Doctor Yourself

Tuesday, January 11, 2011

Plozi

Cei ofticosi sunt rugati sa nu citeasca mai departe ... In continuare voi argumenta, cum oamenii NU isi iubesc copiii, in ciuda a ceea ce declara :

Niciodata nu am inteles de ce oamenii se impuiaza : probabil ca este tot un instinct, ca motive rationale ca sa facem plozi, nu exista. Am intrebar o gramada de oameni, de ce fac plozi, si nimeni nu a putut sa-mi dea un motiv rational, decat motivul canii cu apa la batranete. Sau aia cu sa-mi duca numele mai departe ...
Cat de monstruos de egoisti pot fi cei care isi fac copii, pe post de asigurare de batranete ? Si se mai si lauda cu asta, si li se pare firesc ! cum sa accept, batran si bolnav fiind, copilul meu sa ma ia in casa lui, sa-si sacrifice timpul si viata, ca sa-mi schimbe mie scutecele ? Nu. Daca imi iubesc copilul, il las liber mai ales cu cat se afla in floarea vietii, sa-si traiasca tineretea si viata, si nu sa devina infirmiera fara limite, pentru o baba egoista. Solutii exista : azil, spital, etutanasie. Insa gasesc ca e monstruos de egoist sa le induc o culpa ascunsa ( datoria fara de parintii care l-au crescut. Dar ce, a fost decizia copilului de a se naste ? )
Cei care pretind ca ac plozi, ca sa le poarte numele mai departe, sunt chiar haiosi, in ipocrizia lor : ghiciti cate mii de persoane poarta numele respectiv in lume ? Ce sanse sunt sa se stinga ? Si daca nu-i poarta nimeni numele, care-i tragedia ? Aha, e tot chestiune egoista : numele meu, genele mele ....
Mai sunt si cei care considera ca trebuie sa-si transmita genele mai departe : daca ar avea gene de geniu , ar face sens. Dar asa, niste gene mediocre, banale .... Probabil ca o fac tot din egoismul mascat de a-si vedea copia in miniatura : doar am vazut cat de incantati sunt cand plodul le seamana !

Femeile indeosebi, mi-au motivat absolut cretin, ca nu se simt implinite daca nu crapa ca pepenii, ca sa scoata un plod. Aha, foarte inteligent. Si care-i implinirea personala in treaba asta ? Ca si cateaua din curte face fix acelasi lucru : face pui, pe care ii educa si ii creste ca sa devina catei de nadejde. Mie imi scapa "implinirea" . In schimb, nu-mi scapa egoismul monstruos in acest caz : deci foloseste plodul, pe post de Distonocalm, de Extasy, ca sa FIE MAMA implinita. Si treaba plodului care e pe acolo ? Doar sa-i declanseze mamei instinctul matern si sa-i inunde creierul cu endorfine ?
Altii mi-au spus ca fac copiii ca sa aiba "un scop in viata". Asta clar e chestiune patologica si au nevoie de psihiatru : daca ei nu stiu ce sa faca cu viata lor, cum sa o traiasca si pentru ce sa o traiasca, in mod cert nu ar trebui lasati sa faca plozi ( ca sa-i chinuie cu dezorientarea lor ), ci ar trebui sa le oferim ajutor de specialitate.
Cel mai haios si mai lipsit de logica sunt cei care mi-au spus ca este egoist sa traiesti fara sa faci copii, adica sa iti traiesti viata doar pentru tine. Nu zau ? si Adica, de ce ar fi egoist sa-mi traiesc ceva care imi apartine DOAR MIE ? Logica mea imi arata ca oamenii care considera asta, apoi clar au niste probleme cu stima de sine si cu complexele de inferioritate. Altfel nu ar putea considera ca viata lor nu le apartine si musai trebuieste sacrificata altora ?

