Doctor Yourself

Thursday, January 13, 2011

Second Hand - 2

Ce are Canada si n-are Europa de Vest ?
Raspuns : magazine second hand !

Magazinele astea sunt foarte folositoare, ca ne-au scos din fomae ( frig ) ... sunt tare bune la casa omului canadian ... Le spuneam amicilor mei din spania, Italia, franta, ca ar trebui ca si Europa sa-si organizeze retele de magazine second hand, iar ei au fost foarte contrariati. De ce ? Ca in Europa de Vest , orice imigrant amarat isi permite sa se imbrace de la "magazine ieftine" : Zara, Mango, H / M !
  Mda ? Pai nici in Canada ! Magazinele astea nu's deloc "magazine ieftine" in Canada ...
Noroc de magazinele second hand !
Asta e magazinul de pe b-dul Overleea :


Vineri e "sale" ....iarasi o sa se calce lumea in picioare si o sa stea la coada cate un ceas ...
 
 
Sectorul de electronice :
 
                                                         Tacamuri avem ...

                                                           Haine

Perne, pilote, cearsafuri, prosoape ...

                                                              Pantofi din piele ...

Mi-am cumparat o cana ( eu am piticul cu canile cu personaje din desenele animate )

Si am intrat in prima cabina de proba care mi-a iesit in cale ( nu le-am mai verificat si pe celelalte ) . Astea doua poze se pot deschide mari :




Chestia aia din stanga e oglinda din cabina de proba ....si peretele "alb ", asa cum il vedeti ...





V-a placut ? Wlecome to Canada !  Smile ! ! 
 

No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.