Doctor Yourself

Wednesday, January 12, 2011

Raiul in criza

Nu stiu cum se face, da' toate chestiile naspa, mie imi ies in cale. Sau probabil le ies in cale si altora, insa doar eu le observ ; pentru ca altii sunt mault prea preocupati sa vada partea plina a Raiului.
  Asadar, am plecat la mall-ul din Lawrence / Kenedy , unde e unul din magazinele mele chinezesti preferate. Am dat adresa exacta, sa puteti verifica pozele : sunt pe bune, toate facute in acelasi loc.

In ordinea numerelor de pe tricou ; de la dreapta la stanga .... spatiu de inchiriat, ca firma a plecat.

Langa el mai era unul, dar mi se reflecta imaginea in poza, asa ca sarim direct  la urmatorul. Magazin care se inchide ...vanzare mare, lichidare de stoc :


Langa el, magazinul de pantofi s-a inchis demult ....spatiu de inchiriat :
 
 
                                      Da' nu-i bai ; luam autobuzul spre casa ....

Si ne plimbam pret de 10 minute pe jos, pe Yonge . Si ce ne vazura ochii ? S-a inchis un magazin ...

Cativa metri mai incolo, s-a mai inchis un magazin  ... .spatiu de inchiriat !


Iar magazinul care s-a deschis in primavara, ala de vindea bijuterii si genti hand-made ....se inchide !
Imi amintesc ca intrebase pe Cantarea Canadei, cineva din Romania, ca daca vine in Canada, poate trai din vanzarea de bujuterii hand-made ? Si toti i-au dat asigurari ca o sa scoata cam 150.000 $ pe an profit. Ca stiu ei si pe alti romani care vand margele hand made si traiesc pe picior mare prin Rai ...

                                Eh, noi sa fim fericiti ....   Happy shopping !


No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.