Doctor Yourself

Saturday, February 12, 2011

Coctail

E clar ca sunt pe dinafara de indicatiile tampite ale doctorilor, in materie de nutritie : ca nu ma intereseaza povestile lor. Da' anunaki girl, m-a pus in tema cu cea mai mare gaselnita : coctailurile care ....inlocuiesc o masa si dau energie. Cica toti doctorii le recomanda, e ultimul racnet !
  Eu personal am incredere in ceea ce-mi da natura de mancare, in starea in care natura mi le serveste, si nu in ce-mi serveste industria alimentara. Da' m-am dus sa vad si eu minunea si m-am lamurit ; asemenea grad de retardare la cei care recomanda gaselnita asta, mai rar ...

La inceput , am constatat ca e super scumpa :


Dupa care, am constata ca ....e conserva ( se putea altfel ? Ca doar e mania canadienilor... ) . Si de ce as manca o chestie statuta intr-o conserva, cand as putea manca ceva proaspat ? Dar inteleg perfect ; produsul se adreseaza canadienilor, nu mie .
   Apoi am constatat ca sticla e din plastic : si stim cu totii ca plasticul e toxic ( cu sau fara BPA ), deci mancarea nu trebuie sa atinga plsticul....

Dupa care, m-am uitat pe lista de ingrediente : Holly Shit, ca nu mai terminam de citit ! Cand am vrut sa-i fac poza, mai greu ca sticla era cu colturi.  Asa ca am pozat din doua parti : jumatatea din stanga, si jumatatea din dreapta.

                                                                   si jumatatea dreapta ....


V-ati lamurit ? Acuma, faceti un efort si cautati in eticheta ... cuvintele pe care le cunoasteti si pe care le puteti pronunta. Nu-i asa ca ati avut dificultati ?
Inteleg ca e un lung sir de chimicale, printre care a mai scapat cate un ingredient care suna a mancare : "apa" ... "zahar" ... "ulei " ( de canola, soya, sofran ). ATAT !  Imi e si jena sa mai comentez ca uleiul de soia nu-i sanatos ( am demonstrat in alte postari de ce ), ca uleiul de canola e toxic ( am demonstrat deja de ce ), sau ca uleiul de sofran e rafinat, adica toxic.  Adica imi ejena sa ma iau de nevinovatul ulei, cand am ditamai lista cu chimicale fara numar ....
    Si pana la urma, nu face sens. E limpede : cine e atat de retardat incat sa renunte la o masa cu alimente naturale, in favoarea Tabelului lui Mendeleev ?  Si cat de retardat trebuie sa fie doctorul care recomanda pacientului, sa se hraneasca cu Tabelul lui Mendeleev ?  Asta, ca sa nu incepem sa banuim alte interese ...

Pun aici pentru cei interesati de istoria veche, arhiva video a lui Ion Gheorhe http://hyperboreea.ro/
---  http://www.adioletea.ro/don.html
http://www.cartesiarte.ro/portaleu/articol.php?id_articol=654&nr=8&an=2010&pagina=2#content 

1 comment:

  1. "cine e atat de retardat incat sa renunte la o masa cu alimente naturale, in favoarea Tabelului lui Mendeleev ?"

    Hahhahaha, buna asta!

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.