Doctor Yourself

Thursday, January 13, 2011

Prajitura cu clabuci

Da, am vazut-o si pe asta . In magazinele canadiene ...


Ca sunt pline de chimicale, asta nu mai este o noutate pentru nimeni. Nici nu mai merita pomenit....e fapt banal. Surprinzator este ca au pus in prajitura ...  SODIUM LAURYL SULPHATE ! Asta n-am mai vazut-o niciodata, in nici intr-un produs.
  Cu atat mai surprinzator este, cu cat e o substanta foarte toxica, de fapt...un spumant, care se baga in sampoane, pasta de dinti, etc. De tipa toate organizatiile ca ne otravesc cu samponul. Ei bine, nici nu viseaza ele, ca ne baga chestia asta si in....prajituri !
Probabil, ca sa facem clabuci la gura, ca altfel nu-mi explic ...


http://www.jasoncosmetics.com/sodium_lauryl_sulfate.html

http://www.natural-health-information-centre.com/sodium-lauryl-sulfate.html

Pe alta parte, azi a fost premiera ! In 4 ani de Canada, s-a intamplat pentru PRIMA oara, sa gasesc de cumparat fructe naturale ( adica fara hormoni, fara GMO, neiradiate , etc ) , asa cum le-a facut mama lor, in... Peru ! Si nu doar ca erau neinginerite, insa erau si coapte in copac ( si nu in camera cu gaz ).
  Cum se traduce asta ? Ca nu doar aratau coapte pe dinafara si tari - necoapte, pe dinauntru , ci,....chiar erau coapte ! Asa cum erau coapte fructele din pietele din Romania !  Ca sa nu existe nici un dubiu, scrie pe ele ca sunt coapte in copac ....

Si am platit pe ele o mica avere.... 3 dolari / jumatate de kg. Pe 6 mango mititei, am platit 12 $ ...

Da' mai conteaza banii, cand ai ocazia o data la patru ani, sa manaci un fruct adevarat ?

No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.