Doctor Yourself

Thursday, January 13, 2011

No hope!

La noi e venit toamna, iar eu am mare nevoie de o haina : daca se poate din material si sa poata fi purtata pe blugi. Sa aiba gluga ( vantul zilnic ma ia de pe picioare ) si sa nu fie din fas. Ca fasul arata ieftin, indiferent cati bani dai pe el.


                                                   Va scot la o plimbare in mall ?

Si daca sunteti cuminti, luam noodles de la Fasolea Incoltita , la chinezul simpatic ....

Mall-ul asta, de fapt e o mare parcare, in care sunt asezate magazinele, ca niste cutii uriase, unul langa celalat :

Da' eu vreau la Old Navy, ca tot l-a laudat lumea pe aici . .. Plus ca vazusem pe pagina lor de net, o camasa splendida, cu numai 12 $. Si aveau o haina pentru femei, pret rezonabil, arata perfect.

M-am dus direct la camasa : lalaie ! Pentru ca ma jur, era facuta din tifon. Teapa. Asa ca dau o tura prin magazin : erau doua vanzatoare la case, si o tanti la fitting room. In rest ....haos !


Iau haina, ma duc sa o probez si...teapa ! Cusaturile incretite, de parca a lucrat-o cineva cu doua maini stangi ( asa erau toate ). Plus ca imi era foarte larga, desi era masura S/P. Aici, fiecare producator de imbracaminte, are masurile lui proprii si personale, care nu se potrivesc cu realitatea.
   Intreb pe tanti daca au masuri mai mici. Aia , se uita crucis . nu, bineinteles ca n-au, doar asta-i tara balenelor ...
Da' ma pot opri printre rafturi la o cafea, daca haine tot nu mi-am gasit ...

                                           Si pot admira hainele pentru balenute :

Ma duc la metrou, cu gand sa incerc in alt mall . Pe scari, propaganda ne invata sa fim cetateni ascultatori si sa mergem la vot :

Acuma, ca am luat la cunostinta, in metrou, lipit de geam, alt indemn ....

                                                  Mall-ul numarul 2 ...

                                                     Inauntru, curatenie :

Nu, sa nu va imaginati ca la noi incaltamintea uzata se arunca...  Ea se repara !

Gizasul chinezilor e la datorie si aici .... are altar, chiar la intrarea in magazin ...


Majoritatea hainelor...din fas ! Cu puf sau fara ... Astea cu puf, erau la reducere si aratau ca niste halate matlasate, de pe vremea lui Ceasca ...


Hainele erau toate pentru balene. Plus ca aratau ca vai de ele ....ori cusaturile prost facute, ori modele infioratoare, ori materialul rar, de se facea carpa dupa o spalare .


Singura haina cat de cat onorabila ( nu frumoasa ), din toate mall-urile ( am vizitat 4 ), a fost asta. Din pacate, era masura , zic ei , S/P, insa tot pentru balele era . Ca mai incapea in haina, inca una ca mine ...

                                                  V-ati imbraca in asa ceva ? Nici eu !


                                       Cineva adora sa se joace de'a doctorul ... sau de'a vrajitoarea ....

Daca tot n-am gasit nimic, m-am dus la supermarket sa cumpar mancare. Zmeura galbena vreti ?

Da, stiu, e scarry ... dar asa e toata mancarea in tara asta .... Dar brocoli combinat cu conopida vreti ?
Sau conopida galbena ? Mie mi-ar placea o conopida, insa musai sa fie in culorile curcubelului !

Cu mancarea asta frankenfood, suntem toti, very proud to be canadian !

                           Ah, nu v-am aratat decorul  ... Haloween made ....


Haina nu mi-am gasit, in 4 mall-uri. Una singura, aia de mai sus, care arata cat de cat umana ... Am umblat o zi intreaga degeaba : mai bine plec acasa ... Da, in tara asta pana si casele au  ...nume !

Sunt in crize ca mi-am pierdut o zi intreaga in mall, ca si cretineii. Si nici nu mi-am gasit nici o haina. O sa umblu cu haina mea, desi s-a rupt la maneci : mai bine cu haina rupta, decat cu oribilitatile canadiene ( plus ca nu-mi gasesc masura mica ) !
   Mi-e dor de hainele alea chinezesti, din Obor, alea 3 la 10.000 ....macar alea aratau cat de cat bine. Calitatea oricum e cam aceeasi cu astea de pe aici ... pretul difera.
Sunt ofticata si fac ....spume !

Later Edit : am intrebat si eu romanii mai vechi pe aici, de unde pot sa-mi cumpar o haina in stil european, sau adusa din Europa ? Ca alea arata omeneste , sunt masurile bune si calitatea la fel ... Mi-a zis ca sunt magazinase de familie. Am gasit unul italian, chiar langa noi : haine superbe. In jur de 300 - 4000 bucata ....aduse din Italia . Sa si le bage undeva, ca atatia bani nu dau pe ele ( nici macar nu erau Armani ) ...

No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.