Mai e si gasca celor care fac plozi pentru ca asa trebuie : sub presiunea parintilor, a societatii. Ca de buna seama, daca nu ai plozi, esti ori un monstru fara suflet, ori esti infertil : altfel nu se exista. Stiu foarte multe prietene, foste eleve, care au facut copii, pentru ca ...asa trebuie. Asa au fost dresate ca e bine, si sotul si-a dorit plozi. Bietele femei, ai caror soti le confunda cu un amarat de uter ! Si da, ele isi iubesc copiii, nu mai concep viata fara ei, insa daca ar fi stiut cat de dificil este sa cresti un copil, nu l-ar fi facut .... Pe buneeee ? Pai nu s-au uitat in jur ? Chiar n-au realizat ca se baga sclave pe 20 de ani, la un plod caruia ii sacrifica TOT : timpul, banii, viata persoanala, viata sexuala, nervii, etc ? E limpede : fac plozii din inconstienta si lipsa de creier, dupa care descoepra ca de fapt, ei nu asa si-au dorit sa fie... Si tragedia si mai mare, este ca nu mai pot trimite plodul retur, de unde a venit ....

Pe langa toate astea, nu inteleg de ce femeile nu se simt sclave, obligate, presate de societate sa nasca ? Adica inreaga societate ma reduce la un uter fertil si ventual o cratita. Dar eu ce sunt, mascota societatii ? Si de ce as vrea sa-mi distrug viata si libertatea, doar pentru a fi apreciata de societate ?
In plus, se plang toate ca au crapat ca pepenii ( cu durerile aferente ), li se lasa sanii, se slabesc muschii vaginului in timpul sarcinii, raman cu vergeturi, grasimi inestetice. Asta in cazul fericit. Ca sunt si cazurile multe, in care in timpul nasterii li se face epizotomie si le coase obstertricianul vaginul dupa nastere, ca pe mileuri ! Si li se pare....normal ! Face parte din mandria si implinirea de a deveni mama !

Ceea ce nu reusesc sa pricep deloc, sunt ....tatii. Cum as putea crede ca barbatu' meu ma iubeste, daca m-ar pune sa trec prin cele mai sus expuse ? Pai in ce consta iubirea lui ? Ca ma pune sa crap ca pepenele in doua, in timp ce el ma tine de mana si imi spune ca trece ? Foarte iubitor, n-am ce zice !
Daca sotul meu mi-ar cere sa nasc, a doua zi ar avea dosarul de divort : ca nu ma iubeste. Eu n-as putea sa-i cer nici unui barbat sa isi rupa in doua organele genitale ( de cele mai multe ori fara anestezie ), asa, ca sa ma simt eu iubita si implinita.... Si nu as putea face asta, cu atat mai mult, omului care ma iubeste.
In definitiv, daca chiar cineva simte ca nu poate trai fara sa fie sluga la niste plozi, nu inteleg de ce nu infiaza ? De ce sa aduci pe cineva pe lumea asta, cand exista deja plozi gata facuti, si care se chinuie prin orfelinate ? Macar le faci un bine, si le oferi o viata mai buna, daca tot te tii ca esti generos.

Da, cred ca singurul motiv real pentru care oamenii decid sa faca plozi, este EGOISMUL camuflat cu sentimente, desigur ...

