Doctor Yourself

Wednesday, January 12, 2011

Recrinu'

Am fost pe pasune : peste tot e la fel in tara asta.... Am inchiriat Recrinu' ( Dodge Charger ) : cand il privesti din fata, iti arata dintii ca Recrinu' ....cand te uiti la el dintr-o parte, se incrunta la tine ... Hidoasa masina, da' barbatu' meu nu mai poate dupa ea ....

Si vestitele case la hectar ( townhouses ). Fix pe marginea autostrazii, of corse ...

                          Chiar langa Torontesti, ( 100 km ), gasim ferme.

 
 
Astia din orasele mai mici, sunt norocosi, ca nu-i obliga city sa isi faca casele la xerox. Cand vrei sa-ti cumperi casa, te simti ca la cooperativa sateasca de pe vremea Epocii de Aur : avem 3 modele. De care doriti ? In schimb, li se permite sa-si boteze casele : e la mare moda sa ai numele casei pe firmament, sau pe o tabla la intrare. ... ca sa le poata deosebi una de alta, ma gandesc eu ...
 Eh, celor din orasele mici, li se permite sa fie creativi, si sa-si faca case personalizate : adica dupa gustul si buzunarul fiecaruia.
 
 
Am mers la casa cu albinute, sa cumparam miere de la magazinul unui producator. Pentru ca, legea prevede obligatia ca producatorul sa scrie pe eticheta maxim 80 % din ingrediente, avem urmatoarea situatie in magazine : se vinde miere amestecata cu sirop de porumb. Dar pe eticheta scrie "miere de albine " ...  Tata mierea care se gaseste in magazin e fake : pentru ca legea le permite. Si de curand am descoperit producatorul asta, care nu incalzeste si nici nu pasteurizeaza mierea . Si nu o amesteca cu nimic.... Deci : casa cu albinute ... ma duc 100 km, ca sa cumpar 3 kg cu miere si unul de polen .... Welcome to Canada !
 
 
Si inapoi pe pasune ... Nu am putut sa nu remarc ca tot a 3 a - a 5 a casa, era impodobita cu steagul Canadei. Daca nu era in fereastra, era in fata casei. Daca nu era in fata casei, era el atarnat pe undeva ... E limpede ca i-au dresat eficient cu tara si poporul : Ceausescu se rasuceste in mormant ...
 







                                                        
                                                                            Lacul Erie

 
 
In tara asta toate sunt la fel ...nimic interesant...boring. Numai reclamele oficiale arata bine... Ne-am tepuit, ca in trenuletul care ne ducea prin parc spre plaja, ne-au facut instructajul : asta e o padure "carolingiana", protejata de lege, voi sa nu mutati nimic in ea. N-avem voie sa luam de jos nici macar o pana sau o piatra : tabu, loc "sacru" ... Si vestita padure "carolingiana" era de fapt o padure de foioase, normala, obisnuita ( copaci cu frunza lata ) si cateva liane ( astea cresc peste tot pe aici ). N-am inteles in ce consta unicitatea padurii, pana n-am venit acasa si m-am documentat pe Wiki : de fapt, nu e "carolingiana", ci .... " caroliniana" ! Adica vine din ....Carolina, din USA . E o padure care se prelungeste incoace, si se opreste acolo, in locul "sacru" ! Bulshit . Si pentru ca in padurea sfanta n-am avut ce vedea, ca nu e nimic deosebit, am gasit un copacel facut danteluta de catre omizi harnice ...asta chiar merita :
\
Si inapoi pe pasunea sacra din Torontesti ... perete pictat, pe zidul unui magazin : 
 
Si pasunea din fata casei ...

No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.