Doctor Yourself

Tuesday, January 11, 2011

Leviathan

Asta face parte din ciclul "toate mi se intampla numai mie" ... clar ca m-au ajuns injuraturile cuiva, pe aici ...
    Plec ieri de acasa, cu gand sa ma duc la sarbatoarea fermierilor, sa cumpar si eu un mar, o piersica mai aproape de alea naturale ...sa-mi amintesc ce gust au ... Omul meu mi-a scris bilet ca pentru prosti, cu instructiuni clare : cum ajung, unde schimb metroul , in ce directie si care e next station. De ajuns am ajuns bine. Da' cand sa ies din statia de metrou, stupoare : Monstru' ma astepta cu gura cascata, gata sa ma inghita !
   Cine-i Monstru' Leviathan ? Pai e Eaton Center, un mall de lux ... daca intri in burta lui, nu mai iesi degraba de acolo .... e cosmar .  Mi se pare mie, sau chiar arata identic cu inchisorile alea federale, din filmele americane ? ! E fix ca'n Prison Break ...
L-au decorat cu gaste canadiene....care gaste sunt protejate de lege aici. N-ai voie nici sa le atingi o pana... Insa daca gasca trece granita la americani, n-au aia nici un stres sa le vaneze si sa le dea la food-bank ...
Asdar, cosmarul a devenit realitate : toate iesirile din metrou, duceau in burta Monstrului. M-am dus tiptil si cu grija sa nu uit drumul inapoi ... tare bine mi-ar fi prins un pumn de faina, sa-mi presar in urma, ca tablite indicatoare eu n-am vazut. In final, dupa ce am bantuit pe 2 etaje si m-am pierdut de X ori, gasesc o iesire la strada : bineinteles ca nu era in Younge, ci in ...Bay ... Adica nici urma de piatza cu fermieri.
Shit !
Si am zis sa fac niste poze, daca tot m-am nimerit intre blocuri : orice pozam, in poza tot "fantome " ieseau ! Mai rau ca'n Dosarele X ! Poza iesea alba, cu niste contururi drept oameni sau cladiri !
Si ce face Veve cand are o problema cu aparatele ? Apasa pe toate butoaneleee ! Poate-poate, nimeresc pe ala care trebuie ....  Ghinion, ca tot fantome pozam ...
Intors inapoi la metrou, intrebat nenea in uniforma unde dracu' e iesirea aia care trebuie, si el imi arata ....burta monstrului ! Ntz, Ntz, Ntz, nu ma mai joc a doua oara de'a Leviathan ... Ca data trecuta mi-a luat jumate de ora sa ma dumiresc cum scap de acolo .... Mai bine ma intorc acasa ! si imi da prin cap sa verific aparatul foto : in spatiu intunecat, functiona perfect. La lumina....fantome ! Clar ca am facut ceva rau ....


Draci pe mine cat cuprinde, consult pe Mama Omida, varianta culta : scria acolo cum sa iau metroul si sa ajung la Walamrt, dupa care, cum sa ma intorc acasa. Ce am inteles eu ? Ca daca iau metroul si nu cobor la Walamart, metroul ma duce acasa, mai ceva ca taxiul ! Urc cu incredere, si ma duc....si ma tot duc, pana n-am mai avut idee unde ma aflu. Nici urma de casa mea ... Deci : spume draci, sfinti si Mnezei,m pentru cine a construit orasul asta ca pentru giganti, si nu pentru oameni ! La capat de linie, surpriza : din statia asta stiu sa vin acasa, daca iau autobuzul !
Stau la autobuz, vine unul si trece fara sa opreasca....trece si al doilea, si al treilea, eu eram deja fiarta : nu mai voiam decat sa ajung acasa. Pana la urma intreb un nene in uniforma de TTC , de ce nu vor sa opreasca autobuzele cand ma vad pe mine ? Pai pentru ca statia in directia in care vrei tu sa mergi, e ceva mai incolo ....mai dupa cladire ...
Shit ! Shit ! Shit !
Cat de tampit tre' sa fii, sa pui zeci de autobuze cu numarul 32, si toate merg in directii diferite ?


Si zic ok, nu mi se mai poate intampla nimic de aici ....e timpul sa ma calmez. Eh, pe dracu' nu se mai intampla .... ajung la capat de linie ( toate autobuzele au capatul de linie in statiile de metrou ), si cand dau sa ies la suprafata, surprize ! Era ceva de genul " te astept pregatit " ....  Ati VAZUT vreodata o injuratuta live ?  aveti ocazia acum : 
 
Ok, ma gandesc ca mai rau de atat nu se poate intampla nimic, ca sunt la doi pasi de casa ... doar trec strada...  Ajung acasa, si ma apuc de jelit, cand omul meu ma anunta senin , ca aparatul meu foto, pozeaza fantome pentru ca....s-a stricat !  Whaat ?  Da, e stricat....iremediabil ... Face doar poze in spatiu inchis, si filme.
    Si da, nu mai am jucarie cu care sa ma distrez cand ma duc pe afara, si cand vin veveritele si ratonii la geam : ca omul meu n-are suficient curaj sa-mi dea pe mana jucaria lui profesionala ! Mai bine imi cumpara mie, alta jucarie... In jumatate de ora, aveam deja cumparata alta jucarie : el zice ca mult mai performanta si cu protectie "anti-Parkinson " , pentru d'astia cu doua maini stangi, ca mine, care fac poze miscate ... 
    Mda, pana o sa-mi livreze jucaria acasa, nu-mi ramane decat sa ma consolez cu o portie de alge ...

Iar algeeee ? Ti-am mai zis ca esti addicted !
Nope, nu's alge, ci ... green noodles, hi-hi !

No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.