Ca sa nu-mi amintesc de felul odios in care copiii sunt folositi inca inainte de a se naste : sunt insarcinata, du-te si adu-mi salata fermecata din gradina ursului ! Sunt insarcinata : fa tu asta in locul meu, fa-o si pe cealalta si apoi vino de ma rasfata si cauta-mi intre coarne ... Jenant.
Si apoi, pe parcursul vietii, copiii sunt scosi la inaintare pentru orice : sa tina barbatul legat de familie, sa uneasca doi soti ( aberabte chestiuni, dar oamenii le practica ) care nu se potrivesc, sa simta parintii ca au un "scop in viata" , sa aiba pentru ce trai, etc. hilar : ei chiar nu isi pot trai viata pentru ei insusi ? Chiar au nevoie sa se foloseasca de alte fiinte, ca sa simta ca traiesc ? Trist si patologic chiar...
Si da, femeile mame singure sunt adevarate eroine : asta se pretind si asta le considera societatea, sun presiunea feministelor. Astea sunt genul care isi flutura plozii ca pe steaguri peste tot, sa demonstreze tuturo ce mame bune sunt ele. Si n-ai voie sa zici nimic, sa faci nimic, ca altfel esti acuzat ca ai ceva cu ele : chiar daca blocheaza culoarul autobuzului, cu 3-4 carucioare, chiar daca plozii lor de scoala din morti cu racnetele lor, nu conteaza ! Ele sunt intangibile, sunt deasupra oricarei morale si oricarei raspunderi, pentru simplul motiv ca au crapat ca pepenii, si isi cresc plozii de unele singure : asta e motivul de mandrie suprema Sau prostie, depinde din care unghi te uiti ....
Si da, asta e gasca mamelor inconstiente : fac un plod, fara sa ia in calcul varianta posibila ca vor ramane mame singure, si nu au fonduri de rezerva imense, pentru a creste si a plati scolile copilului. Nu conteaza. Ei oricum nu gandesc pe termen lung. Dupa care, cand se trezesc ca raman mame singure, ce tragedie, ce surpriza pe capul lor ! Si desigur, cine e mai victima decat ele, ca au ramas singure cu 1 -2 plozi atarnati de fusta ?
Dar cine le-a pus sa toarne plozi, cand stiu clar ca nu au conturi grase in banca, ce sa le puna la adapost in eventualitatea in care raman singure ? Clar, asta e categoria des intalnita a mamelor cretine - martire .

Argumentul "suprem" pentru care consider ca oamenii nu isi iubesc copiii, este ca ii nasc , condamnandu-i astfel sa traisaca in aceasta lume. Toti se plang de lumea asta rea, de societatea nedreapta, de faptul ca untem sclavi si ne chinuim o viata muncind pe branci ( pe bani mai multi sau mai putini, nu conteaza ) ca sa supravietuim, etc. Da, toti sunt de acord ca lumea se indreapta spre distrugere, ca mediul e poluat, ca mancare nu mai este naturala, ca societatea a devenit o jungla in care cel mai tare supravietuieste, ca infractiunea e in crestere, ca suntem sclavi, ca etc.
Si atunci, vine intrebarea rationala : cat de "mult"trebuie sa iti "iubesti" copilul, ca sa il condamni sa traiasca intr-o astfel de lume care nici tie nu iti place ? Cat de mult trebuie sa iti "iubesti" copiii, ca sa ii condamni prin nastere sa traiasca o viata de sclavie, ( in conditii mai mult sau mai putin decente, nu conteaza ), cum ai trait si tu ?
Da, asa ceva sa nu-i doresti nici dusmanului, nu sa le oferi asta propriilor copiii ! Si sa mai pretind ca ii iubesc ... Pentru ca atunci, pe deplin meritat, cand vor fi la batranete, copilul va veni in mod justificat si o sa le dea cu cana aia cu apa in cap ! Eu nu-i condamn : pe copiii .

15 comments:

  1. Textul asta tre sa fie apogeul cretinismului. Incedibil ce pot sa debiteze unele creaturi cu boli psihice grave.

    Pacat de parintii tai, pe care probabil ii urasti din tot sufletul pt ca te-au adus pe lumea asta.

