Doctor Yourself

Tuesday, January 11, 2011

UPS

UPS, firma de curierat rapid pe la noi . Nu e orice firma de curierat, ci una canadiana : iar asta nu poate fi ceva bun ...
   Chiar cand am ajuns aici, era mare scandal in toata presa, ca un nene, si-a cumparat o arma de vanatoare pe internet, iar UPs-ul trebuia sa i-o livreze. Pana aici, nimic neobisnuit. Doar ca baiatul de la UPS, cand a venit cu pachetul, nu l-a gasit pe nenea canadianu' acasa. Si ce s-a gandit el ca ar fi foarte nimerit sa faca ? Sa-i lase pusca la usa,ca doar nu o sa vina si a doua oara ...  Ceea ce a si facut ...
Cand a venit acasa de la munca, nenea canadianu' sa dea in balbaiala, nu alta : cutia cu pusca era frumos asezata in usa, la strada ( astia n-au garduri in fata casei, ci se intra direct din strada ....gardul e in spatele casei). Noroc ca nu a avut nimeni curiozitatea sa ia pachetul ....

Un amic de-ai mei, de curand, s-a gandit sa-si comande un calculator pe internet. Doar ca firma avea contract cu... UPS-ul ! Amicul nostru, stiind ca UPS-ul avea antecedente, a specificat clar firmei de la care cumpara, sa ii fie livrat in mana pachetul, cum e si normal. Daaaa, sigur ca daaaa . O sa fie livrat cum doriti, numai platiti odata !
  Peste o saptamana, vine amicul dupa amiaza de la munca, si ce gaseste in holul blocului, in fata usii ? O cutie cu un calculator de 1.000 $, cu numele lui pe ea ... I s-au inmuiat picioarele ... si apoi l-au apucat toti dracii ...
    Eu i-am zis ca poate linistit sa sune la firma de unde l-a cumparat si sa reclame ca nu i-a fost livrat pachetul, si UPS-ul sa se descurce... Pe hol nu erau camere, erau si o gramade de apartamente toate ocupate, asa ca ... Da; s-a temut si a zis ca nu vrea scandal. Si nici nu va mai comanda vreodata ceva care sa fie trimis prin UPS ....

Ieri a sunat telefonul : dimineata la 8 . Telefonul era inchis, asa ca au sunat degeaba ... Era ... UPS-ul, venea sa ne aduca telefonul comandat pe net. Normal ca n-au lasat nici o hartie in cutie, nici un semn : nimic ! Am asteptata ieri toata ziua sa sune UPS-ul sa intrebe cand sa vina, sau chiar sa vina dupa amiaza, asa cum face Fexedul . Nimic.
   Dar am avut un moment de iluminare : UPS-ul va veni si maine ( adica azi ), exact la aceeasi ora, cu precizie de ceasornic, chiar daca deja au constatat ca la acea ora nu le deschide nimeni ! Ceea ce s-a si intamplat ....
    Azi de dimineata suna telefonul, la 8 fix : UPS-ul  cu telefonul in dinti ... Bine macar ca nu mi l-au lasat in holul blocului .... De data asta am fost norocoasa ....

No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.