Doctor Yourself

Thursday, January 13, 2011

Pe pasune


Cum ziceam, am descarcat pozele de pe pasune, alea pe care le-am promis ...
 
         Tot drumul de 400 km a fost pasune. Autostrada cu N-spe mii de benzi s-a transformat intr-o ulita cu doua benzi pe sens ....  Vestita autostrada e autostrada mandra ca'n povesti, doar pana ce iesi din Torontesti
 ...



Am vizitat si Londra ( London ), Paris, Cambridge, etc... Majoritatea oraselor au nume dupa cele europene.


Daca 4 ore de condus am avut parte doar de pasune, macar am avut spectacol cu nori pufosi ..

In sfarsit am ajuns....gazda ne astepta dand din coada...

Ajunsi la destinatie am vizitat o gradina cu plante si zoo. Si un totem arborigen { first nations, ca sa fiu politicaly correct )  la intrare :

Poza tipic americana : rochie de seara, slapi de plaja, corp de balena, asorate cu caprele si paiele, e perfect ...


Am salutat lama si ea s-a bucurat ....

Am scarpinat si caprele pitice. Erau de vanzare : 40 $ bucata...

Forth  moden, sau asa ceva. Fortul in care s-au luptat canadienii cu americanii, pentru stabilirea granitelor. Acuma e chestiune de "heritage" si istorie...

Insula miliardarilor : intre malul american si malul canadian, sunt niste petice de pamant, insulite. Pe care locuiesc doar miliardarii. Si vin "pe pamant" cu bacul ...cu bacul isi transporta si masinile. Din punctulmeu de vedere e nebunie curata si stres : bacul ala circula din ora in ora. ...degeaba esti miliardar daca nu ai libertatea de a pleca atunci cand vrei tu, sistai " in statie" ca amarasteanul la abutobuz...  Basca paranoia de a fi izolat numai intre cei milionari ca tine...


Asta e strada pentru care am condus 1 ora : o singura strada din tot orasul, care are un oarecare iz de statiune europeana ( a strada italienilor ). Sunt magazinase mici, strada e exact ca in europa , mica si ingusta, plus ca se circula peste tot , fara reguli de circulatie respectate de pietoni ... cum nu se mai intalneste nicaieri pe aici.

E si un parc ....tipic european !

                                             Detroitul vazut noaptea, de pe malul canadian





Si inapoi pe pasun, de data asta am schimbat regula jocului : daca la plecare din Torontesti am facut greseala sa plec in blugi si camasa, la intoarcere n-am mai vrut sa ma joc asa. A fost extrem de incomod sa stau intepenita in blugi ca in armura. Asa ca la intoarcere, am venit in pijamaua mea de polar, rosie cu delfinasi care danseara : super comod ! M-au intrebat asa, tangential, gazdele, daca eu chiar vorbesc serios ca o sa plec in pijama ( ca mai faceam opriri pe drum, si mai aveam defacut si cumparaturi ).... Mi-a placut atat de mult experienta, incat am sa o mai repet : who care ca m-am dus in mall si mi-am facut cumparaturile in pijama ? Atata vreme cat mi-am platit cumparaturile....
Da' omul meu nu a vrut sa vina si el in pijama....a preferat sa stea intepenit in haine de firma, ca pe el asa l-a invatat mamicuta lui, sa aiba unghiile taiate scurt, batistuta si sa fie imbracat reglementar ... Treaba lui. Data viitoare cand mai plec la drum, tot in pijamaua cu delfinasi ma duc.


Imparatia rosiilor din Ontario

Inapoi la Londra

Politia e cu noi ....

chiar si pe pasune ....

No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.