Doctor Yourself

Wednesday, January 12, 2011

La plimbare

Azi va scot in oras :


Chiar la mine in intersectie : de regula e curat. Insa acum ...asta am vazut, asta am pozat .

                                    Vreti sa hraniti porumbeii ? NU-I VOIE !
 
 
Mai bine incercati sa hraniti batranii aia care isi petrec pensia canadiana pe plajele din Florida ...

Si voi aveti probleme cu banii ? Noi avem solutia : casa de imprumut ! Dobanda 25 % ... e varianta canadiana a casei de amanet ...

Bine, las' ca fac eu cinste cu inghetata DE FASOLE !  :


 
Nuuu ?  Poate merge o pastrama cu aroma de fructe ?

Sau carnati cu miere ?

Nici asa ? Nah, e clar ca nu stiti sa apreciati gourmetul canadian ...
Ah, m-am prins : vreti sa mancati la Mc'Shit ! V-am mai spus ca mancarea alora miroase a mancare  pentru caini si nu m-ati crezut. Uite dovada :

Eu zic sa ne mai plimbam putintel, si sa admiram "peisajul " : canadian ladyes !

Simfonie in mov ...

True patriots ....
 
 

Am inteles : vreti la magazin ! Sa ne luam un cos cu reclame ...

Si sa intram : va mai amintiti de celebrele carucioare cu care se fac cumparaturile aici ? Alea de le tragi dupa tine, ca's distantele imense ...

Trec de casa, platesc, pun mancarea pe banda, si cand sa o bag in rucsac, ce-mi vazuta ochii ? Un gandac : iesea din despartitura dintre banda de cauciuc si metalul de la capatul ei ... V-am mai spus ca problema nationala in Canada e infestarea cu plosnite, gandaci si soareci . Asadar nu ne surprinde nimic.
Gandacul era exact in magazinul cu banane, ala din poza de mai sus ... din Dufferin Mall ( pt cunoscatori ).

V-ati oripilat ? Odihniti-va si fumati o tigara, sa va taie greata :

Gata, vi s-a taiat cheful de plimbare ? Vreti acasa ?

Ei, lasa ca o sa va obisnuiti aici ...cu timpul, chiar o sa va placa ( textul preferat al romanilor de aici ) :

Hai, nu mai fiti dezamagiti ... Canada nu e perfecta, decat in creierasul canadienilor ! 
 

No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.