Doctor Yourself

Tuesday, January 11, 2011

No kidding

Dedicatie pentru Anonimul ( care m-a facut egoista si sociopata pentru ca nu-mi plac plozii ), cu mentiunea sa-si dea jos ochelarii de cal , si sa inceapa sa-si foloseasca creierul din dotare : asta ca sa nu-mi mai serveasca tipare de gandire gen " nu-ti plac plozii, esti egoist ".
   Inca mai astept din partea lui sa-si argumenteze afirmatiile.
   Eu voi continua sa spun cu voce tare ce gandeasca, si voi continua sa mi se rupa ... de parerile celorlalti si de felul in care ma eticheteaza ei. Cine se simte ofensat ca nu-mi plac plozii, n-are decat sa nu ma mai viziteze ; nu-mi face nici o favoare ca imi viziteaza blogul, nici nu alerg dupa trafic, fapt pentru care n-am facut reclama acestui blog ( nici macar prietenii mei nu stiu de existenta lui ).

Da, nu-mi plac plozii. Si cam care ar fi problema in asta ?
Oamenii pot sa spuna fara nici o problema ca nu le plac pisicile, fara sa se simta nimeni ofensat. Daca insa spun ca nu-mi plac plozii, gata, le-am pus sare pe coada la toti cuviosii ! Se uita toti la mine, de parca as aavea 4 urechi !
   Ar trebui sa ma simt obligata sa pretind ca imi plac plozii ? Sau sa ma simt obligata sa tin secret asta, ca sa nu se jigneasca preacuviosii ? NO WAY !
Care-i problema ca am ales SA NU spal cacati si sa sterg bale ani in sir, doar pentru niste ....emotii ! Ca sa simt niste emotii !

Mai mult, traind intr-o societate prietenoasa cu plozii, tuturor li se pare firesc sa suporti plozii racnitori prin mijloacele de transport in comun, sa suporti zambind cand plozii arunca cu mazare in tine la restaurant, sa le suporti balele si istericalele. Doar asa, pentru ca unii au vrut sa se immpuieze, iar aialalti sunt datori sa suporte consecintele. Pentru ca da, nu ei coboara din autobuz cu racnitoru' in brate , ca sa nu deranjeze calatorii, ci eu trebuie sa cobor, ca sa nu-l mai aud !
Si imi spuneti mie ca sunt egoista ? ! !
  Eu nu vad nimic normal in asta, ci doar egoism pur si discriminare la adresa oamenilor care au decis sa nu faca plozi. Avem si noi dreptul la spatii " plozi free" , in care sa mancam, sa locuim linistiti, fara sa ne sparga timpanele racnitorii, fara sa sara pe noi pe coridoare, fara sa ne deranjeze in casele noastre.
Tot la fel cum si oamenii "normali" isi cer dreptul la spatii fara fum de tigara . Asa mi se pare corect sa avem si noi spatii fara racnete de plozi.
    Nu poti sa iesi din casa, fara sa ti se impiedice boracii printre picioare si fara sa iti sparga timpanele racnitorii ....

Asadar, mi s-a spus ca sunt un monrtu de egoism, pt ca nu fac boraci. Eu spun exact invers : ca cei care aleg sa faca boraci, sunt egoisti. . Am sa argumentez de ce :
--- Oamenii fac plozi pentru ca ... .vor sa simta emotia de a fi parinte ( asta in cazul fericit ). Adica dintr-un motiv pur si simplu egoist ( vreau sa simt )
--- Ca sa aiba un scop in viata, sa fie impliniti. reusita actului reproducerii nu e intotdeauna un exemplu de "succes", cel putin din perspectiva umana. Pentru un animal este mult mai usor, pentru ca tot ce trebuie sa faca este sa dea nastere altui animal. Un om, ar trebui sa dea nastere altor oameni - ceea ce e foarte greu, mai ales pentru acei "oameni" care nu au ajuns ei insisi inca la nivelul "uman" (rational), si traiesc animalic (iau decizii predominant pe criterii emotionale), sau mai rau, ca niste legume (criterii senzoriale)... Cu alte cuvinte, o oaie se naste oaie, un porc se naste porc, o pisica se naste pisica; un om NU SE NASTE OM. El poate sa devina, dar majoritatea celor din aceasta lume nu reusesc sa faca asta inainte de a muri (asta e observatia )

