Doctor Yourself

Tuesday, January 11, 2011

Magazine

Sunt bolnava : de gelozie ! Am citit ieri in ziare, ca guvernul Australiei, cauta oameni care sa fie baby-sitters pentru ursuletii Koala, si ii plateste cu 1.300 AUD .... Imi pun unghia in gat ... M-as duce si as fi asa extaziata, ca nici nu m-as mai duce acasa, dupa terminarea schimbului : free over time ! Frustrant.
   Ca veni vorba si m-am laudat ca m-am inteles cu Jerry sa se mute : s-a mutat pe dracu' ! Azi noapte pe la 11, aud de la capatul patului niste maraituri subtirele si scandal : se certau soarecii pe teritoriu ! WTF ? Pest Controlul, cu tot cu otrava lor minune, n-are nici o sansa ...
Asadar, nu sunt baby sitter pentru Koala, ci doar pentru soricei canadieni .... Asta avem, cu asta defilam ....

Nu, asta nu e tot. Ca s-a apucat omul meu sa-mi spuna ca manac prea multe alge, si asta nu e de bine. Ca sunt ADDICTED ! Whaaat ? Cum sa fii addicted de alge ?
O tine dunga pe a lui : ca de vreo 5 luni, manac  de 2-3 ori / zi , in fiecare zi, alge. Si ce a pus capac, este ca mai nou, nu mai am rabdare pana dimineata , si ma trezesc in miezul noptii, ca sa ma indop cu ...alge ! Deci sunt addicted.
   Si eu ce ar trebui sa fac acuma ? Sa ma duc la doctor sa-i spuna senina ca sunt addicted de alge ? M-am alege in cel mai bun caz cu trimitere expresa la psihiatru ...si nu din cauza dependentei ...
Las' ca o sa infiintez Asociatia Anonimilor Dependenti de Alge : aviz amatorilor !
Pentru curiosi : nu incercati sa mancati alge uscate, ca nu's bune. Numai cele raw sunt tricky ...


M-am suparat pe farmacia de langa noi. Si ma razbun pe ea, de fiecare data cand ma duc acolo ....adica tot mereu....
Inainte vreme, intrai in farmacie ca tot omul, si iti cumparai ce voiai ( adica orice, ca aici farmacie echivaleaza cu mini-supermarket. Gasesti de la Gucci pana la stilouri, oua, creme de ghete, jucarii ....orice ). In lume s-a adancit criza in ultima vreme, dar in Canada nu e cazul, ca oficial, am iesit din criza chiar inainte de a incepe ....deci suntem safe. N-avem criza, conform parerilor oficiale din ziare.
   Da' realitatea e "putin" alta, cum e totul prin Canada : dubla masura. Farmacia, isi calca clientii pe coada : ca sa ajungi in farmacie, trebuie sa intri fortat in magazinul de parfumuri, din care esti redirectionat catre farmacie : alta cale nu exista. Ca farmacia si-a reamenajat intrarea ....ca sa castige toata lumea care e in criza aia ce nu exista....
    Iar daca ei ma forteaza sa vizitez magazinul de parfumuri, pentru a avea acces la raftul cu tampoane, nici eu nu vizitez degeaba : intotdeauna, dar intotdeauna, am grija sa ma parfumez din mostrele lor. Intotdeauna Gucci " Rush " ( 80 $ plus taxe / 100 ml ) . Ca sa mai reglam conturile ... nu ca ar conta pentru ei stropii aia de parfum....

Azi in Walmart, un angajat ma privea siderat ... Pentru ca vindeau fistic varsat, si fiecare isi punea singur in plasuta cat voia. Nu era nici un client doritor, asa ca imi alegeam cu grija fisticul ....bob cu bob ( adica sa nu nimeresc d'alea nedeschise, ca's greu de desfacut ) ... Si am stat vreo 15 minute, pescuind cu lopatica, bobita cu bobita , pana l-am vazut pe Sideratu' ... care a disparut mai rapid ca soricelul meu, cand si-a dat seama ca l-am vazut. Iar eu am pescuit mai departe ....
    Eh, de unde sa stie, bietul de el ca eu vin din tara lui " nu e pe alese " ....


