Doctor Yourself

Thursday, January 13, 2011

Yorkdale Mall - partea a 2 a

   Old Navy de-a dreptul sinistru ...




Hainele au aceleasi materiale de proasta calitete, lalai, care se botesc si n-au itnuta. Va mai amintiti de camasa pentru care ma juram ca-i din tifon ? M-am uitat cu atentie si era ...din doua foi de tifon suprapuse astfel incat modelul cu dungulite sa coincida !
  Materialul de proasta calitate il puteti vedea la haina asta. Plus ca desi scria masura XS , este foarte larga. Mai e si mult prea scurta ...

Desi a venit iarna ( la vecinii nostri, in Quebec, a nins zilele trecute ) iau eu am avut nevoie de manusi, cinve totusi forteaza vara .... Apropos, cizmele din tricot va avantajeaza ?


                                                          Next : H/M ...cu haosul de rigoare ....




                                            
                                                        Si cu hainele la fel de urate ...






                       Hainele astea arata ca alea de la second hand, sau mi se pare mie ?



                        Next : Tristan ... brand de mare angajament pe la noi .... In afara faptului ca are haine urate...nimic de comentat. Fara haos, fara cusaturi aiurea ...








Next : Guess ! e unul din magazilele cu DJ in usa, cu "animatoare" in tinute indecente, pe post de vanzatoare. Animatoarea asta de la usa, era totusi in tinuta decenta, sa nu se sperie copilasii care circula prin mall ... Ca restul, erau in tinute demne de dansuri erotice ... bordel, centura ... pacat ca nu am avut voie sa fac poze , ca faceau toti banii !


In vitrina....manechin uman. Da, era o fetita care trebuia sa stea teapana si sa faca pe papusa din plastic.
Trist , sa umilesti oamenii in felul asta ...

                                                Gentute Guess, pentru pitzi ... Ce nu inteleg cei de la magazinele de lux, este ca n-am nevoie sa-mi cante harfele cand intru in magazin : deci au angajat degeaba DJ ... N-am nevoie sa-mi faca spectacol : ca daca vreau spectacol, ma duc singura la concert . Am nevoie doar sa-mi vanda niste haine macar sa arate binisor ( daca tot sunt de proasta calitate si extrem de scumpe ). Atat : sa arate bine ... Da' se pare ca e prea complicat pentru canadieni, sa gandeasca asa departe ... si stiu doar sa faca circ ( show ) !

Next : Banana Republic. Cu o multime de angajati cu firul in ureche. tot degeaba, zic eu, pentru ca haosul din magazine era total. Si pe masura ce pozam hainele aruncate pe jos, ei veneau dupa mine si le ....ridicau ! Am pozat o sigura data, ca la urmatoarea, au fost mai rapizi decat mine ! Practic, au stat coada dupa mine, ca nu cumva sa apuc sa mai pozez ceva haos ...
  Apreciez ca nu mi-au interzis pozatul ....


Asa ca le-am pozat hainele ... si astea sunt urate. Exclus sa gasesc vreun model mai prietenos !

Partea buna este ca h-am gasit haine descusute, sau prost cusute. Hainele sunt doar ... urate ! E de bine ...  Sunteti dezamagiti ?  Si eu ....


Mai bine beti o cafea, decat sa umblati degeaba prin mall ? Vestea proasta este ca sila cafea se sta la coada ...

1 comment:

  1. Picioarele alea in blugi mulati si slapi de strand, iti apartin? Muahaha, mi-am facut o idee cam ce fel de lucruri porti. Esti lupul moralist si urlii la luna.... ce gusturi poti sa ai, dupa cum te imbraci...hihihi

    Lasa, linisteste-te, hainele scumpe si de calitate nu-s pentru una incaltata in slapi.

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.