Doctor Yourself

Tuesday, January 11, 2011

Mica ciupeala

De ceva vreme, mi-a picat fisa ca de cate ori cumparam fructe de la magazinul de pe Yonge, tinut de o chinezoaica, de fiecare data...plateam cam mult, in raport cu preturile si cu cantitatea cumparata.
Am fost atenta si la alte magazinase cu fructe, din astea mici, tinute de chinezi : am mai descoperit unul, din cartierul coreean, la care tot asa, plateam ...cam mult.

Data trecuta, cand am ajuns acasa, am studiat bonul cu atentie : nu scrie pe el ce ai cumparat si cat costa. Scrie doar niste cifre insirate, ( o cifra pentru fiecare produs ), pe care eu le-am confruntat cu numarul produselor cumparate : 2,99 in plus ! Adica mi se terminasera fructele din rucsac, si o cifra pe bun era in plus ....
    Azi am fost din nou la magazin ( Yonge ) si am fost atenta : degeaba ! Femeia a tastat asa de repede , ca nu m-am prins de nimic. Da' am luat bonul, si pentru fiecare produs, am punctat o cifra pe bon, si ...surpriza ! Erau 2 dolari in plus, pentru care nu aveam marfa pe masa ....  si pe care chinezoaica mi i-a pus spasita in palma.

Nu, nu si-a cerut scuze. De ce ? Pentru ca avea scapare : pe masa, langa cantar, avea 5 lamai. Cand veneai cu cosul, ramaneai cu impresia ca vreun client le-o fi lasat pe masa, si s-a dus in magazin sa-si mai aduca ceva, si intre timp vanzatoarea iti incasa tie banutii.
   Ei bine, nu era asa ! Vanzatoarea, iti incasa pe bon ....5 lamai, care costau fix aia 2  $ .... Tu ca si client, iti luai marfa cumparata si lasai lamaile pe tejghea, stiind ca nu-s ale tale. si povestea se repeta cu urmatorul client.
 Daca te prindeai, ea facea pe mirata cum ca vai, dar lamaile nu erau ale tale ? Vai, a fost o confuzie .... Daca nu te prindeai, cu atat mai bine ...

Daca ati cumparat de la magazinase din aste amici, care mai aveau "uitat" langa cantar cate ceva marfa ....cascati bine ochii ! Ca ma tot miram eu, de ce de fiecare data, la anumite magazinase, intotdeauna, era cate ceva "uitat" pe tejghea, la cantar ...

Da' stiu cum fac, sa nu ma mai insele astia la bani !
La mine in sat, unu' dintre tarani s-a dus la targ sa vanda ratuste. Cu 3 lei bucata. Cand s-a sococtit cu cumparatorul ...la fiecare ii iesea pretul diferit. Si s-au certat ca chiorii in piata, fara sa ajunga la o suma comuna.
  In diseperare de cauza, au transat problema clar : ia ratura, da 3 lei . si tot asa, rata cu rata ...
Ei bine, asta am sa fac si eu chinezilor care au niste fructe plasate strategic langa cantar. In special nesimtitei aleia cu lamile : catarim fructul, da-mi bonul , ia banii. Dupa care o sa scot din cos, urmatorul fruct : cantarin, emitem bonul, platim.
Si tot asa, cu fiecare fruct, pana golesc cosul de cumparaturi : ia ratura, da 3 lei ! Chestia asta n-are cum sa dea gres ....

No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.