refuz sa citesc beletristica, pentru ca e pierdere de timp ) , m-a intrebat, dar eu ce citesc, de fapt ? Si m-am blocat, m-am balbait si n-am fost in stare sa-i dau un raspuns concret si clar. Daca ii spuneam ca studiez istoria, pai asta s-a studiat in scoala. Dar eu nu studiez istoria fake care ne-o serveste sistemul . Si pur si simplu nu aveam cum sa-i spun asta, ca sa inteleaga : pentru el nu exista nivele de informatie, nici minciunile din Matrix, nici macar .... Matrixul.
   Am fost in punctul in care comunicarea devenise imposibila. Pentru ca nu poti vorbi despre ceea ce nu exista. Si atunci .... incepi sa taci. Si cauti pe altii care inteleg despre ce vorbesti.

3 comments:

  1. Nu stiu de ce zici ca e sters blog-ul lui Liviu, eu acum vin de pe el si merge perfect.

    ReplyDelete
  2. 2 zile a fost " Internet explorer canot" cand dadeam clik pe el. Acuma, vad ca merge. Oricum, el foloseste forma incorecta, aia cu "filozofie".

    ReplyDelete
  3. Filozofie e o forma corecta. Cauta in DEX. Sau si aia minte si manipuleaza?

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.