Doctor Yourself

Thursday, January 13, 2011

Veverita hotline ...

Am avut o zi plina...
  Mai intai a trebuit sa merg la Walmart ca sa returnez food procesorul ala, care de fapt era doar un biet chopper., care nu imi facea pasta stafidele.  Da' pentru mine toate chestiile care poseda cutit care se invarte, sunt identice ... La relatiile cu clientii, am stat la coada si am tras cu urechea la discutiile oamenilor : pentru ca am reusit sa-i inteleg ce vorbeau ...
   Am inteles si pe femeia de la relatii cu clientii, totul bine. La intoarcere, am dat un ochi pe geam, din autobuz, la peluza cu marmote ... voiam sa verific daca s-au trezit din hibernare, insa se pare ca mai am de asteptat .
 
Cand dau sa intru in bloc, dau nas in nas cu o filipineza, care voia sa stie daca avem internet wirless in cladire : avem, inclusa in chirie. Ca ea s-a mutat astazi in bloc, si laptopul ei nu prinde nici farama de internet, si are nevoie, si nu stiu eu cum sa faca ? Eu nu stiu, dar sotul meu ar trebui sa stie. Asa ca, hai cu mine acasa.
   Aveam o singura problema : fata venea neanuntata, iar noi tot timpul stam goi in casa. Iar sotul meu zburda prin casa in toata splendoarea lui de barbat ... Cum sa fac, ce sa fac ?  Pana la urma ii zic fetei sa astepte pe hol, ca sotul meu e dezbracat, si o chem eu in casa, cand e totul pregatit .... Fetei ii sar ochii din cap ca la melc ( nu m-am prins ce era asa socant ) si s-a conformat.
    In casa, ii zic sotului : imbraca-te repede, ca ti-am adus o femeie, te asteapta la usa ! Eu cu gand sa fac misto de el ... El foarte incantatat si nedumerit : pai daca mi-ai adus femeie, de ce sa ma mai imbrac ?
Uff !
    In final, s-a imbracat, s-a impachetat, si a primit-o zambitor pe filipineza ... Care i-a povestit problem cu laptopul. Si care laptop avea nevoie de un anumit cablu special, ca sa prinda wireless-ul ala din perete, oferit de managementul blocului. Aveam noi cablu, am cadorisit-o cu el, i-a conectat sotul laptopul si sosi si internetul. Ocazie cu care am constatat ca filipineza era vecina cu noi ...apartamentul de peste "drum" , in care locuise o vreme anunaki -boy ( un iranian ).


Nu a plecat bine vecina, ca suna telefonul ... Un amic si-a cumparat o paper-house, cum se fac pe aici. Si din neatentie, a cumparat-o cu tot cu "chiriasi " : veverite, care si-au facut cuibul in pod. Nu doar ca au facut cuib, dar au si ros doua gauri in pod, ca sa-si faca iesire de serviciu ... Omul ma suna saptamanal, ca ma pricep la veverite, sa-mi spuna cum joaca v-ati ascunselea cu veveritele, si sa-i ofer "consultanta" .
    Cand i-am vazut numarul pe Dispaly-ul telefonului, i-am raspuns " Veverita hotline, cu ce va putem ajuta? "
E de rasu' plansu ' . Ca podul este inalt de doua palme, nu pot intra decat veveritele in el. Nu le poate nici astupa gaurile, ca mor alea mici si se infecteaza si i se impute toata casa ( ca n-are cum sa le scoata din pod ). Nu le poate nici lasa in pace, ca rod si fac mizerie. De saptamana trecuta, pana in weekendul asta, i-au mai facut o gaura in pod...
    E disperat. Ca sa-i sune pe cei de la animale, sa vina sa-l scape de veverite, il ruineaza : va fi taxat pe ora, si pot astepta zile in sir, pana iese veverita din pod si pana reusesc sa o prinda. Iar aici tarifele sunt enorme, la orice fel de servicii ...
      Saptamana trecuta i-am zis sa cumpere o cursa pentru veverite, si sa incerce sa o prinda asa. N-a functionat ! Acum, voia sa afle ce le place veveritelor cel mai mult si cel mai mult sa manace, ca sa puna momeala in cursa .... Si se gandise el ca daca ia o bota mai lunga, o sa le determine pe alea mici sa iasa din pod. S-a gandit prost, ca ele sunt mai iuti decat poate el sa le urmareasca cu privirea : eu doar cu aparatul foto in mana, si nu reusesc sa le prind pe film decat cateva secunde . Daramite el cu bota... Plus ca ele fiind iuti, sar lejer peste bota, nu sunt impresionate ...
    E in spume, e aproape isteric, din cauza veveritelor. A dat 400.000 $ pe o casa de carton,pe care o va plati triplu si  pe care i-o gauresc veveritele....
     I-am zis ca daca va reusi vreodata sa le prind, sa mi le aduca mie : locuiesc intr-un bloc din lemn cu trei etaje ...au ce sa roada ! Plus ca gasca mea de veverite, vreo 15-20 cate sunt, majoritatea locuiesc in podul blocului, nederanjate de nimeni ( se pare ca managementul blocului e platit degeaba ) ...

No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.