Doctor Yourself

Thursday, January 13, 2011

Yorkdale Mall - part 3

Yorkdale, culmea mall-urilor de lux din Toronto ..
Magazinul Jacob ...

 Va mai amintiti de cojocelele alea chinezesti din pietele Romaniei, care imita pielea intoarsa ? Cu blana din plastic pe dinauntru, si care costau cateva sute de mii de lei ? Eh, aici aveti ocazia sa le cumparati din mall-urile de lux, la un pret pe masura :



Si o privire prin magazin : nu era haos, hainele nu erau descusute, ci doar ...urate !



Next : RW / CO !  Asta e un fel de... targul Europa din bucuresti, varianta canadiana de lux. De ce ? Pentru ca marfa din Europa / Obor, o gasiti si aici, insa la pret de lux ! Sunt exact aceleasi geci de fas gri metalizat, chinezesti, pe care le intalnim pe strada, iarna in Romania .



Gasim exact aceleasi haine din catifea lucitoare, ca si in Obor ... Calitatea e aceeasi, pretul difera ...



                                                             
                                                                       Next : GAP .


                  Haosul de rigoare ... cum sta bine unui brand cu pretentii ...



                       Chiar la intrare, ne anunta care sunt cele mai cautate haine : urate cu draci si astea ...

                                                 O privire prin magazin ...


        In trecere, zarim magazinul pentru pitzi. Nu intram, ca nu suntem in target !


                                                        Next : Urban Planet !


Fara haos. Dar cu haine urate si mult prea scurte . Motiv pentru care nu m-am mai deranjat pana in cabina de proba ...




                                                                Next : Sears !


    Care magazin face mare parada cu faptul ca sustine nu's ce anti-cancer . Daca e roz, e anti-cancer ...


In magazin, evident ca nu poti sa deschizi portmoneul , altfel, decat daca iti canta harfele la cap :

Mai rau decat atat : la fiecare 5 metri, era postata cate o domnisoara cu tava agatata de gat. Si pe tava, mostre de parfum, toate Estee Lauder. Fiecare te agata si incerca sa te convinga sa cumperi. Mie mi-a pus niste parfum pe incheietura mainii : dulce siropos, scarbos. Pe cuvant ca ar fi trebuit sa serveasca parfumul asta, impreuna cu feliute de lamaie !
 Ma intreaba daca imi place... Ii zic ca nu, ca e prea dulce.
Nu-mi placeee ? Soc si groaza ! Pai asta e cel mai bine vandut parfum, toti clientii il cer si il cumpara !
O fi, da' mie nu-mi place ...
Si plina de mirare, femeia vru sa stie ce parfum folosesc eu . Si mai socata a fost cand a auzit ce folosesc( Gucci Rush ) .... Pai parfumul asta nu miroase bine,m nimeni nu-l cumpara , iar eu ar trebui sa cumpar imediat Estee Lauder, ca asta e la moda si asta cumpara toata lumea !
    Hey, Hello tanti ! Intelegi ca mie imi place Rush ? Ca nu s-a inventat parfum care sa miroase mai bine ? Asta imi place, asta cumpar. Am zis !
     Mda. Uneori simti nevoia sa le tragi suturi in coor, ca sa inceteze sa te mai trateze ca pe un retardat ( cumpara, ca asta cumpara toata lumea ! ). Insa , nu e vina lor, pana la urma : asta-i turma in care traim ...

Asadar, parfum nu cumpar, harfele nu ma tenteaza, ma duc sa vad marfa expusa. Nervi nu mai am sa o detaliez in cabina de proba .



          Vreti sa va imbracati dupa moda anilor 80, Romania comunista ? Cumparati de la Sears !

Mergand prin mall, dau peste o masina expusa. Nu ma intrebati ce brand, ce stie sa faca ! Daca are 4 roti, e masina ! Toate masinile sunt la fel ( adica au 4 roti ) ...



                                                                   Next : Roots !


Singura haina oarecum acceptabila ( in ciuda faptului ca era foarte larga, desi era masura S/P ), a fost asta



Singura problema era ca ...n-avea talie, dar avea sfori de canepa, in loc de incheietori. Care sfori nici macar nu erau vopsite in culoarea hainei ! Jenibil.

Ies de la Roots, si dau peste Aritzia . Din pacate, de nervi, am uitat sa fac poze ... Astea's hainele de pe saitul lor http://aritzia.com/fashion/outerwear   Insa dintre toate, am recunoscut in magazin doar un singur model, cel de la TNA, asta  http://aritzia.com/fashion/outerwear/classic-knee-length-hooded-parka
Acuma, haina asta arata bine, insa mie nu-mi foloseste : este prea subtire pentru a fi purtata iarna la -30 C cuvant puternic ( pentru mine ), si este prea groasa pentru a fi purtata primavara. Plus ca este lunga pana la genunchi, si la 1 metru jumate ai mei, arata ca popa in sutana . Deci pas.
   Restul hainelor ...dezamagire totala. Materiale slabe, croieli urate, largi, lalai. Trist. Si mi-am zis ca hai sa incerc intai haina in cabina de proba, si apoi fac poze : proasta decizie ! La garderoba, femeia imi spune sa-i las rucsacul gol, sa-l incuie ea in dulapiror.