--- Sau varianta monstruos de egoista : sa aiba cine sa-mi schimbe scutecele la batranete, sa-mi dea o cana cu apa ( adica imi trag servitor pe viata ) . Catde egoist suna asta ?
--- Mai fac plozi, ca sa aiba cine sa le duca "numele" ( genele ) mai departe. Cat de egoist suna asta ?
--- Sau pentru ca ....sa aiba cui sa-si daruiasca iubirea . Pai si asta-i tot un egoism ( o fac pt mine, sa ma simt eu bine ). Inteleg ca unii oameni nu-si pot darui iubirea decat celor care le poarta ADN-ul : cat de egoist suna asta ?
--- Sau fac plozii, pentru a le darui viata ! Credeti-ma, ei vor fi primii, care va vor reprosa ca pe ei nu i-a intrebat nimeni daca vor sa se nasca !
--- Unii oameni spun ca fac plozi pentru ...perpetuarea speciei. Hai sa le dau o veste " noua" : suntem deja prea multi pe planeta. Si rasa umana va supravietui si fara ei.
--- Altii fac plozi ....ca sa nu regrete mai tarziu ca ei n-au plozi ! Cat de egoist suna asta ? Hai sa le dau tea pt acasa : ce o sa se faca, daca , dupa ce i-au facut, o sa-si dea seama ca regreta asta ? Ca nu-i mai pot trimite de unde au venit ...

Si da, eu sunt aia egoista ca nu crap ca un pepene, ca sa scot un plod si apoi sa ma mandresc ca primesc alocatia de vagin rupt.

Pe alta parte, chitaie toti ca traim intr-o lume nedreapta, ca societatea e salbatica, ca muncim ca sclavii 8 ore/zi, ca lumea e nedreapta, ca e criminalitate, ca aia ca aia. De acord cu ei. Ceea ce nu-i impiedica sa isi nasca plozii exact in societatea asta pe care o detesta cu pasiune ! Si prin nastere, sa-i condamne sa traiasca si ei fix in societatea asta nedreapta . Si prin nastere ii condamna sa traiasca fix sclavi pe viata.
    Cat de egoist suna asta ? Catde ipocrit suna asta ?
Deci da, eu sunt aia egoista, care refuza sa-si condamne plozii la sclavie pe viata, si sa fie traumatizati in societatea primitiva in care traim ...
     Stiu, am mai auzit textul : pai plozii au ocazia sa schimbe lumea, si noi luptam alaturi de ei si pentru ei. Yeah, right ! Prin faptul ca i-ati nascut inainte sa va rezolvati problemele ( alea din lume, pt care " luptati" ), arata fix ca v-a durut in coor . Pentru ca despre "luptat pentru o lume mai buna"...trebuie sa accepti ca atunci cind mergi la razboi EXISTA posibilitatea sa si pierzi. (momentan, rasa umana "pierde", si inca foarte grav). prin urmare, a face un copil inainte de a cistiga razboiul denota iresponsabilitate, in primul rind pentru ca arati ca NU TE INTERESEAZA de fapt daca vei cistiga sau nu, tu-l faci oricum (si doar te minti pe tine ca "lupti"), si in al doilea rind, pentru ca iti scad foarte mult (spre zero) sansele: nu mergi la razboi cu tincu-n spate, wtf ?
    Daca chiar crezi ca "lupti", atunci mai intai asteapta sa cistigi; fa copilul dupa aia...altfel, n-o sa poti nici lupta bine, n-o sa poti nici sa-ti educi copilul bine - le vei face pe ambele prost, iar copii vor "plati pacatele parintilor": story of our world!

Dupa cum constatam, a face plozi " nu" e un act pur si simplu egoist ....chiar deloc....

Dupa cum constatam mai departe, pe lumea asta sunt multi "sociopati" , care refuza sa se impuieze. Si s-au organizat in asociatii, in care se lupta cu purtatorii de ochelari de cal cu plozii atarnati de fuste, sa le recunoasca dreptul la propria opinie, la a-si trai viata dupa cum considera, si la a nu mai fi etichetati si discriminati. Doar pentru ca refuza sa se impuieze, cum face majoritatea.
   Si stim deja ca pentru oamenii aflati pe nivel animalic, daca esti diferit, esti "danger". si daca esti danger, esti " bad". Si daca esti "bad", trebuie sa ti se dea la cap, sa fii ostracizat : cum si de ce ti-ai permis sa nu urmezi turma si ti-ai permis sa iti folosesti creierul ?  Adica ti-ai permis sa gandesti singur, si nu doar sa faci niste analogii de prejudecati si tipare de gandire gen " cine nu iubeste copiii e egoist si sociopat" .

Gasiti aici sociopatii ( daca veti cauta pe web, ii veti gasi organizati prin aproape toate tarile ) http://nokidding.net/

http://www.kiddingaside.net/

P.S. Daca avem o "Family Day ", "modher Day " , "Fadher Day ", normal ar fi sa avem si o " Childless Couples' Day " . Doar asa, ca sa se obisnuiasca "unii" cu ideea ca nu e nimic bad, ciudat si anormal sa traiesti fara sa te impuiezi.

2 comments:

  1. Io n-am priceput nimica. Ie de bine sau ie de rau daca au oamenii plozi. Reformulez - ai de se'mpuieaza nu-s oameni asai? ca doar un om NU SE NASTE OM ci dupa o logica elementara un om se naste animal. asai? sau nam priceput io cum vine treaba.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete