Doctor Yourself

Tuesday, January 11, 2011

Imbecili

Sambata : la amiaza. cumintei in pat, ne uitam la film si mancam ananas. Suna interfonul, insa cum nu asteptam pe nimeni, nu raspundem. Suna din nou interfonul. Iarasi nu raspundem.
   Nu trec doua minute, ca bubuie in usa . Pauza de respiratie, dupa care bubuie din nou si urla in gura mare pe coridor : deschideti, ca sunt eu X-ulescu !  Individul il cunosteam de putina vreme, intalnit prin niste romani, si care venise la noi de fiecare data neanuntat, desi i-am specificat, sa incerce sa ne anunte inainte de a ne vizita, ca totusi ....
   Nu zicem nimic, desi eram siguri ca ne-a auzit vorbind. De bun simt este sa suni omul si sa-l intrebi daca te poate primi, si nu sa dai buzna peste el . Iar oamenii nesimtiti nu inteleg decat daca le vorbesti pe limba lor : adica sa le raspunzi cu aceeasi moneda ... Drept pentru care l-am intrebat pe omul meu : ma apuc eu sa gem artistic, sau schimbi filmul cu unul pono din colectia ta ?
Si a schimbat filmul ....numai gemete ( am dat sonorul suficient de tare incat sa fim siguri ca se aude de pe coridor )....  Se pare ca l-a descumpanit, ca n-a mai batut in usa . Eu sper ca a inteles mesajul ... oricum nu-i vom mai raspunde niciodata, ca de oameni de proasta calitate chiar nu avem nevoie ...

No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.