Doctor Yourself

Thursday, January 13, 2011

Niagaura

Acum 1 luna, am platit in avans si m-am inscris la alta companie de furnizare internet. Azi, cand sa deschid netu'...pauza 1 sunam, le zicem stiti, v-am platit, voi net nu ...  Si ne anunta senini ca nu pot primi net decat peste ...1 SAPTAMANA, chiar daca in contract e trecuta data de azi. Pentru ca pur si simplu, ei folosesc  aparatura altei firme, foarte mari in Canada ( Bell ). Care Bell, nu va face conexiunea la net decat peste 1 saptamana. Pai si daca stiti ca Bell-ul se misca ca melcu' ( ca doar nu colaborati de ieri, de azi ), de ce nu i-ati anuntat mai din vreme, ca doar am incheiat contractul si v-am platit acum o luna ?  Pauza...
   Nu se poate si nu se poate : o sa stau 1 saptamana fara net ... Noroc ca in pretul chiriei am inclus net : merge ca melcu', si nu-l foloseste nimeni, decat eu : cu insistenta, timp de 1 saptamana...

Am sa fiu plecata 2 zile : plec pe pasune ( aduc poze ) ...
Pana ma intorc, va las sa va delectati cu frumusetile patriei : Niagaura !

Spre cascada, trecem pe langa podul unde e vama cu USA :



Si podul de care se face vorbire :


Inytreg orasul e plin de "distractii " pentru retarzi, gen believe or not, riley, roti care te zgaltaie si etc.

 



Si vestita cascada. Are doua caderi de apa ; una mica, pe malul american, si cea mare ( gaura propriu zisa, pe malul canadian ) .  In poza e caderea de apa de pe malul american.


Aici e malul american, cu turnuletul pe care coboara turistii in sir indian, ca sa se imbarce in vaporas ( se duc la caderea de apa cea mare, ca sa-i ude bine , ca de vazut nu pot vedea nimic din cauza stropilor de apa din aer )



Si caderea de apa mare  ...vaporasul abia se mai poate vedea


Chiar in buza cascadei, la cativa metri, de pe trotuar


Curcubeu pe Niagaura


Peste drum de Niagaura, intr-o balta, am gasit ceva mult mai palpitant decat cascada ...


No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.