Doctor Yourself

Wednesday, January 12, 2011

Magazine

Ma duc ieri in mall, sa cumpar mancare. Nu incepeti sa protestati, ca e zona buna, orasul "nou" , fara harburi de case in partea aia ....


Si daca tot faceau reduceri de Haloween, mi-am amintit ca am neoie de o haina de toamna. Asa ca mi-am calcat pe suflet si am intrat in Winners ....

In Winners....haos ! Marfa aruncata pe jos, clientii devastau magazinul ... asa cum sta in obiceiul canadez ...

Sa se aplece vreunul sa ridice hainele de pe jos ? N-ai sa vezi ! Nici macar daca din mana lui au cazut ...



Asa arata tot magazinul, in toate raioanele, printre toate rafturile. Zic nu-i bai, iau doua haine si ma duc in cabina de proba. Acolo ... arata-mi ceva nou ! Asa arata si in spatele meu, in cabina, insa nu mi-a incaput in poza, ca nu putea sa pozez de pe hol ...

Am avut doua haine, la care m-am uitat cu atentie ...


Dar am vazut si defectele... Cum sa ceri 325 PLUS taxe, pe o haina finisata in halul asta, chiar daca e de firma


Cealalta haina nu era de firma, insa avea si mai multe defecte ...  si pretul pe masura ( 99 $ )


Zic , las' ca nu-i bai, ma duc la alte magazine. Si ajung la Sirens. Voi v-ati imbraca cu asa ceva ( moda americana ) ? Nici eu !
 
 
                                                                         Trec pe langa banca din mall ....
 
Si ajung in fata la H/M ... Care, mi-am zis ca e firma serioasa, o sa aiba ceva si pentru mine ....

                                     Aici ....acelasi haos, dar mai putini clienti ....



Iau doua haine si ma duc in cabina de proba. Era curat acolo .... Alte surprize ma steptau, la calitatea marfii ...


Pe varianta bej ....aceeasi calitate ! Am verificat fiecare haina de pe umeras, la modelele astea, sitoate aveau aceeasi calitate ! Sa-mi bag picioarele, da' marfa aia chinezeasca din Obor, parca era mai bine finisata !

                           Mai incerc o data, cu alt model, cu guler din tricot :

                                            V-ati speriat ? O sa va obisnuiti ... Asa e pe la noi : mult, ieftin si prost ...


E clar ca nu o sa-mi cumpar haine astazi. Iar la GAP, sa dau 400 $ pe o haina, nu--mi pot permite .Mai bine ma duc sa cumpar mancare ... in acelasi mall ...

La iesirea din Nofrills, in parcare, chiar in fata magazinului :

De-a lungul parcarii...copacei ! Impodobiti, ca doar vine curand Craciunul ( bine, ei sunt impodobiti tot timpul anului, just in case ... )


Cum arata la metrou, atat in dufferin, cat si in Eglinton ( zona centrala ), nu am mai pozat : ca iarasi o sa ziceti ca pozez intentionat numai chestii urate, care sunt exceptii .... Miezie la metrou eu vad tot mereu, oricum ...

No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.