Doctor Yourself

Tuesday, January 11, 2011

Johnny Deep

Ieri, in spatele meu la coada in Walmart, s-a sezat "Jonny Depp"  : varianta cu plete lungi . Insotit de ma'sa ( aveau acelasi profil ) si fii'sa de vreo 5 ani. Ghinion curat.
    In 4 ani de cand locuiesc in tara asta, am vazut doar doi barbati care aratau bine : un francez si nenea asta ( dupa trasaturi, parea un mix de caucazian cu peruan sau mexican ). Era genul de barbat pentru care te topesti ca inghetata, cand il vezi ... exemplar splendid .... Care era asezat fix in spatele meu, si nu aveam cum sa ma uit fara sa ma tot intorc ....f...tui !
    M-am intors eu de vreo cateva ori, dupa care am realizat ca eram la limita penibilului : cu atat mai mult cu cat nu stiu a ma uita discret ....ma holbam si eu gura-casca, fix in fata omului. Mi se parea mie sau incepuse sa dea semne de nervozitate ?  Asa ca mi-am cerut voie, ca sa fie lucrurile limpezi : mi-am cerut scuze si i-am spus ca nu ma pot abtine sa nu ma uit la el . Ca ii cer voie sa ma lase sa ma uit, pana ajungem la casa, dupa care o sa plec in treaba mea fara sa-l deranjez. Ca nu ma pricep sa ma prefac ca ma uit in alt eparti, cand de fapt, nu-mi pot lua ochii de la el. Crede ca poate suporta vreo 5 minute de admiratie directa ?
     Cred ca in sinea lui crapa de ras, dar a fost un gentleman si mi-a zis ca ma pot uita .... Si m-am uitat : cam ca curca'n lemne ..... Omul a platit apoi la casa de langa mine, m-a salutat cand a plecat si mi-a zambit ceva de genul : intotdeauna cand vor sa ma agate femeile, ghinion, ca sunt insotit .....

Ehe, si am ajuns acasa cu gura pana la urechi .... Si omul meu vru sa stie de ce sunt asa fericita. Eh, cum sa nu fiu fericita, cand l-am intalnit pe Fat-Frumos ? Si dupa ce ii povestesc intamplarea, imi da cu tifla ca lui nu-i place de Jonny Depp ! Nah, da' ce, mie imi place de toate dintoasele la care ta zgaiesti tu in metrou, si mi le arati si mie ca vai ce frumoase sunt ( pe bune, ca's urate ) ?  Eh, scart ....


Dupa asta, am descoperit ca in iulie, indienii din oras au festival si inchid o strada, pe care se desfasoara : cu yoga, cu zeii lor miriapozi, cu arta, cu bijuterii si cu ...mancare vegetariana. Nah clar ca trebuie sa ma duc : mancarea indiana face toti banii, si cumparata la botul calului , de la indian, e super !
   Omul meu, deja se stramba de scarba : las' ca are el destui indieni la munca si toti sunt niste infecti nespalati....ca nici macar nu se spala pe maini dupa ce folosesc toaleta. Si ca el nu s-ar duce la festivalul lor, nici sa-l pici cu ceara, si daca se poate, sa nu ma duc nici eu , cu atat mai mult cu cat nu suport ingramadeala ! Nu, nu se poate .... mancarea de la indieni merita orice sacrificiu ....
        Si atunci, mi-a prezentat varianta de compromis : sa ma duc, dar cand ma intorc acasa, sa cumpar din drum si o cutie de TIX , ca sa ma spele cu el ....inclusiv pe dinti !

No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.