Doctor Yourself

Tuesday, January 11, 2011

Posta in Rai

Oh, da ! Exista birocratie si reguli stupide si in rai. Azi am avut parte de una din ele ...

A trebuit sa ridic un pachet pe numele sotului meu. Si iau carnetul lui de sofer si cardul meu de sanatate si ma prezint la ghiseu. Acolo, tanti imi spune ca nu te poti identifica niciunde in rai cu cardul de sanatate, ca asa zice legea.
   Ii zic lui tanti, ca atunci cand vine omul lor cu pachetul la mine acasa, mi-l da pe semnatura mea , desi e adresat sotului, si niciodata nu-mi cere nici un card ! De ce  Posta ma crede atunci pe cuvant si acuma nu ? Cica asa e regulamentul .
  Si tanti voia sa-i aduc carnetul meu de sofer. N-am ! Atunci canadian paasport : e in seif  la banca ! Tanti imi zice ca ii trebuie musai un act din care sa reiese ca sunt rezident in rai si sa aiba si poza .... Cardul de cetatean e bun ? Da ! Ii spun lui tanti ca ma duc acasa sa iau cardul si ma intorc ....


Afara frig si urat ... da' m-am intors cu cardul de cetatean in dinti.
Butoneaza tanti computerul si face o fata luuuunga : nu va putem da pachetul, ca nu aveti imputernicire scrisa din partea sotului !
Deja mi se facuse cald de nervi. Da' am intrebat-o calm si printre dinti, ca ma crede pe cuvant daca ii spun ca sotul meu mi-a zis sa-i ridic pachetul ?  Mi-a zis ca nu.
    Ok, am luat-o pe cealalta parte :  daca ii aduceam imputernicirea scrisa, cum anume isi dadea ea seama ca n-am scris-o pe genunchi si n-am semnat-o tot eu, ca Post Canada nu are mostra din semnatura omului meu ?  Pai .... nu stie !
Si atunci care e diferenta intre imputernicirea scrisa pe foaie de caiet, si ceea ce ii spun eu verbal, la ghiseu ? Pai ca ....nu-i nici o diferenta, da' asa cere regulamentul .
  
   
Whaaat ? ! Pai m-ai trimis acasa dupa ID, fara sa pomenesti nimic de imputernicire ! Deci e vina ta, numai vina ta ! Si daca nu-mi dai pachetul, o sa-ti fac reclamatie la head-office ca m-ai prostit sa ma duc pana acasa si mi-ai dat informatii eronate. Vrei imputernicire ? Ti-o scriu acuma pe o hartie, e bine ?
   Nu, nu-i bine .... ca trebuie scrisa de sot.
Pai uite, ma mai duc o data pana acasa, si ma intorc cu imputernicirea aia scrisa de sot, ca oricum tu n-ai cum sa stii cine a facut-o si a semnat-o. E bine ?
Nu, nu-i bine, ca deja ea stie ca nu o am.


Aha ! Deci vreau sa-ti aduc imputernicirea si ma refuzi !  Pe ce te bazezi cand spui ca imputernicirea nu e scrisa de sot ?
Toate astea, numai ca sa nu-mi dai pachetul. Foarte bine, o sa te reclam in scris la head office.
Crize. Draci si injuraturi .
 Femeia, perplexa : ca in rai oamenii zambesc, si nu injura ca mine.
        Pauza de gandire. Dupa care ma anunta senina ca ... o sa scrie in computer ca i-am prezentat imputernicirea de la sot. Si ca ea nu a facut niciodata asa ceva si se simte vinovata, ca asa ceva nu se face. Toate astea, doar ca sa ma ajute ..... ( in traducere, ca sa nu o reclam ) ....

E clar ca se simte criza a naibii de rau in rai ... ca prea se tem oamenii sa nu-si piarda joburile. Evident, vorbesc de criza aia care nu exista , ca doar Canada a anuntat oficial in mass-media ca a iesit din criza inca de la inceputul anului astuia.
  De fapt, eu cred ca a iesit din criza inainte de a intra in ea ....

No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.