Doctor Yourself

Tuesday, January 11, 2011

Votare

Tre' sa va spun si voua, ca's bucuroasa : in sfarsit am reusit sa pozez un chipmunk ! De 4 ani ne chinuim, si nicidecum ....astia mici parca's pe baterii ...nu puteam nici macar sa-i filmam, asa rapizi sunt. Si duminica, in sfarsit ! ! Pozele pe blogul meu cu maimutei http://veveandcompany.blogspot.com/2010/10/chipmunks.html
   Mai mult decat atat, aseara m-a vizitat nenea Alphonso sconcsul, care s-a ospatat cu bobite la mine sub geam, vreo 15 minute, si eu iarasi nu aveam bateriile incarcate, ca sa-i fac poze ...

Veneam ieri agale, cu rucsacul in spate spre casa, cand , dau nas in nas cu un nene la costum. Un nene d'ala teapan , ca decupat din reviste, cu o fata grava, care brusc infloreste cand da cu ochii de mine ( mai fir'ar sa fie, ca nu's Brigitte Bardot ! ) . Si numai zambet si voie buna, mi-o zice pe aia cu " Hai, how are you ? ! " si da semne ca vrea sa se opreasca la o tacla ( nici eu ). \
   Ma uit mai bine, vad un ecuson in piept, pe care scria "mayer " . Aha, deci d'asta imi esti ....si am iutit pasul ... Inteleg ca nenea era vreun candidat la primarie, ca tocmai sunt alegeri, nu's cand, ca nu ma intereseaza. Probabil venise prin zona, cu ceva interese publicitare...mai aduna si el un vot.

Da, am vazut pana si in metrou, panouri d'alea ca pe vremea lui Ceasca, scrise cu lozinci , ca sa mobilizeze poporul sa mearga la vot. si erau facute destul de pervers, in sensul ca exploatau orgoliul personal, imaginea de sine si alte chestii de gen. Pe unul din ele scria ceva de genul, ca un bun cetatean alege sa voteze. Bulshit. Adica, daca nu ma duc la vot, ma cam simt naspa, ca doar hmm ...
   Da, un bun cetatean se uita in gura politicienilor, crede tot ce i se spune, si e bine manipulat de propaganda sistemului. Si spera de fiecare data cand voteaza, ca o sa fie bine.
Un bun cetatean are iluzia libertatii. Ca da, votam, si daca vrem sa schimbam ceva, pai avem la dispozitie petitii, presa ( mai delireaza cineva ca presa e libera ? ), ONg-urile, si putem lua pozitie.
Mda. Si cate lucruri s-au schimbat cu adevarat, pentru ca a cerut poporul ? Nu cumva alea's fix exceptiile ?
    Taman de curand, au respins initiativa ONG-urilor si diferitelor asociatii, care au propous schimbarea legii, in sensul ca mancarea sa fie etichetata GMO . Si s-a respins, chiar daca urla toti. Adica totul pana la la bani ....


Asadar, nu ma duc la vot. Pentru ca sunt un bun cetatean, care doreste schimbarea.
Schimbarea reala, se poate face numai neprezentandu-ne la vot.

Sa ma explic. Atata timp cat candidatul vine si promite ca face, ca drege, si dupa ce il votez, e in functie, si nu le face, apoi avem o problema. Nu ma intereseaza din care motive nu si-a respectat promisiunile : a primis, si-a asumat, sa-si respecte promisiunile sau sa plece. Si sa raspunda in fata legii penale, ca orice escroc care inseala lumea .
    E ca un contract : eu te platesc ( votez si te pun in functie ), pentru ca tu te-ai angajat sa faci una alta, pentru mine ( adica imi prestezi un serviciu ). In momentul in care eu imi respect partea din contract, iar tu vii si-mi razi in nas, stiind ca N-AI NICI O RASPUNDERE, nimic NU se va schimba. De ce s-ar stradui sa-si respecte promisiunile, atat timp cat nimeni nu-i trage la raspundere cu nimic ? Sa fim seriosi ....
Este absolut imoral, nedrept si incorect ( fata de fraierii aia care il voteaza ).
   Si atunci, atat timp cat sistemul este defect ( in sensul ca politicianul ala investit de mine nu este tras la raspundere sa-si respecte contractul ), eu de ce i-as acorda increderea ? Pentru ca, votand, nu fac altceva decat sa VALIDEZ sistemul : adica ok, imi convine sistemul asta care il avem, in care alesii n-au nici o raspundere fata de popor. Si votand, sistemul intelege ca da, e ok, fraierii pun botu '...noi ne vedem de treaba : cainii latra, caii trec.
    In momentul in care oamenii nu mai merg la vot, atunci sistemului i se pune sula in coaste si e fortat sa schimbe ceva : fraierii nu mai pun botu'....trebuie sa le dam si lor ceva, acolo, o multumire, o bombonica, un drept, ceva ... Vor fi fortati sa schimbe in favoarea poporului.

Acuma, ne inunda cu propaganda ca e bine sa facem frumos si sa mergem la vot, ca asa ne sta bine si in felul asta dovedim ca suntem responsabili ( eu as zice Iresponsabili ) ...
   Plus ca mergand la vot, e ca si cum i-as zice candidatului : trage-mi-o, calca-ma in picioare, ca eu sunt presul tau, si te pun in functie in orice conditii, oricum.... sunt fericit ca mi se cere parerea ...

No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.