Doctor Yourself

Tuesday, January 11, 2011

Minerii

Da, Canada are legiuni de "mineri", care traiesc .... in peretii cladirilor de surcele !
Sunt asa de des intalniti si de "de-ai casei", incat sunt confundati cu pets-urile .... http://lumeaaltfel.blogspot.com/2010/08/gandacul-de-aur.html  In Romania, sunt considerati animale salbatice, d'alea care se joaca pe afara, ca broastele. Da' nu conteaza....confuzia vine de la faptul ca romanii nu traiesc in paper-houses ....Sa vedeti :


La inceput a fost doar unul : asa credeam noi ... Un soricel mic si dragalas, pe nume Jerry, care ziua facea tube prin casa. Noaptea, sarea de la "trambulina" si facea pleosc pe podea : adevarata placere, cand dormi ...
Venit Pest Controlul de 2 ori, pus calupuri cu otrava, de care Jerry nu se atingea nici batut ... ca doar nu era fraier, cand, cu putin efort, putea gasi in casa mancare gourmet ...
   Noi, de buna credinta, am cautat pe net si am construit o capcana miloasa, care nu il omoara :credeti ca a fost prost sa sara ? Noooo !
Apoi, cu sfanta naivitate, i-am astupat gura galeriei pe care o sapase, ca sa aiba acces la noi sub cada. Adevarata incantare sa inot pe sub cada si sa indes butetii aia de sarma. Dupa care triumfatoare, am declarat victorie, sperand ca l-am prins pe Jerry in pereti.
    Numai ca Jerry, ascuns la mine in casa, s-a dus tiptil si a tras cu dintisorii caltii afara, si si-a eliberat galeria. Shit !


A doua zi, reluat operatiune caltilor, cu mentiunea ca i-am lipt cu Super-Glue : a functionat....Jerry era depasit de situatie ! Depasita am fost si eu, cand l-am vazut pe Jerry, in doua labute, maraind si facand scandal cu un alt miner, pentru ....teritoriu !
El a facut scandal, eu am facut crize ....
Jerry s-a relocat la mine sub aragaz, si sapa noaptea mai ceva ca minerii, sa-si faca alta galerie. Eu, reluat operatiunea cu caltii.
   Cumparat doua curse de la Canadian Tired, pus unt de alune irezistibil, proaspat preparat, la magazinul bio ( ca ala din borcane, gata preparat, nu se poate manca ) . Minerii mei nu s-au putut abtine ....au lins tot, cursele nu se declansau decat cand treceam eu prin zona .... Damn !
Soriceii isi vedeau de joaca lor : da' oare cati or fi cu totul ?


Etapa a doua : Jerry topaia prin casa, omul meu il vana cu matura, fix ca in desenele animate. Jerry, cazut la datorie ... eu jelit dupa mort, ca mi-ai omorat soricelu' .... Omul meu in crize, ca aia care produc cursele sunt incompetenti, ca pune el camera si filmeaza cum fura soriceii mancarea, si le trimite alora cadoo, sa vada cat de retarzi sunt. Booon, toata lumea are draci pe ei ....

A doua zi, curatenie generala : tras mobilele de langa pereti, adunat rahat de sorece, spalat dezinfectat. La cat s-au rahatit aia la mine in casa, in mod cert era un shift intreg de mineri ....
Descoperit gauri , facut numaratoarea : dooua la primarie, doooua .... curat Caragiale ! Doua gauri langa radiator, in perete. O gaura.... in podea ! Au ros tot parchetul, dusumeaua, si veneau....din adancurile pamantului ! Am mai gasit alte doua pe un perete interior : e clar ca veneau din toate directiile, din toata cladirea !
   Muncit 5 ore cu deretizarea, sperand ca am prins legiunea in gauri, si n-a ramas nici un miner ratacit la mine in casa.


N-a ramas, dar .... toata noapte i-am auzit ! Asa ceva nu am trait decat in filmele lui Hitchcook : i-am auzit cum sapau in perete, cum se izbeau furiosi ca berbecii si apoi chitaiau frustrati ca nu isi pot elibera galeria ! si nu era doar unul singur, ci se lucra organizat, in 3 gauri simultan !
   Cand am apucat un strop de somn, am visat ca minerii au spart galeriile si izvorau valuri-valuri, la mine in casa, se urcau pe pereti, pe mine, pe mese ....mai ceva ca in templul ala indian ( tre' sa vedeti asta ) http://www.youtube.com/watch?v=MsnAtVybZ84&feature=related 
Am sarit direct in picioare ! In secunda doi, lipeau din nou cu guper-glue, gurile de la galerii ... disperata ca minerii vo rreusi sa forteze intrarea....
     Somn again : de doua ori ma trezesc de scarba, dau fuga la baie sa ma spal pe maini . Degeaba, mainile mele tot miros a soarece, desi am lucrat cu manusi de protectie ....


Mai mult, simt cum pute casa intreaga a soarece : am dormit cu venilatoare in functiune si radiatorul dat la maximum. Degeaba, tot miroase... Azi repetm operatiunea : mutat mobila, spalat, dezinfectat ... Paranoia.
   Acuma, e clar ca peretii cladirii sunt autostrazi pentru soareci. Cladire umpluta cu soareci. Ma intreb, cat va mai dura, pana cand o sa construiasca alta galerie ? Sunt cu ochii pe ei ....
 Asa ca dau anunt : cine e posesor de matza, sa mi-o trimita par-avion ( ca matzele de aici sunt mutante si ineficiente ) : spune-ti-i matzei, ca o sa aiba parte de safari vietii ei ... asa o sa sara de buna voie in cutie....
    In orice alta tara civilizata, o cladire infestata in halul asta, ar fi evacuata pentru dezinsectie. Dupa cum puteti vedea in primul link, in Canada e .... ok .... Asa ca n-am decat pretentia de a putea scapa naibii, mai repede de aici ....

Acuma ii inteleg oerfect pe canadieni, de ce sunt asa de disperati din cauza ratonilor, veveritelor si sorecilor ! Pai daca ai avea o paper-house, la pret de 400.000 4, pe care ii platesti dublu-triplu o viata la banca, si vine ratonu' si iti roade casa, vine soarecele si iti face peretii svaiter, tu n-ai fi ! ? ?
   Am mers ieri la un magazinas cu mancare pentru animale, ca aveam un cupon gratis pentru 3 kg de mancare uscata ( ratonii mei sunt fericiti ). Si ma intreaba vanzatoarea daca pentru catei sau pisiic. Eu, relaxata ii zic ca pentru orice, important este sa fie cutia cat mai mare, ca mancarea e pentru ratoni.
   Si o vad cum i se prabuseste fata, si se uita urat la mine. Ca ratonii i-au mancat iepurele, i-au mancat si catelusul, si i-au ros si acoperisul casei .... Iar eu ii hranesc ?
Mda.... vrei sa vinzi un sac de mancare cu 23 $ plus taxe ? Ei bine, ignora ca e pentru ratoni .... Si a ignorat. mi-a urat zambind "Have a nice day", cu privirea aia de " I hate you " .... ca o adevarata lady englezoaica....

No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.