Doctor Yourself

Thursday, January 13, 2011

Ukraine Festival

Nu mi-am imaginat ca au asa o comunitate unita si mare ! Ciudat a fost ca nu erau canadieni prin zona, ci doar est europeni : deci mai subtire cu partea de "fun" ...
La intrare in targ, am crezut ca am nimerit in oraselul copiilor : numai chestii pentru puradei ! Grrrr !


  
                                           Suveniruri ; as fi putut sa ma jur ca's romanesti ...




                                                                     
                                                             Oua incondeiate ?


                                    Icoanne pe sticla ( aveau si d'alea religioase, of corse )

                                                       Costume populare si o ukrainean girl ...
 
 
M-am intalnit si cu cosmonautii ... Ce, numai Canada sa se faleasca cu Canadarm ? !

                                    Am trecut si pe muzeul ucrainean din Ontario

                                        Plictisitor, nu-i asa ?

                                                           Hai sa mancam :

Avem si sarmale, la un pret de parca au calatorit din Ukraina pana in Canada, la business class :

O prajitura home-made ?
 
 
Gogoasa infuriata :
 
 
E prea scump sa mancam la urkraineni ? Nu-i problema ! Masina cu gogosi canadiene, e parcata strategic fix in mijlocul pietei ...

Ma jur ca a coborat direct din cartile lui Dostoievski !

Zdob si Zdub, varianta canadeza ...

Copilasi, sa nu-l mai asteptati anul asta pe Mos Craciun, ca l-a saracit criza din Canada ! In loc sa ne dea cadouri, el ne cerea ....bani ! Ca e grea viata pe aici .... daca l-a mancat undeva sa emigreze si el ...

Dar sunt fericiti, cei saraci cu duhul :

Sa vedem scena oficiala :
 
 
La plecare, va arat cea mai lunga strada din lume ( Bloor )

Hai pa !

No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.