Doctor Yourself

Wednesday, January 12, 2011

Jesus in the Town

M-am dus azi la festivalul " Jesus in the Town", ca aveam rende-vous cu Gizas ...


Si am dat nas in nas cu un Gizas suspect de happy :

Si varianta suparata si cam ... galbejita :

Mai, da' voi astia galbejitii, nu cumva erati cumva cu echipa adversa ? ( dragoni, reptile, etc ) :

Dar am descoperit ca Gizas cunoaste foarte bine legile economiei de piata ...

Cunoaste si tehnicile de propaganda :
 
 
 
 
Aveti cancer, candida, ADHD, boli de inima ? De acum nu mai aveti probleme .... Gizas are solutii pentru toti :

Gizas va asigura paza si protectia ( astia erau in parc, independent de festival, insa ....se potriveau in peisaj ) :

                                                        Gizas inca va iubeste :

Desi Gizas nu iubeste deloc animalele ... nu-i interesat sa le salveze. Fapt pentru care, le-a facut hot-dogs , ca sa-si hraneasca ingerasii ...
 
 
Da, Gizas a venit in oras, si trebuie sa cantam de bucurie si sa anuntam vestea cea mare :
 

 

Eu am avut o revelatie si l-am vazut pe Gizas ...ascultati-ma cu atentie si minunati-va :

Regele David ne da binecuvantarea , tuturor celor care venim in parc :
 
 

Gizas danseaza house : si noi cu EEEEEL ! Go Gizas, go Gizas, go :
 
 
 
 
Erau toti in transa , pe muzica house, versuri religioase, se invarteau si tipau : discoteca, Michael Jackson, nu alta ...
 
 
Si in toata nebuneala aia, cu ce credeti ca se indeletnicea Veve ? Culegea ....ghinda, of corse !

                                               Responsabilii cu regia artistica :

                                         Ingerasii erau singurii lucizi prin zona :
 
 
                                                         La final, Gizas va pupa pe toti papagalii ... :

                                                                       Amin :


No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.