Whaaaat ? Nu-ti las nimic ! nu mai vreau sa mai probez haina nici daca ma lasi cu rucsacul in cabina ! Sa va gasiti alti fraieri cuisa va vindeti marfa, ca eu am plecat. Stanga imprejur si dusa am fost. Fara poze.

Singurul magazin impecabil, din tot mall-ul ala, a fost al lui nenea Giorgio Armani . N-am avut voie poze, dar credeti-ma pe cuvant de carcotas, ca a fost perfect. Vanzatori calmi, fara nebunie la clienti, fara haos, toate hainele calcate, impaturite si de o calitate ireala ( comparativ cu ce am vazut eu in Canada ).
   Aratau atat de bine, atat de perfecte, incat iti era mila sa le imbraci, sa nu se murdareasca. Croiala impecabila, modele clasice, materiale de calitate, cusaturi perfecte. Decat sa dau 300 $ plus taxe pentru o haina mai aratoasa la Mango, dar de calitate indoielnica si cu cusaturi facute cu doua maini stangi, mai  bine ii dau aceiasi bani lui nenea Armani, si primesc o haina perfecta....

Din pacate, nenea Armani a decis sa imbrace doar barbatii canadezi.... Ca balenutele canadeze nu se imbraca de la Armani ... ele sunt fericite si cu Roots and company ...

                 Simt nevoia sa-mi iau bilet de avion, one way ... Costa Rica.


Momentan trebuie sa ma multumesc sa plec la chiria mea din Torontesti ... La iesire din Yorkdalle Mall :




In concluzie : bluze, camasi, pantaloni sunt foarte ok pentru ambele sexe . Daca vrem rochii si haina de strada, femeile au o problema : una mare, dupa cum ati vazut . Barbatii nu, pentru ca hainele lor sunt toate la fel, sportsau clasice.

7 comments:

  1. Articolele tale despre retailul in Ca sunt foarte interesante. Si foarte documentate. Ti-au dat voie sa faci poze in magazine? Bafta in continuare!

    Matius

    ReplyDelete
  2. Oh, dar chiar iti imaginezi ca le-am cerut voie sa pozez ? !
    Am intrat si eu in magazine, cu tupeu si am inceput sa fac poze : pana m-au observat, pana au trimis paza sa-mi spuna ca nu e voie ...eu mi-am facut deja damblaua. Iar pozele sunt proprietatea mea, n-au dreptul sa-mi ceara sa le sterg.
    Asa procedez de fiecare data, si ... functioneaza. Mai ales daca tin aparatul foto sub o haina si fac poze din unghiuri dificile pentru camerele de supraveghere. Pozele cu detaliil hainelor, sunt facute ... in cabina de proba, acolo ei n-au cum sa verifice daca pozez sau nu.
    Multumesc de aprecieri ! Am o gramada de poze din tot felul de magazine din Canada : de la cele de lux, la outleturi si dughene chinezesti. De toate pentru toti ...

    ReplyDelete
  3. Ai putea schimba ceva in politica lor de abordare. Ai fi un client misterios perfect. Ti-ai putea cumpara orice gratuit. Ba chiar te-ar si plati pentru asta cred.

    ReplyDelete
  4. CUM ? Crezi ca pe ei ii intereseaza parerea mea ? Sunt un no name... un imigrant rupt de foame.
    Ai vreo idee ? Scrie-mi email ...

    ReplyDelete
  5. Prin Romania, se angajeaza clienti misteriosi. Da pe google client misterios si vei gasi informatii. Cred ca si in Canada ti-ai putea gasi un astfel de job.

    Sabina

    ReplyDelete
  6. toti cer sa ai engleza excelenta, iar eu nu inteleh limba si nici nu o voi intelege vreodata. In plus, nu esti angajat, ci trtat ca si contracor ( adica iti asumi toate riscurile, iti platesti taxele din mana ... ei n-au nici o obligatie fata de tine ).
    Plus ca cer test de engleza sid e orientare, chestii care nu le voi putea trece vreodata.

    ReplyDelete
  7. Daca nu stii bine limba engleza, de ce te-ai stabilit acolo? Ca profesoara de limba romana, nici in Costa Rica nu-ti vei gasi job doar daca stii spaniola perfect si engleza bine.

    Referitor la imbracamintea din Canada, altele sunt conceptiile aici. Canadienii nu sunt interesati de toale. Ei au alte prioritati. Numai romanii sunt ahiati dupa toale, sa arate dept ceea ce nu sunt in realitate si mor dupa toale de firma.

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.