    ReplyDelete
  2. sincer blogul tau e interensant,dar cred ca tre sa fii bolnav ca sa sustii asemenea porcarie.sa aduci pe lume un copil e o greseala si inseamna ca nu il iubesti.ce poate fi mai frumos in toata viata mizerabila(uneori) decat sa iti vezi copilul crescand,sa il inveti sa vorbeasca,sa mearga apoi sa il vezi cum se joaca si multe alte chestii.si daca se intampla sa aduci un copil pe lume fara sa vrei ce faci?dupa mintea ta bolnava cred ca trebuie sa il tratezi ca pe un obiect ca oricum a fost o greseala si degeaba traieste.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ....nu stiu daca o sa -mi cenzureze Tzipi mesaju ´asta ,da putin imi pasa....dar ca sa iti raspund eu tie ce emotionat sunt eu cand vad un copil crescand,si alte ´´chestii ´´in lipsuri si saracie...sunt asa de emotionat ,incat mi se umple p..a de lacrimi....tu daca citeai sau alelale vite incaltate blogul asta ,vei vedea ce autoarea nu are nimic contra copiilor ,si nici macar eu .cu conditia Sa ai cu ce sa le oferi o viata demna si LIBERA....Pai daca ai o casa ,bani ceva stransi deoparte .un serviciu omenesc ,sau alte mijloace de intretinere , multumit si indeplinit sufleteste... atunci ar veni de la sine conceperea unui copil....provin dintr-o familie saraca cu multe lipsuri, si nu as vrea sa mai traiesc pentru nimic in lume umilinta saraciei... ce destepti si curajosi sunt unii in ale vietii din spatele unui monitor .nici numele nu au,,,,, ,toti sunt anonimi...numai bine Alin...

      Delete
  3. Exact : ce poate fi mai "frumos" decat sa-ti condamni propriul copil, sa traiasca aceeasi viata mizerabila de care te plangi, ca parinte ? Ca bine zici...

    ReplyDelete
  4. Auzi scumpi, da pa mama ta ai intrebat-o de ce te-a facut?

    ReplyDelete
  5. Si probabil nu ai primit nici un raspuns.
    Eu nu am nevoie sa pun intrebari de astea elaborate, daca ma intelegi. Eu sunt la un nivel mult mai jos fata de tine.

    ReplyDelete
  6. Draga...VEVE...bla bla.....Paiiiiiiiiiii,in primu rand ..te salut..ca-s cam noua in blogu tau....si imi place tare pe aici...dupa cele citite...(am justificare pt.inscrierea pe blog)maiiiiiiiii fata ,imi place tare pesismismu tau,imi place tare ce scrii pe aici...dar? tare as vrea sa fii un pic optimista...macar un strop de umor si optimism de-ai avea...as fi tare fericita....Naaaaaaaa.baga-mi-as dau cu batu-n balta din prima...vreau sa zic ceva de bine,sa-tii placa(cred ca nu reusesc)Referitor la ce ai scris mai sus.perfecta dreptate ai. D-ne..doar cand ma gandesc la plozii italieni ..inebunesc. Acum sant in Egipt...astia?te fac sa cauti solutii de sinucidere..si daca gasesti ceva potrivit tie, te consideri fericit..doar-doar nu-i mai auzi..e HORROR aici ,crede-ma....

    ReplyDelete
  7. Draga Anonim : bine ai venit la mine pe blog si multumesc de aprecieri ! Sa stii ca si eu as vrea sa fiu optimista, insa exista un singur impediment : nu exista motive pentru asta ... si sa ma imbat cu apa rece, parca nu se face ...

    Egipt ? Suna foarte interesant...exotic ! Cat despre potriveala... sa stii ca nici aici nu-i situatia mai roz ( doar ca problemele sunt diferite ).
    Ma bucur de cunostinta si daca vrei, hai sa vorbim pe email ! Abia astept sa-mi povestesti mai multe !

