Doctor Yourself

Tuesday, January 11, 2011

Timp liber

Zilele astea sunt cam intoarsa pe dos, din motive de prostie proprie, asa ca va cer sa nu aveti prea multe pretentii de la postarile mele ... s-au putea sa fie plictisitoare.

Vreti sa vedeti simbolul omului modern, din societatea sclavagista si primitiva in care traim http://lumeaaltfel.blogspot.com/2010/09/societatea-secta.html  ?  Uitati-va bine in poza, chiar daca nu se vede prea bine, am sa v-o explic : e o maimuta argintie, cu piept musculos si in loc de cap, are un televizor ... Va pare cunoscut ?

V-ati uitat vreodata la serialul ala, Cougar Town ? E reprezentativ, ca si maimuta de mai sus, pentru ca prezinta niste oameni retardo- imbecili , cu ocupatiile lor . Un episod am rezistat, ca tot asteptam sa se intample ceva inteligent. La al doilea am adormit ...
   E populatia tipica de pe aici : toti umbla pe strada conectati la cabluri ca robotii, si butoneaza aifonul, aipodul si alte chestii. Mai vad pe ate unul ca citeste : de obicei carti inutile ( adica beletristica ). Cum dracu' sa-ti pierzi vremea citind povesti nemuritoate pentru adulti ? Jenant. Si apoi sa te pretinzi cult, ca ai citit beletristica : mda, asta nu-i cunoastere, ci ....divertisment. Divertismentul nu ne face culti, oricate romane am citi. Sorry !
    Eu cred ca's bine dresati sa citeasca beletristica si aia e maximum ce se poate obtine ...ca asta e promovat de propaganda sectanta . Mda, ma gandesc ca asta e promovata ca fiind distractia pentru oamenii mai inteligenti ( trebuiesc prostiti si astia cu ceva fake, ca nu cumva sa se destepte si sa-si foloseasca timpul liber studiind lucruri care sa le fie de folos , sau sa afle lucruri care sistemul nu doreste sa le aflati ).
  
E o adevarata religie, chestia asta cu divertismentul. si e dusa la extrem, parerea mea . Completam azi un survey despre ....timpul liber, si nu m-am regasi deloc acolo. Pe cuvant ca ma simteam picata din alta lume. Aia ma intrebau chestii care nici macar nu stiam ce-s alea : cina in timpul liber ma uita la DVD alte initiale ( ca nu stiu ce's ) ? Nu ma uit d-le, ca filmele artistice sunt pierdere de vreme , povesti nemuritoare pentru adulti plictisiti.
   Mai voiau sa stie daca ma duc la mall sa ma distrez ? Cum sa te distrezi la mall, ca eu ma plictisesc de mor cand ma duc sa cumpar mancare . Si asa au tinut-o tot survey-ul, cu ocupatii pentru oameni retarzi : cinema, Harry Potter, piscina, joc de carti, joc pe calculator, party, alcool, parcuri de distractii, clubbing, restaurante, shopping, muzica, si multe alte treburi de genul asta ( ca nu mi le amintesc ).
    Si am zis stop. Pana aici. Si am stat si am cugetat : eu nu ma pot distra in nici una din situatiile de mai sus, ca nu stim cum sa fac. Ma plictisesc de mor si in etapa imediat urmatoare, ma apuca istericalele si ma duc acasa. Nu ca's eu "speciala", dar sunt convinsa ca astea's ocupatii infantile : adica doar un copil sau un retard s-au putea distra cu asa ceva. Ca eu am nevoie de Distonocam ca sa rezist la asa ceva.
    No, daca populatia se distreaza cu asa ceva, apoi marturisesc spasit ca i-am supraapreciat . La inghesuiala ( gen spectacole de strada ), ma duc, ca rad singura de ceilalti, ( pozele le-ati vazut si voi ).


Si am cugetat mai departe, de ce e sistemul atat de " ingrijorat" sa ofere distractii sclavilor : ca sa-i tina anesteziati, sedati ... Pur si simplu, functioneaza ca un drog, singurul drog legal pe care il poti lua....si e ieftin.
    Televizorul e aproape gratis ...  Vii de pe plantatie, te trantesti in fotoliu si te uiti la tot felul de emisiuni inutile si cretine ( reality shows, concursuri, tampenii , stiri cenzurate, canale de propagare a stiintei ofical acceptate, etc ). Nici nu trebuie sa gandesti, ci doar sa zgaiesti ochii ca pisica din geamul vecinului....
Stai ca oligofrenu' in transa, si primesti ceea ce iti servesc aia din tv : poti inghiti pe nemestecate, ca daca zice la tv, asa-i ....
Pentru ca da : traiesti intr-o lume de kkt, intr-o sclavie care iti fura dreptul la viata si te transforma intr-un robot. N-ai voie sa te revolti. Si atunci, singura iesire, este sa evadezi intr-o lume iluzorie : un film, un roman, distractiile cretine, care ni le ofera sistemul , sau pentru unii ....religia. Fiecare cu cat poate.
   Drogul nu e suficient de tare, incat sa va ajute sa suportati realitatea fara sa simtiti ca innebuniti ? Sistemul va pune la dispozitie un drog mai tare si absolut legal : alcool, tutun ... aveti voie sa va drogati, sa va faceti manga in timpul liber, daca asta va ajuta sa functionati robotizat de luni-vineri, 8 ore /zi, fara sa puneti mana pe gun .... Da, scalvii trebuie sa refuleze cumva ... de asta s-a inventat weekendul ( stia God ce stia, cand s-a odihnit a 7 a zi ... )

De ce nu vrea sistemul legalizarea drogurilor tari ? Hmm ! Pentru ca s-ar pierde extrem de multi bani ? Automat , gasindu-se pe toate gardurile, pretul nu ar mai fi unul prohibitiv ...
   Pentru ca daca am avea o natiune flower-power ( cunoastem experienta SUA cu LSD-ul , inainte de prohibitie ), sclavii nu ar mai putea fi manipulabili ? Nu ar mai fi controlabili ? Nu le-ar mai pasa de sclavia celor 8 ore/zi, de cariera, bani in cont, shopping si consum aiuristic ? Moah, pai asta inseamna fix prabusirea societatii de consum, a sistemului in general : iar cei din varful piramidei, nu vor asta ...
    Cand LSD-ul era la liber in SUA, sclavii si-au cam bagat picioarele, traiau din te miri ce, cu strictul necesar, in corturi, caravane, adunati in campinguri : erau fericiti, cantau si nu le pasa de nimic. Se simteau eliberati. Eh, convinge-i pe astia sa fie disciplinati si sa munceasca robotizati, pentru fericirea de a cumpara lucruri inutile, in weekend, din Walamrt !
    Clar ca deja sunt un pericol. Si LSD-ul a fost interzis . Ma indoiesc ca pentru ca le pasa de sanatatea poapulatiei : daca le-ar pasa cu adevarat, nu ar lasa tutunul, alcoolul la liber. Nu ne-ar baga nici chimicale in mancare. Nu ne-ar da nici GMO. Nici flour in apa. Nici multe altele.

Hai ca m-am prins cum vine treaba cu distractia de proasta calitate care ne-o ofera sistemul : drogati-va cu chestii slabe ... sa mai suportati sa o luati de la capat, inca o saptamana ...

1 comment:

  1. Referitor la ultimul paragraf si idea exprimata, vreau sa revizuiesc opinia fata de o mini-polemica pe care am avut-o anul trecut intr-o serie de comentarii la un articol ce trata un subiect similar. Ai dreptate!

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.