Doctor Yourself

Tuesday, January 11, 2011

Profesionalism

Ieri am vazut prima oara de cand sunt aici ( 4 ani ) ...sandale acceptabile si fara icul acela intre degete. Intr-un cuvant, sandale stil european, cele mai frumoase din cate am vazut eu in Canada ( si veti constata ca totusi, sunt uratele ... ) si care sa nu fie chinezesti. De la firma ameriicana, dar care are filiale si in Canada  http://www.drscholls.com/drscholls/index.jsp

Deja imi faceam socoteala, romaneste : daca in 4 ani am gasit o singura pereche de sandale, rezulta ca ar trebui sa cumpar acum 2 prechi...  Ca voi mai gasi alta pereche peste 4 ani, dar pana atunci, sandalele care le cumpar acum, ma indoiesc ca vor rezista 4 ani. Si iarasi voi ramane fara sandale ...
    Cand sa le probez....surprizaaaa ! Bareta din spate era mult prea scurta, si nu ma puteam incheia. Am facut si poze la minunatia asta :


Mi-am zis ca or fi astea defecte, si am verificat turnuletul cu cutii de toate marimile ( aici te servesti singur ), insa toate sandalele de acest model erau la fel ! Presimt ca cineva o sa aiba surprize neplacute, cand li se va face retur la tot lotul de marfa ....
    Cam asa se intampla cand canadienii, americanii sunt sefi : cu siguranta vor face totul varza ! In conditiile in care, in Canada, 80 % din joburile din piata muncii sunt ascunse ( adica se publica doar in interiorul companiei respective ), urmarea fireasca este sa se faca angajarile pe pile. Exact ca in Romania, doar ca nu se spaga in bani.
   Daca mai adaug si faptul ca in posturi de conducere se angajeaza cei cu diplome canadiene, desi sunt tufa in meserie, avem imaginea completa despre cum s-a putut intampla sa se produca un lot intreg de sandale, cu defect de fabricatie.
    Aceeasi poveste se intampla si la job la sotul meu : cei de la resurse umane soptesc pe la colturi ca inginerii sunt de o incompetenta de speriat, si Hr-ul nu mai stie ce cursuri sa le faca, cum sa-i scoleasca, altfel incat sa nu mai faca gafe si sa piarda banii companiei. Desigur, ca inginerii sunt canadinei, alesi de acelasi Hr nemultumit. Afara nu ii poate da, pentru ca HR i-a ales, deci si-ar bate singur cuie in talpa. Asa ca merg pe burta, treaba merge pe dea'ndoaselea, compania pierde bani, in timp ce inginerii cu experienta, care i-ar putea scoate din gaura, sunt muncitori necalificati in aceeasi companie. unii, nici macar jobul ala de necalificat nu reusesc sa-l obtina, daca nu au pile in compania respectiva ( remember, ca nu se publica joburile vacante ? ) .

No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.