Doctor Yourself

Tuesday, February 1, 2011

Depresie in Rai

                           A venit iarna in Rai si am auzit ca suneti cam deprimati ....


Si am mai auzit ca va simtiti ca in "arestul la domiciliu" :  captivi in casa, job, mall, masina ...


Va scot eu in oras : v-ati incaltat  ghetutele cele noi , care se asorteaza cu cojocelul ?



                                         Pai normal ca e frig afara, mai ales ca e seara !

Uite ca si altora le e frig : chiar la ei in casa ! Am auzit ca daca te invelesti in staniol, tine de cald .... conteaza fiecare dolar economisit la intretinere !



Da, am inteles : e si mai deprimant sa iti numeri banii in batista si economisesti fiecare cent ....pana si in Rai !
Trist. Las' ca mergem mai departe, poate va inveselesc ....

Ce ziceati ? Ca in Rai nu s-a inventat discriminarea ? Ia cititi afisul de pe fereastra magazinului astuia ( aia cu litere mici )  :

Da, stiu : v-ati deprimat si mai tare .... Neeeeh, degeaba dati fuga la Gizas, ca si asta s-a smecherit si face discriminari . Ia uitati-va aici, cum Gizas vorbeste numa' cu unii  ...



Da, am inteles : pe strada e si mai deprimant decat singur acasa ... Pai bine, hai sa mergem inapoi in blocurile comuniste cacanii ( in Rai, toate blocurile sunt cacanii.... cu mici exceptii gri .... ) .

 Stiu, stiu ca visati la case de carton de 1 milion de dolari, din cartierele de bogatasi . Vise taica, vise .... de carton !


                        Ei lasa, ca va consolez eu cu o prajitura ... de orez cu fasole !


                                            Sau o preferati pe cea de orez cu ceai verde ?

2 comments:

  1. una dintre case pare ca este in Pickering si nu e chiar 1mil:)

    ReplyDelete
  2. Pentru ca e in Pikering... In Toronto insa...

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.