    ReplyDelete
  8. PLOZIIIIIIIIIIIIIIII..mi-au stricat cea mai minunata seara intr-un restaurant in Italy...pai sa vezi acolo plozi....ohhh! sincer imi pare rau ca nu sant o buna povestitoare....aia merg cu plozii in fiecare vineri.la restaurant. in fine .ar fi multe (chestii naspa de spus pt.iubitorii de spart linistea oamenilor in restaurantele italiene..si nu numai)eram la bar, cautand ceva ..o bautura mai nu stiu cum..ca doar eram in Italy... o tipa si un tip..cu un bebe de vre-o zece(x,10)luni, in brate. il tot puneau pe ala mic..pe bebelus ...sa arate ce inghetata vrea....maiiiiii..il chinuiau direct.ala tot dadea cu mana in vitrina de inghetata..se hlizea si se juca..astia ..seriosi ..gata.asta mic vrea inghetata ..aia .naaaaaaaa.....Nooooooooooo.ca pana la urma aproape ca am uitat si eu ce naiba vreau din baru ala......sigur era bar-restaurant? am iesit ,m-am uitat pe sus..DAAAAAAAAAA..era.ce credeam eu ca este........????Tzipi, tu macar sper sa intelegi ce-am vrut iooooooooo sa zic..ca iar ma ia cu dureri de cap.chiar si pe la tine pe blog(in mintea mea,eu cred ca la tine aici...sant doar oameni intelegatori) O seara faina iti doresc! ps. chiar daca nici tu n-ai inteles ni cccccccccccccc.

    ReplyDelete
  9. ai email u meu ...oricand putem vorbii.daaaaaaaaa.sa sti de la-nceput.eu nu-s asa desteapta..scriu corect pe-aici (asa cred eu) ca mie frica de tine..nu uit ca ai fost profa de lb romana........te pup..si chiar sper sa vb mai mult...pana te plictii tu..

    ReplyDelete
  10. Pai n-am emailul tau ! Habar n-am ce email ai .. vezi ca al meu e afisat pe blog.

    ReplyDelete
  11. Treaba cu de ce facem copii este la fel de ambigua ca si de ce traim. La fel de bine pot sa-ti spuna si cei cu copii tie ca esti egoista pentru ca traiesti doar pentru tine insati. Cum fiecare isi gaseste ( sau nu) un raspuns mai destept sau deloc la intrebarea asta, la fel este si cu copiii. Te poti dedica unei pasiuni, unei cauze, vietii personale si sa te pui singura pe un altar, unui copil..2,3, cat te tin nervii, unui barbat...etc. Ca tu nu ai chef sa faci copii, asta e, ca nu intelegi de ce fac altii..si nici unii nu inteleg de ce ii fac, si puiesc din instinct ca animalele..pana la urma ce e rau in asta? trebuie sa ne indreptam spre exctintie?Este la fel cum te-as intreba de ce mananci sanatos..ca oricum ai sa mori, si poate mori chiar intr-un accident si nu ti-e ciuda ca te-ai abtinut de la tot felul de bunatati :)))Soarta!...bineinteles ca pe tema asta se pot scrie biblioteci, pana la urma tine de alegerea personala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. La fel de bine le-am spus si eu parintilor, ca a face plozi, e o decizie pur si simplu extrem de EGOISTA : fac plozii pentru bucuria ,sentimentele lor, iubirea lor, ca sa se poata juca de-a mamica si taticu', etc. Adica pur si simplu din motive infiorator de egoiste. Inteleg foarte bine dece fac oamenii plozi : din cele mai stupide si mai egoiste motive ! Insa cand le spun asta si ii ajung cu targul, intra toti in crize .

      Mananc sanatos nu ca sa traiesc mai mult, ci ca sa nu ma imbolnavesc si sa ma tarasc prin spitale ! Este irelevant ca voi muri : relevant este CUM voi trai ( in ce stare de sanatate ).

      Catdespre copiii , alegerea de a nu-i aduce pe lume, nu este o decizie egoista : copiii mei vor fi liberi sau nu vor exista deloc. Refuz sa-i aduc pe lume si astfel sa-i condamn la sclavie pe viata : eu asa ceva nu as face nici dusmanului meu, daramite propriului meu copil !

      Delete
  12. Am uitat de aia cu "bunatatile" : nu ma abtin de la bunatati. Doar ca bunatatile majoritatii ( cadavrele de animale, mancarea-jeg ) nu sunt si bunatatile mele . De asta nu e nevoie de "abtinere" decat in perioada de dezintoxicare : dupa asta, daca ar trebui sa mananci jegurile lor, ai da in hepatita.

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.