Doctor Yourself

Wednesday, February 9, 2011

Baton cereale


Da, am o "afinitate" deosebita pentru astia de vand "cereale" : sunt orice, numai a cereale nu mai seamana... Moaaah, cu cat tupeu vin si ne spun ca batoanele lor ( cu ciocolata si zahar ), pot ajuta la mentinerea greutatii corpului. Adica e un fel comercial de a spune ca poti manca si nu te ingrasi ....
   De ce nu te ingrasi ? Pai pentru ca ... portiile sunt MICI ! Nu, nu pentru ca au calorii pyutine, ca n-are cum : stim cu totii, cum la tara, cand taranii vor sa-si ingrase porcii, incep sa-i hraneasca cu ....cereale . Si mare scamatorie : cum ne invata compania sa mancam mancare care ne ingrasa, fara sa ne ingrasam ! Cu portii " controlate" ...

Ce omite compania sa ne spuna pe fluturasul de reclama, este ....cum anume o sa ne saturam cu un minuscul baton de-al lor ? Ca nu ne ajunge nici pe o masea, da' caloriile sunt aproape 100 .... si pe langa batonul lor, oamenii mai manaca si altceva. Mie nu prea imi iese la aritmetica treaba asta cu caloriile : evenutual daca o sa manance frunze de salata fara dressing, toata ziua....  Si stim cu totii , ca nu e cazul ...

Am mai vorbit despre cum cerealele sunt foarte toxice pentru organismul uman, in orice forma ar fi ele , si n-am sa ma repet  : http://filosofiepebordura.blogspot.com/2011/01/no-grain-no-pain.html  
Insa, vine nenea Paul Stitt, cu cartea "Fighting the Food Giants", in care ne demonstreaza cum cerealele extrudate devin si mai toxice , din cauza procesului de fabricatie : la temeperaturi  si presiuni foarte mari, boabele de cereale sunt explodate . Vitaminele, enzimele, e limpede ca decedeaza primele : nu mai ramane nimic voi in bobul ala. http://www.nourishingourchildren.org/Cereal.html
Stit sustine si demonsteraza in carte, cum proteinele isi schimba structura chimica si devin toxine :
"Proteins are very similar to certain toxins in molecular structure, and the puffing process of putting the grain under 1,500 pounds per square inch of pressure and then releasing it may produce chemical changes which turn a nutritious grain into a poisonous substance. "

Si acuma, daca am omorat tot ce era viu si nutritiv in cereala aia, nu-i asa ca trebuie sa punem inapoi ceva nutritiv ? Exact : acuma e momentul sa invelim bobul extrudat intr-o solutie de vitamine sintetice, zahar ( sau cel mai adesea, sirop de porumb, despre care am mai vorbit cat e de toxic ) ...
   Cat de stupid trebuie sa fii, sa iti saracesti mancarea de orice nutrienti naturali, si sa-i adaugi apoi nutrienti artificiali, si sa mai dai si o gramada de bani pe chestia asta ? Imaginati-va cum canadienii sunt disperati dupa cereale, ca asa i-au dresat de mici doctorii ( v-am mai povestit cum doctora mea de familie a incercat sa ma fsantajeze sa manac si eu mizerii d'astea, ca daca nu ma supun, ea refuza sa-mi mai fie doctor, si i-am zis ca-i proasta ). Da' canadienii cred tot ( la cata incultura au oamenii in domeniul nutritiei ... ) si cumpara in disperare cutii cu cereale, convinsi ca'i sanatos.

Tot Stitt in cartea lui, ne povesteste de niste experimente nepublicate, facute pe 4 grupe de soareci : 1 a mancat boabe de grau, vitamine, apa  ... 2 a mancat grau expandat apa si ceva nutrienti  .. .3 apa si zahar alb ... 4 a mancat doar apa cu nutrienti artificiali.
   Soarecii nr 1. cu boabe de grau au trait 1 an cu dieta asta. Soarecii nr. 4 , apa cu nutrienti, au trait 8 saptamani. Soarecii nr. 3, apa si zahar , au trait 1 luna. Iar soarecii nr. 2, cu grau exapandat, apa si nutrienti au trait ... 2 saptamani ! ! Stitt afirma ca nu a fost cazul sa fie malnutriti, ci ca ....a fost ceva toxic in cerealele extrudate. Aviz amatorilor care isi indoapa copiii cu cereale "sanatoase", ca asa le-a zis doctorul ...

"Four sets of rats were given special diets. One group received plain whole wheat, water, vitamins and minerals. Another group received Puffed Wheat, water and the same nutrient solution. A third set was given water and white sugar, and a fourth given nothing but water and the chemical nutrients. The rats that received the whole wheat lived over a year on the diet. The rats that got nothing but water and vitamins lived for about eight weeks, and the animals on a white sugar and water diet lived for a month. But [the company's] own laboratory study showed that rats given vitamins, water and all the Puffed Wheat they wanted died in two weeks. It wasn't a matter of the rats dying of malnutrition; results like these suggested that there was something actually toxic about the Puffed Wheat itself."

In "Nourishing Traditions" by Sally Fallon  , ne descrie alt experiment facut pe soareci, de data asta cu porumb extrudat. Cu rezultate si mai scarry ( soareci care au dezvoltat comportament schizofrenic, soareci morti de malnutritie, etc ). E in acelasi link, citit si singuri.
  "      The other study, described in "Nourishing Traditions" by Sally Fallon, was performed in 1960 by researchers at the University of Michigan at Ann Arbor. Eighteen rats were divided into three groups. One group received cornflakes and water; a second group was given the cardboard box that the cornflakes came in and water; and the control group received rat chow and water. The rats in the control group remained in good health throughout the experiment. The rats receiving the box became lethargic and eventually died of malnutrition. But the rats receiving cornflakes and water died before the rats that were given the box – the last cornflake rat died on the day the first box rat died. Before death the cornflake rats developed schizophrenic behavior, threw fits, bit each other and finally went into convulsions. Autopsy revealed dysfunction of the pancreas, liver and kidneys and degeneration of the nerves in the spine – all signs of "insulin shock."

Si acuma, ca ne-am lamurit cum sta treaba cu cerealele  procesate, sa vedem ce ne povesteste chiar producatorul : pe lista de ingrediente !
                                                                     
          
             Eu cred ca nu mai e nevoie de comentarii . Nici sa iau ingredient cu ingredient sa ne lamurim cat e de inocent ... In cap de lista e glucoza-fructoza, despre care am mai povesit ce inseamna ( HFCS ) si cat e de toxic, plus ca e contaminat cu mercur . N-am sa repet, dar pun un link aici, pentru cei care n-au chef sa scarpine rubrica mea de mancare din Canada http://www.naturalnews.com/025442_HFCS_Corn_Refiners_Association.html

Concluzie : am primit batonul ala de cereale din poza, de pe strada, reclama din partea firmei. Si reclama aia, care imi facea reducere 1 $ daca le cumparam o cutie cu batoane din magazin. L-am luat : veveritele au fost incantate ....

1 comment:

  1. Am vazut destui copilasi pina in 2-3 ani, umflati ca porcii, desfigurati, de nu mai incapeau in haine, vai de ei... Cu ce crezi ca erau hraniti? Ai ghicit: cereale... Inclusiv baiatu' lu sefa mea, cind l-a adus la serviciu la aproape un an dupa ce l-a fatat, am avut un soc: nu era copil, era porcalete si asta il facea si mai urit... Se mai si lauda ca ii da cereale zi si noapte...

    Lucisfera

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.