Doctor Yourself

Tuesday, January 11, 2011

Servicii canadiene

Ia uite, mai exista cineva ofticat pe incaltamaintea canadiana ( asta pentru cei care ma bombane ca mi se pare, si totul imi pute, din cauza ca nu suport Canada ) ...are si "mostre" trase in poza...  Da, asa de hidoasa e toata incaltamintea in tara asta ....... http://gabriela.qapson.com/gabriela/archives/3733

Cum ziceam saptamanile trecute, am reziliat contractul cu providerul de net, si am "semnat" ( aici nu se semneaza acte, ci doar vorbesti la telefon cu ei. Motiv ca ulterior sa nege ce ai vorbit, ca doar n-ai nici o dovada... ) contract cu alta firma. Am platit in avans pe un an de zile si le-am dat si numarul magic de linie, tocmai ca sa ma conecteze mai repede. Au zis ca peste o saptamana...
   Trece saptamana, vechiul provider imi taie netul, cum ne-a fost intelegerea, iar noul provider ....pauza. Nimic, nici o veste, nici un semn de viata. Suna omul meu la customer service, sa-i intrebe de sanatate. Aia, ne explica doct ca nu ma poate conecta, pentru ca nu are numarul magic !  Eh, ia cauta in calculator, ca vi l-am dat data trecute : cauta, si surpriza, il gaseste ! 
    Si acuma ne conectati, cum ne-a fost vorba in "contract" ? Noooo, nici vorba ! Trebuie sa mai asteptati o saptamana, ca , conectarea se face prin Bell, compania de telefoane, si trebuie sa-i anuntam . Da' pana acuma ce ati facut, ca v-am platit cu o luna in avans, si stiati cand trebuie sa ma conectati ? Pauza si scuze. No, asta nu ma ajuta la nimic. Si mai astept o saptamana .


Trece saptamana, modemul mort. Nici un semn de viata de la companie . Suna omul meu sa-i intrebe iar de sanatate. Pai sa vedeti ca Bell-ul inca nu va poate conecta. Whaaat ?
Suna omul meu la supervizer . Ala, pai va putem conecta....peste o saptamana si doar la un sfert din viteza prevazuta in contract, pentru ca Bell-ul ne-a asigurat ca nu poate da mai mult pe linia dumneavoastra. Pai va pot dovedi ca am avut la vechea companie, care lucra tot cu Bell-ul ( pt ca netul e prin linie de telefon in tara asta inapoiata ), pe aceeasi linie,  am avut viteza de 4 ori mai mare : am screet shot-urile cu testele de viteza.
   Aaaaaa ! Pauza.
Mda, noi atat va putem oferi ( adica viteza melcului ). Pai si de ce m-ai fraierit cand mi-ai oferit in contract o viteza mult mai mare, daca nu ati verificat inainte ( ca si Bell-ul e de aceeasi parere ) ? 
Aaaaaaa ! Pauza.
Ok, reziliem "contractul " . Va trimitem modemul inapoi si vrem banii inapoi in cont . Si-au pierdut clientul, ca fraierii.
De ce oare simt ca traiesc in Romania  ?


Back to vechea companie ... Sunat sa "semnam contract " . Aia, cand aud ca am plecat dela ei si m-am intors cu coada intre picioare, ne-au dat "premiu" de fidelitate : 5 $ mai putin pe luna la abonament. Pe aceeasi viteza. Bun si asta. Dar trebuie sa asteptati o saptamana pana va conectam, ca lucram cu Bell-ul ...
Mda, cunoastem .....
    Acuma am internetul ala slow, inclus in pretul chiriei. Ca sa navighezi pe net ai nevoie de Distonocalm. Ca sa faci upload deja e utopie. Am incarcat pozele de pe pasune in doua ore jumate, dupa ce mi-am ros toate unghiile....
 O amica m-a rugat sa-i trimit pe email o carte, arhivata , si pur si simplu nu reusesc sa o atasez, desi e mica si nu depaseste limita permisa de email. O sa i-o trimit dupa ce o sa am internet adevarat. Adica peste o saptamana ...sper !
Pana atunci, Wlecome to Canada !


Ca veni vorba....scrie unul pe net ( din Romania ), ca el vrea sa emigreze in Canada, pentru ca este absolut inadmisibil sa astepti 24 de ore, pana sa te poata vedea doctorul de familie in Romania ( dupa noile reguli de programare a pacientilor ). Cum sa astepti atat de mult cand esti bolnav ?
   Si in sfanta lui naivitate, s-a gasit sa vina taman in Canada ! Eh, o sa vada el cat de "admisibil" o sa fie, cand va astepta in jur de 1-2 saptamani pana sa-l vada doctorul de familie ( daca va avea norocul sa gaseasca unul care accepte sa-l inscrie ! ). Sau sa astepte 9 luni pentru un MRI ....  Astora degeaba le spui cum sta treaba pe la noi, ca nu te crede nimeni si te mai si bombane ( mi-am luat-o de atatea ori ) ca il dezinformezi si ii spui minciuni : in Canada nu exista asa ceva, ca e tara civilizata, si e tara din G8 si e raiul pe pamant, dupa cum zice propaganda de atragere a imigrantilor. No, Welcome to Canada !

No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.