Ca veni vorba de siderati ... S-a socat de curand un amic de-al meu din Spania, cand i-am spus ca aici, intendentul blocului iti poate intra in casa, pentru reparatii, control etc, daca iti da notice cu 24 de ore inainte. Si iti intra si daca tu nu esti acasa ....e problema ta ...
   Adica dreptul meu la intimitate si sa nu-mi fie violata casa inchiriata ....nu exista ! Legal.
Vine cam asa : una din vecine, care lucreaza la politie, m-a rugat sa o suna si sa-i spun cand incep sa lucreze in apartamente la etaj ( unde avea ea apartamentul ), ca sa se invoiasca de la job, sa vina acasa. Pentru ca nu voia sa-i intre in casa intendentul , plus inca 3-4 muncitori necunoscuti, cat timp ea lipsea de acasa .... Asta pentru ca intendentul tot ii dadea notice ca intra maine si nu mergea....dadea alt notice, si alt notice, iar ea nu se putea invoi de fiecare data degeaba de la munca.
    Stiu o romanca, venita singura in Canada, si care, ca orice newcommer, a apelat la indentendtii romani, sa-i inchirieze o garsoniera . Fata venise cu 10.000 $ cash, pe care nu ii declarase la intrare ( e treaba cu daca ai nevoie apoi de ajutor social, nu primesti pana nu dovedesti cu chitante ca ti-ai cheltuit toti banii, inclusiv cei din conturi. Si tim cu totii, ca ajutorul social, nu ajunge decat pentru plata chiriei, nu ca sa si manaci ). Deci fata ii tinea in casa, la ciorap, pentru zile negre. Si i-a spus prietenei ei intendente, romanca.
     Intr-o zi, dupa un notice din asta, in care au intrat cand fata nu era acasa, banii diparusera. Toti. Politie, ancheta. La care politia o intreaba : ai vreo dovada ca aia 10.000 au existat, au fost ai tai, sau zici doar asa ? Pai ce dovada sa aiba, ca erau bani cash ? Si s-a inchis dosarul ....ca nu putem vorbi despre ceea ce nu exista ....
    E extrem de "confortabil " cand stii ca nu da nimeni 2 bani pe dreptul tau la intimitate. Ca despre asta e vorba : sa nu intre proprietarul in casa, decat in caz de urgenta ( foc, etc ) ....
Aia din Europa nu pot concepe asa ceva, ca ei au legi care sa-i protejeze la capitolul asta.... Nu ma intrebati de ce ma simt de parca as locui in gara ....

3 comments:

  1. Iti tot citesc blogul si dupa cata reclama am citit la alge, ieri cand am intrat intr-un magazin si am vazut alge mi-am zis ca e musai sa incerc. Am vazut alge cu 44 lei dar si cu 5 lei asa ca le-am luat pe cele din urma. Am vazut si ceva ce semana a par pubian si iar mi-am amintit de tine :))

    Azi mi-am pus algele la inmuiat si am asteptat...colegii de birou au zis ca miros a balta urat mirositoare :)) Am aruncat prima apa si am pus apa proaspata si le-am mai lasat la inmuiat. Recunosc ca am fost destul de sceptica dar dupa ce le-am bagat in gura au inceput sa imi placa. Nu au nici un gust si parca mananc paste fierte al dente. Sunt bune ale mele sau trebuia sa iau alt sortiment?

    S.

    ReplyDelete
  2. Am mai incercat sa le mananc dar nu pot. Miros a balta.

    S.

    ReplyDelete
  3. Foarte de acord cu tine, ca alea uscate miros a balta. Algele uscate u mai au valoare nutritiva, pentru ca sunt uscate la temperaturi mari.

    Eu am scris pe blog ( e drept, ca nu de fiecare data cand am amintit de alge ), ca algele care le compar sunt CRUDE .
    Algele crude ( conservate cu sare ), NU put a balta, peste deloc. Iar gustul e total diferit de cel al algelor uscate !

    Diferire soiuri de alge au diferite gusturi. Ale mele erau din soiul wakame. Crude sunt suculente si gustoare ele insele.
    Algelor alea fara gust, poti sa le pui un strop de sos de soia. Dupa cum le descrii, s-ar parea ca sunt soiul arame.

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.