Doctor Yourself

Thursday, January 13, 2011

Yorkdale Mall - partea 1

Yorkdale, alaturi de Eaton Center, sunt cele doua mall-uri de mare lux din Torontesti. Am fost ieri prima oara in Yokdale, curioasa, daca tot l-au laudat apropape toti romanii pe care ii cunosc ...
  Asadar, usurel cu pianul ( turbanul , in cazul nostru ) pe scari .... Omul era imbracat in uniforma de serviciu ... turbanul se tolereaza, ca e chestiune de religie. Iar religia, se stie, e ...tabu !
Exista si varianta cu politistul cu turban ...



Cam asa arata mall-ul inauntru : decoratii si luminite colorate. Un fel de circ :


Primul magazin a fost Mango. In care am gasit modele de haine elegante ( doar 2 ) la un pret de 300 $. Calitatea ...cam lasa de dorit ... Oricum, a fost mult mai bine decat in restul magazinelor considerate de un lux mai mare. Cum eu cautam haine tip hoodie, insa din bubmac matlasat pe interior, si nu trenciuri ...
Restul hainelor erau ....acceptabile, dar nu dragute.

  


            Am detalii din cabina de proba ( taxele nu sunt incluse in pretul afisat, nicaieri in Canada ) :




                                             Next magazin de firma, aceleasi probleme  :


Cum vedeti, materialul de proasta calitate, executia la fel, modelul ....oribil ! Da' scump !


Next : Parasuco ! Aceeasi poveste... Parca toate magazinele din tara asta sunt trase la xerox ( doar preturile difera ) ... N-as fi gasit un model de haina mai "uman", nici daca ma dadeam peste cap ...



Ma pot jura ca-i marfa din Obor .... d'aia adusa de chinezi cu vaporu ' ...


Next : Tommy ! Ma jur si pariez pe oricat, ca asta-i magazin pentru LGBT peoples ....

Decoratiile erau ... "originale" ! Intr-un alt colt erau niste pasari colorate, impaiate ( da' mi-au zis ca pozatul e ... "no pictures " ) ....


Plictisitor de moarte, nu-i asa ? Mi-am facut un car de nervi, cu marfa lor proasta si urata ( si scumpa ).
Let's have some fun :



                                                   Tavanul e o jungla din plastic ...



Vreau in Costa Rica ! Broscutele ma asteapta .... Numai eu stau in tara asta cu mancare din plastilina, frig extrem si ...mall-uri de lux pentru retarzi .

Da' ghinion ! Mai am tras pana sa scap din tara asta inghetata ....


                                                       Deci : Zara !


                                                  Haos :



Vreti sa fiti in pas cu moda anilor '60 ?  Imbracati-va de la Zara ....







Mai conteaza calitatea ? Va zic eu : NU . In cazul asta, nici macar pretul ...

1 comment:

  1. "Cam asa arata mall-ul inauntru : decoratii si luminite colorate. Un fel de circ"

    Daca tot te pricepi la arhitectura mall-urilor, dupa parerea ta, cum ai vrea sa arate un mall?

    Fara decoratii, fara luminite colorate ci sa fie aproape in bezna, in culori fade - numai negru si gri - cam cum arata "mall-urile" din satul Afumati din Romania.

    Confuzi circul cu circoteca - produsele de calitate le gasesti la galeriile Lafayette din Paris sau la casele de moda Prada, Armani, Chanel - daca ai bani sa-ti permiti, daca nu, da o fuga in Romania ca este acolo numai marfa turceasca - pentru toate buzunarele.

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.