Doctor Yourself

Tuesday, January 11, 2011

Lady Chocolate

Am o belea noua pe cap : s-a mutat langa mine, o pustoaica de vreo 23 de ani, neagra ca smoala. Problema nu e negrul, ci ... muzica negrilor. Muzica lui Eminem e cantec de leagan, pe langa ce asculta fata asta ... Si cum locuim intr-un bloc de carton, la mine se aude doar basul. E o placere sa-ti bubuie ritmic tobele in creier.

    Acuma, problema era ca pe coridor nu se auzeau bubuielile, deci daca as chema politia, n-as avea spor. La mine in casa se auzeau, insa nu suficient de tare incat sa impresioneze politistul. Asadar, sunt cu mainile legate si cu nervii in pioneze. Ca fata era canadianca, se subantelege ... numai astia n-au nici cea mai mica consideratie fata de vecini si se comporta de parca sunt in ograda lui taica'sau. N-am vazut atat nesimtire decat la manelistii aia din Romania !
    Dupa care, mi-am zis ca hai sa incerc sa o dresez si pe asta, cum am facut si cu Fatima ( am scris pe blog la vremea respectiva ). La canadieni functioneaza perfect daca le dai prajituri home-made : n-a fost unul care sa nu percuteze. Asta din cauza ca ei nu stiu sa gateasca, si ce se gaseste pe piata n-are nici un gust, nici un inteles. Tips : daca vreti sa le intrati in gratii , dati-le prajituri ...


Seara, bubuie boxele. Il trimit pe omul meu sa-i bubuie in usa, sa-i explice problema si sa o cheme pe la noi "sa ne cunoastem ".
   De regula functioneaza smecheria : daca le depasesti asteptarile ( ei nu te-ar chema in casa nici daca le pui cutitul in gat ), se simt datori sa-ti raspunda similar. E ca trucul ala pe care il folosesc canadienii, cand vor sa-ti scoata banii din buzunar, ca sa donezi pentru vreo organizatie : vin si iti ofera gratis o chestie neinsemnata.Un ceva, orice. Si tu, te simti dator sa-i raspunzi la fel ....si bagi mana in buzunar. Daca te incapatanezi si nu o faci, si treci mai departe, apoi te simti prost pe urma... Nah, am mizat si eu pe cartea manipularii, poate-poate o dresez pe Lady Chocolate cu parul mov turbat . . .
   A venit la noi in casa, toata numai mirare : vaaai, ce amabili sunteti si nici nu ma cunoasteti ! ( Oh, daca ai stii tu cati nesimtiti ca tine cunoastem ... ).
Vaaai, dar nu mi-am dat seama ca se aude la voi ( eh, acuma stii ... ).
Vaai, ce sa fac sa nu se mai auda boxele la voi ? ( poate sa inchizi basul ? ).
Vaaai, sa stiti ca tocmai m-am despartit de boyfriend, si o sa vina foarte multi baieti pe la mine, si o sa fie ceva trafic. ( ok, spune-le sa circule cu gura inchisa  )


Dupa care,ne-a spus ca s-a nascut in Canada, si e o tara minunata, the best country of the world ( da, stim textul cu care va spala creierul inca din scoala generala. Au chiar lectii cu dovezi si argumente, prin care li se explica plozilor, cum si de ce Canada e mai tare decat SUA ). Si ne-o spunea cu convingere.
Dupa care ne-a spus ca e instructor de yoga si modelul ei este Gandhi.
   Whaaat ? I-am zis sa-si puna pe ea un tricou cu Gandhi si sa defileze asa pe strazile din Africa de Sud, si o sa simta pe pielea ei cum e sa o scuipe toti negrii, neamurile ei. In Canada nu o scupipa, pentru ca-i legea stricta, ca altfel ... negrii il urasc pe Gandhi si in ziua de azi, din cauza ca i-a discriminat, in aventura lui din Africa de Sud.
Mda, Lady chocolate habar n-avea....nu stia decat ce urla propaganda indienilor ...sfantul Gandhi.
Dar vaaai, ce non-violent era Gandhi, si ce a facut si a dres ! Yeap, pentru ca nu avut forta militara sa lupte impotriva englezilor : ca asta a vrut initial sa faca, da' n-a avut cu ce. Si daca nu s-a putut, a trecut la planul B ...si auite asa, s-a construit un mit.
Mda, s-a cam dezumflat Lady Chocolate, i-am demolat idolul.

Si vaaai, cat de buna e yoga, ca iti da o sanatate de invidiat ! si cat de in siguranta se simte ea ca practica asta !
Yeap, vezi ca nenea Ramakrishna a murit de cancer si umbla vorba ca ii cam placeau si baieteii. Si nu e singurul mare maestru idolatrizat de indieni, care a murit de boli incurabile. Nici Gandhi nu era chiar usa de biserica, doar dormea cu fete foarte tinere, virgine si goale in pat , ca sa-l invigoreze ...
Mda, naspa. Mi-am bagat picioarele in propaganda .... Dar vaaaai, ce bine ca i-am zis toate astea, ca ea nu stia, si acuma o sa caute sa afle mai multe. Tot e bine.

A doua zi, noaptea la 1, bubuie boxele . Si n-aveau de gand sa se opreasca. Merge omul meu, ii bubuie si el in usa.
Vaaaai, dar nu si-a dat seama ca se aude la noi ! ( cucoana, ori esti proasta, ori ma crezi pe mine )
A doua zi de dimineata, chioara de somn si cu cearcanele pana la gura, incuiam usa si dadeam sa plec. Lady Chocolate crapa usa si incepe sa-si ceara scuze, ca ea chiar nu si-a dat seama ( deci clar, e proasta ).
     Zilele astea trebuia sa fac o Amandina pentru colegii de la munca ai omului meu ( si pe aia tot cu prajituri i-a dresat, de acuma vin singuri si ii cer ). Pun 5 amandine pe o farfurie, si bat in usa la lady Chocolate ( clar, acuma sa aiba si mai multe motive sa se simta vinovata ) si i le bag sub nas.
      Si oh si vaaaai, you are so switt ! Oh my God, ce dragut din partea ta ! Miau, miau !

A doua zi s-a intalnit cu omul meu pe coridor, si i-a spus ce tare s-au bucurat de amandine, si cat de bune au fost si ca ....s-a hotarat ea sa-si inchida de tot basul la boxe, ca poate asculta muzica si fara basi. Ca nu vrea sa deranjeze.

Bingo !

No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.