Doctor Yourself

Tuesday, January 11, 2011

Servicii canadiene -again

Ni s-a rupt salteaua ! Mai intai a sarit un arc, apoi altul : carpeam un arc, sarea altul, fix ca in desenele animate. Asa ca trebuie sa ne cumparam saltea, chiar daca planificasem sa nu investim bani in tara asta, ca oricum vrem sa plecam cat mai repede si mai departe . Da; nu ne-a tinut figura ...
    Saltelele costa enorm, nu stiu de ce ... Asa ca in weekend, ne-am apucat sa cautam o oferta de saltea in clearance, mai ieftina. Si am gasit, in magazinul lui nenea Iona, un indian sictirit.
Da' omul meu nu si nu, ca nu se duce sa o cumpere singur. Musai sa ma duc cu el, ca eu vad lucrurile altfel si vad ceea ce oamenii normali nu vad, si musai sa ma duc cu el, sa-mi dau ok-ul. Ei scart, de parca fara piticii mei de pe creieri nu se poate cumpara o saltea ! 
       In traducere, ideea era asta : omul meu e om serios si nu se preteaza sa sara pe saltea in show room .... Asa ca isi ia  " maimuta" cu el, ca stie ca abia astept sa-mi dau sandalele jos, si sa topai pe salteaua omului , sa vad cat ma tin arcurile ....
Nenea Iona a privit impasibil cum ii torturam salteaua, si ochii i-au sarit ca la melc, in momentul in care i-am spus ca  eprea moale, si voi cumpara cea mai tare saltea ( sunt pe trepte de duritate ). Si a vrut sa stie daca cunosc ca este echivalent cu a dormi pe dusumea , ca au aceeasi duritate. Cunosc si imi convine la maximum, mai ales ca nu folosesc perna .
    Dupa ce i-a trecut momentul Kodak, s-a intors catre omul meu, sa-l intrebe " Si tu ? ... "  Omul meu l-a lamurit ca eu decid, el se adapteaza . O sa fie interesant cate nopti o sa-si rupa oasele pe salteaua mea, pana se adapteaza .... am o presimtire ca o sa-si puna sacul de dormit sub el ....
    Cand sa ies din magazin, o indianca in sari, isi facea reclama pe tortuar, si mi-a pus in mana o carte de vizita : " Bramhanda Astro Centre" , cu locatia in Bollywood, varianta CanIndia .... Zice ca imi ghiceste trecutul, prezentul si viitorul , ce am mancat aseara, ce viseaza barbatu' meu si multe altele. Ma asteapta non-stop, in fiecare zi . Ma duc, numai daca o sa-mi ghiceasca numerele de la loterie, altfel nu ma joc  ....
M-am simtit fix ca in Romania, cand coboram din autobuz si ma inhatau tigancile ghicitoare, sa-mi zica de de toate. In CanIndia, neamul lor e ceva mai soft ( ca legea nu glumeste cu hartuirea ) si se limiteaza la o carte de vizita ....


Si dupa ce ca l-am ajutat sa-si aleaga salteaua, m-a pedepsit ! A doua zi dimineata, cand m-am trezit, ce gasesc eu pe desktop, ca poza de fond ?  Surprizaaa ! Poza cu Wc-ul nostru, pe care cineva ( adica eu ) il folosise si nu trasese apa !
    Explicatia : a ajuns el la concluzia ca nici o metoda de educatie nu functioneaza la mine. Iar eu uit tot mereu sa trag apa la toaleta : nu pentru ca as fi crescut in padure, ci pentru ca am intentia sa trag apa, si in secunda doi am uitat. Dupa care, cand imi arata ca am uitat sa trag apa, ma jur pe toti sfintii ca nu am fost eu : si sunt convinsa de asta, ca imi amintesc intentia de a trage apa. El nu se supara pe mine, ca stie ca sunt ca pestisorul Nemo, cu memoria de scurta durata ca si inexistenta . Doar ca e exasperat ca se intampla tot mereu ( se intampla si cu altele, insa asta cu toaleta in isterizeaza ).
   Orice a incercat, nu a dat rezultate. Ultima solutie, poza de desktop ! Mai ales ca stie ca nu am habar cum sa o scot de acolo .... 
Sunt pedepsita sa stau cu Wc-ul in fata,  pana cand nu voi mai uita sa trag apa la Wc .... Vedem....ca deja m-am obisnuit cu poza... nu mai e nici o chestie ( poate sa stea asa pana ies la pensie ). Da' n-am sa-i zic nimic, sa nu-i distrug sperantele ca metoda asta o sa functioneze....

Zilele trecute am facut un "cadou" lui Santa Claus ( ca spaga nu s-a inventat in Canada, nuuu ).  Santa Claus are piticul cu aia doi metri de pamant din fata blocului, pe care nu suporta sa parceheze nimeni, ca a teritoriul lui, pe care il apara ca un caine de paza ( ma intreb daca nu cumva si-a insemnat teritoriul conform traditiei canine... ). Si cand mai inchiriam cate o masina, pana gaseam loc de parcare, il sunam sa-i cerem voie sa parcam pe teritoriul lui . Ne dadea voie, insa ne amintea de fiecare data sa nu cumva sa parcam fara sa-i spunem, ca cheama pe aia cu amenzile pentru parcari.
   Cand ne-a pus geamurile, l-am stresat sa monteze aerul conditionat nu pe geamul din dreapta, ci pe cel din stanga . El nu si nu ca nu se poate. Pana la urma, a cedat. apoi, am vrut sa vina sa-mi schimbe geamurile sa fim primii din bloc, ca sa scapam de stres ( are sotul motive bine intemeiate pe ntru asta ). Iar s-a strambat, s-a tras pe cur si ne-a spus ca nu poate sa favorizeze pe nimeni in bloc. Si totusi a venit a doua zi si mi-a schimbat geamurile primii fiind.
    Si eu m-am simtit sa-i intorc favorurile, sa se simta apreciat. Ca pe aici nimic nu e gratis. Cu atat mai mult cu cat mi-am facut "gradina" intre dalele de pavaj din fata geamului meu .... Avusesem plant niste grau, intre perete si pavaj, care a crescut mare si mi-a facut vreo 7 spice : cand au schimbat geamurile, l-au distrus. Acuma, mi-am plantata alta gradina : am pus grau si fasole, tot printre dale, pe marginea peretelui .... si am nevoie ca Santa Claus sa fie ingaduitor cu damblaua mea ..... 
Mi-a tolerat si gradina zoo de la mine de la geam, insa maturam eu mizeria care o faceau veveritele ( el doar se prefacea ca nu vede ) .....
    I-am cumparat o sticla de niste chestii care stiu ( din experientele anterioare ) ca-i plac lui . De fapt, s-a dus omul meu sa i le cumpere, si pe mine n-a vrut sa ma lase sa-l insotesc, pe motiv ca sunt un pericol sa defilez printre rafturile cu sticle, sa nu demolez rafturile ....
 Si i-am facut un chec, ca toti candienii sunt lesinati dupa chec si cookies . Checul care se vinde in magazinele lor, este absolut execrabil, dar ei il mananca si asa. Si i le-am trimis.
De atunci e foarte zambitor cand ne intalnim ....

No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.