Doctor Yourself

Tuesday, January 11, 2011

Sare

E un fapt cunoscut , cum ca, canadienii pun sirop de porumb ( e dulce ) in ORICE e posibil. Si ca pun zahar iarasi in orice ...pana si sosul de friptura il fac cu miere...dulce. Insa este mult mai putin cunoscut, ca ei pun zahar ... in SARE ! Da, in sarea de masa ( of corse, au grija sa o rafineze inainte, ca sa-i scoata tot ce poate fi cat de cat sanatos in ea ).
   Cum eu nu folosesc decat himalayan salt, am facut o excursie pana la supermarket, cu aparatul foto in brate, special ca sa fac poze ( ca pe cuvant nu m-a crezut nimeni din Romania ) ...
Asadar, sare prelucrata in Windsor, Ontario :


Si ingredientele  ....nu stiu ce bai are de nu-mi pune poza in picioare...
Referitor la sarea lor cu zahar : ii zice omul meu, colegei lui canadience ca stie de ce sunt amestecate ? Aia, ca nu .... Si omul meu ii zice, pai eu cred ca acolo in mina, cand au sapat aia dupa sare, au atins din greseala si vreun filon de zahar, si s-a mai strecurat vreun strop de zahar. Iar ei pun pe eticheta, preventiv, cum pun pe etichetele de ciocolata " poate contine urme de alune" .... a stat canadianca, s-a gandit o clipa, dupa care s-a luminat la fata : sa stii ca ai dreptate ! !
Si da, s-a ofticat cand omul meu a ras si i-a spus ca zaharul nu creste in mina ...

Mai era una pe un forum de nutritie, care povestea cum a descoperit ea cu stupoare, ca vaca nu da lapte pentru noi oamenii, ci pentru ca sa-si alapteze vitelul. Si oamenii omoara vitelul, si mulg vaca... Si a fost asa oripilata, incat s-a facut vegana : bingo !


Si am mai elucidat un mister canadian !  De ce nu ne-au lasat sa filmam ceremonia de cetatenie : ca sa nu ajunga judecatorul celebru pe Youtube ....  Cum m-am prins ( cam cu intarziere ) : la sfarsitul ceremoniei, cand a inceput sa citeasca lista cu tarile prezente in sala, a zis ceva de genul ... Rusia, Moldova, Romania, URSS .... 
    URSS ? !  Si asta era un nene care a fost membru in Parlamentul Canadei ! ! Pe bune ca astia merita facuti celebri pe ...Youtube .... TOTI ....

No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.