Doctor Yourself

Thursday, January 13, 2011

Paine si circ

Am fost ieri la South Asia Festival, cu intentia declarata sa mananc de la indieni, si sa-mi iau si pentru acasa. Numai ca...teapa ! ( Da, omul meu a ras si mi-a cantat "Ce bine-mi pare ca ti-ai luat teapa ..." ca doar insistase sa nu ma duc la indieni, ca el moare de scarba ).



   Festivalul s-a tinut in Mica Indie, in cartierul lor, pe strada in care toate business-urile sunt tinute de indieni.
Au inchis vreo 500 metri de strada, iar pe o parte si cealalta , toate business-urile si-au scos marfa in strada. Teapa a fost ca ... toate restaurantele ( si erau unul langa celalat ), au gatit exact acelasi meniu ! Xerox, nu alta !
Da' eu am sperat pana la capat, si le-am vizitat pe rand pe toate, si le ceream vanzatorilor sa-mi arate ce-i sub capac ( erau caserole uriase din metal ). Pai da, trebuia sa le cer asta, pentru ca meniul afisat in scris, era in hindi, bengal, draci baltati ...dar scris cu caractere italice. Si cand scriau aia ca vand "pakoras", mie nu-mi spunea nimic, asa ca trebuia sa-mi arate ce-i aia : legume sau carne pane ! Hai ca "biriani " deja il aveam in vocabular ....
    Asadar, mi-am "ales" meniul standard : naut, orez cu curry si ceva cu pretentii de vegetale ( adica 3 ardei si 2 felii de cartof cu curry ). Roti n-am gasit ...  Nici mese si scaune n-am gasit afara, ca indienii oricum nu folosesc,.... Asa ca m-am asezat " traditional" pe marginea drumului, pe o bordura, si am luat masa ...
    Aici, alta belea :un indian se asezase langa mine si manca si el . Si nu ma scapa din ochi, ca se amuza de minune ... Pentru ca, pana am mancat chestia aia, am baut jumate litru de apa : o gura de mancare, una de apa .... am stranutat, mi-au dat lacrimile, mi-au curs mucii...tot tacamul ....
   Plus ca m-am surprins sufland in mancare, desi imi dadeam seama ca e doar calduta, insa nu mai faceam diferenta intre "fierbinte" si "picant" ... Daca pe mine m-a umflat rasul, imi imaginez ca indianu; de langa mine se stramba de ras pe tacute ( pe socoteaza mea, desigur ). La sfarsit, m-a intrebat daca mi-a placut mancarea, si daca a fost fun ..... Pentru el a fost, ca era cu gura pana la urechi ....
     I-as fi spus ca m-am simtit ca si calu' lui Fat-Frumos : simt ca am mancat jaratic .... Da' cum Fat-Frumos n-a ajuns pana in Brahmatown ....
     Next stop a fost sa fac poze la doua ricse ratacite :



 
                                                    Apoi am vizitat-o pe Miss India

Sari-uri avem, sari-uri oferim .... De ce oare am un deja vu, cu fustele colorate ?


La intrarea intr-un magazin de zorzonele, zeul Krishna cel pedofil veghea fara cele 100 de pastorite . era si zeul Gahesha in spatele lui, da' nu se vede in poza.

La vreo 3 magazine vindeau honney mango : superbi, copti si mari. Cum eu sunt fan mango, vreau sa-mi cumpar. Ntzz, ca vindem numai la ladita ( 8 mango / 12 $ ) ! Era magazin de legume si condimente, in care totul se vindea la bucata, mai putin mango. Si indianca nu si nu, ca se ivnde la ladita si punct. Si au stat toti cu marfa nevanduta, ca nici dracu' nu cumpara 8 mango odata ... poate indieni d;ai lor, care au carduri de puradei in familie....
Asa ca m-am dus bombanind, la cortul in care incondeiau femeile, ca pe ouale rosii  : coada vorba aia " ca la carne" .... Iar eu le faceam poze care cum ieseau gata incondeiate ( henna inca nu se uscase si d'asta se vedea in relief ).
 
 
Dupa care, m-am dus sa casc gura la programul artistic. Aici, s-a intamplat ceva neasteptat ....
Niste oameni, cantau la ... "ceainice "


Astia bateau ritmul in ceainice....  In Romania era un tigan Tamango , care canta la lingura http://www.youtube.com/watch?v=otk-6ZSIpn8&a=lErHzY5Sucg&playnext_from=ML .....
Da' indienii aveau un ritm absolut plictisitor, monoton. Da' acuma era deja curioasa care-i scopul ? Care-i poanta ? Si am stat sa vad, si am stat... Dupa o vreme, nu ma mai puteam dezlipi de ceainice.... dupa inca ceva vreme, am realizat cu stupoare ca eram "high " ! ! ! Si nu-mi venea a crede ce mi se intampla !
M-am uitat tiptil in jur, si nici ceilalti oameni nu pareau in regula .... erau ca hipnotizati, in transa si ei ....
Daca vreti sa "high " si voi, puteti experimenta si voi ceainicele aici  http://www.youtube.com/watch?v=ThDd0DPDy1A&feature=related 
La mine s-a intamplat dupa vreo 20 de minute ascultat atenta la scena, sa prind care-i poanta .... Acuma imi este 100 % clar cum functioneaza treaba in cazul ceremoniilor tribale, in care intra in transa pe ritmuri de tobe .....
Da, se si danseaza pe muzica asta.

                                                        Au si ei clopotei de Calusari ....


Tv South Asia a fost pe faza:

                                                                    Unii au fost inventivi :

A venit si ursuletul ...

" Serve and Protect " .... De remarcat ca erau toti indieni si nu purtau turbane in loc de casheta, asa cum le sta in obicei ....

La plecare, am trecut prin Bombay ( cu meniul afisat pe firma....intelege cine poate... )

Si concurenta, inghesuita intr-un colt, la iesire . Ca vis -a -vis, indienii vindeau inghetata lor : de mango, de durian ...

Cand am ajuns acasa si m-a intrebat omul meu cum a fost, raspunsul l-a lasat masca : pai, pe scurt, am mancat o farfurie cu jaratic, si apoi am fost putin "high" ....

No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.